Was hij in in dat programma ook samen met Selene?quote:
Lijkt eropquote:Op woensdag 12 december 2007 19:40 schreef Ecila111 het volgende:
Zwart is de mode?
The beauty and the nerdquote:Op woensdag 12 december 2007 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was hij in in dat programma ook samen met Selene?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk alleen naar de TV-uitzendingen en Lieke komt op mij. oprecht over, Huub daarentegen vind ik 1 en al toneelspel.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:51 schreef itsme het volgende:
Voice over. Het misselijkmakende gedrag van huub? WTF!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
En wat overdrijft die Lieke zeg
Ik vond Huub aan het begin van de scene in het kantoor juist wel oprecht overkomen, met zijn "jij geeft me constant het gevoel dat ik een slecht persoon ben".quote:Op woensdag 12 december 2007 19:55 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de TV-uitzendingen en Lieke komt op mij. oprecht over, Huub daarentegen vind ik 1 en al toneelspel.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Okay: ik ga een ontboezeming doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Idd, even had hij een echt moment. Dat viel op tussen al z'n toneelspel. Ik denk dat hij zichzelf erover verbaasde en het jammer vond dat ie de rest er weer bij moest verzinnen.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond Huub aan het begin van de scene in het kantoor juist wel oprecht overkomen, met zijn "jij geeft me constant het gevoel dat ik een slecht persoon ben".
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]Beau is ook leuk in de herhaling..... sorry weet nog niet hoe spoiler werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Beau is ook leuk in de herhaling..... sorry weet nog niet hoe spoiler werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |