Ojah joh?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Heb net je stagebegeleider aan de telefoon gehad
Fotograferen is ook wel geinig idd, maar ik heb geen fatsoenlijke camera en het geld daar ook niet voor over.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
fotografie is ook van mij een hobby, volgens mij past ze wel bij me
Oke, begrijp ik nou goed dat je moeder je het huis uit stuurde omdat hun kitten een dom beest is?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Loontjah het volgende:
Bah doet mij denken aan de ruzie van gisteravond met de kitten van mijn zus.
Kitten speelt op tafel.
Ik maak altijd zo'n krab gebaar en dan gaat die kat altijd gek doen. Echt lachen (normaal).
Maar toen liep hij achter uit op een stapeltje folders, en gleed hij uit tegen de stoelleuning.
Stoelleuning kende geen evenwicht en flikkerde op de grond. Reacties:
Vader:"Ja, dat is jouw schuld"
Moeder stampvoetend op de grond: "Ilona, wat doe jij nou"
Zus in moeders huis: "En nu er uit..."
Ik:
Toen werd ik boos en ben ik gegaan. Ik ben niet verantwoordelijk dat die kat die stoel om laat flikkeren. Die poes is godverdomme heilig in dat huis,
hihiquote:terwijl ze vroeger niks van mijn poes moesten hebben.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Loontjah het volgende:
Bah doet mij denken aan de ruzie van gisteravond met de kitten van mijn zus.
Kitten speelt op tafel.
Ik maak altijd zo'n krab gebaar en dan gaat die kat altijd gek doen. Echt lachen (normaal).
Maar toen liep hij achter uit op een stapeltje folders, en gleed hij uit tegen de stoelleuning.
Stoelleuning kende geen evenwicht en flikkerde op de grond. Reacties:
Vader:"Ja, dat is jouw schuld"
Moeder stampvoetend op de grond: "Ilona, wat doe jij nou"
Zus in moeders huis: "En nu er uit..."
Ik:
Toen werd ik boos en ben ik gegaan. Ik ben niet verantwoordelijk dat die kat die stoel om laat flikkeren. Die poes is godverdomme heilig in dat huis, terwijl ze vroeger niks van mijn poes moesten hebben.
vrouwen blijven vreemde wezens, maar tochquote:Op woensdag 12 december 2007 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Neej mijn zus stuurde mij weg uit ouder's huis.
Kitten is van haar trouwens.
Mijn zus slaapt 6 van de 7 dagen bij mijn ouders.
Vraag niet waarom, ik weet het ook niet.
Ik ben boos de deur uitgelopen, en nog gezegd dat ik mij niet zo liet beoordelen. Vriendlief vond ook dat hun een rare reactie gaven.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik jou was gaf ik ze de denkbeeldige middelvinger, en zou ik de eerste tijd niet meer langs gaan. sorry hoor, maar als zo'n beest een hogere positie inneemt dan jij is er iets goed scheef.
dat is wel héél triest zeg. Dat beest heeft jouw plaats ingenomen..quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ben boos de deur uitgelopen, en nog gezegd dat ik mij niet zo liet beoordelen. Vriendlief vond ook dat hun een rare reactie gaven.
Laatst mocht ik bij mijn ouders eten, mocht ik niet op de stoel zitten waar ik normaal ALTIJD zit, omdat daar dat beest al op zat.![]()
![]()
Edit: het is echt zo'n beest wat elke 5 seconden ergens anders gaat zitten
Voorlopig horen ze en zien ze mij niet voorlopig .
goed zo, groot gelijk heb jequote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ben boos de deur uitgelopen, en nog gezegd dat ik mij niet zo liet beoordelen. Vriendlief vond ook dat hun een rare reactie gaven.
Laatst mocht ik bij mijn ouders eten, mocht ik niet op de stoel zitten waar ik normaal ALTIJD zit, omdat daar dat beest al op zat.![]()
![]()
Ik zou echt dat beest oppakken en 'm de andere hoek van de kamer in donderstralen, of wéér oprotten daar. Da's toch van de zotte, alsof zoeen kat beter is dan jij.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
Ouders die afstand van je nemen.. hoe herkenbaar..quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
ik wil later ook een poesje. Jammer dat ze zo nu en dan zo meuren en soms hun klauwen steken op gevoelige plekjes. Maar ik vind het altijd zo leuk als ze aandacht lopen trekken en op je schoot gaan liggen enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou echt dat beest oppakken en 'm de andere hoek van de kamer in donderstralen, of wéér oprotten daar. Da's toch van de zotte, alsof zoeen kat beter is dan jij.
Pleur op zeg, ik hou wel van m'n katten, maar als ie zit waar ik wil zitten, rot ie maar op
katten zijn ook zwaar ftw.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:40 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil later ook een poesje. Jammer dat ze zo nu en dan zo meuren en soms hun klauwen steken op gevoelige plekjes. Maar ik vind het altijd zo leuk als ze aandacht lopen trekken en op je schoot gaan liggen enzo
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:40 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil later ook een poesje. Jammer dat ze zo nu en dan zo meuren en soms hun klauwen steken op gevoelige plekjes. Maar ik vind het altijd zo leuk als ze aandacht lopen trekken en op je schoot gaan liggen enzo
dat zeker, maar niet als ze om 4 uur 's-morgens naast je bed staat te miauwen..quote:
Doet die van mij niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat zeker, maar niet als ze om 4 uur 's-morgens naast je bed staat te miauwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |