die verantwoordelijkheid ligt bij de ouders, niet bij de maatschappij.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, maar omdat de kids onschuldig zijn moet je hun niet slachtoffer laten worden van een misstap van de ouders.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar is ze zelf toch schuldig aan? Zij heeft voor die kinderen gekozen dan is zij (en haar ex partner) verantwoordelijk voor het zorgen dat er een dak boven hun hoofd is. Hadden ze beter moeten nadenken hoe het aan te pakken nu ze gaan scheiden.
Verder heb ik niet zoveel medelijden met ze, ik vind het doodknuppelen van zeehondjes zieliger.
Wou je zeggen dat het niet zo is? Ik ken toch genoeg mensen die menen overal recht op te hebben omdat ze kinderen hebben. Kinderen hebben is voor mij niet automatisch hetzelfde als een vrijbrief om alles en iedereen voor je te laten rennen en vliegen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
alle mensen met kinderen een stelletje overvragende uitzuigers zijn.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat het niet zo is? Ik ken toch genoeg mensen die menen overal recht op te hebben omdat ze kinderen hebben. Kinderen hebben is voor mij niet automatisch hetzelfde als een vrijbrief om alles en iedereen voor je te laten rennen en vliegen.
Precies, daarom hebben ze kindertehuizen uitgevonden. Zodat die kinderen een dak boven hun hoofd krijgen, en opvoeden en scholing kunnen krijgen als ouders zo stom zijn om hun zaken niet te regelen en op straat komen te staan terwijl er prima alternatieven zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, maar omdat de kids onschuldig zijn moet je hun niet slachtoffer laten worden van een misstap van de ouders.
Mijn honden gaan altijd mee op vakantie.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben geen overvragende uitzuiger.
Ik heb wel kinderen.
Als er iets is, zorg ik zelf dat het opgelost wordt, als het ECHT niet anders kan, vraag ik om hulp.
Stelk dat ik in het ziekenhuis terecht kom, dan vraag ik echt wel iemand om op mijn kinderen te passen, sorry.
Maar goed, dat doe je met je huisdieren ook.
Mensen met huisdieren zijn dus ws ook overvragende uitzuigers, die zijn zelfs nog erger, want die gaan op vakantie zonder hun beest en iemand anders moet er dan maar voor zorgen!
Amen. Dan verdien je gewoon geen kids. Ze zal vast wel zo`n tienersnolletje zijn geweest toen ze bevrucht werd door de Antilliaan die nu de vader is van dr kids.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn honden gaan altijd mee op vakantie.![]()
En het gaat hier niet over een vakantie of een 'bezoekje' aan een ziekenhuis. Ze weet al 6 maanden dat ze andere woonruimte moet zoeken en ze heeft nog niets geregeld. En alle oplossingen die aangedragen worden zijn niet goed genoeg.![]()
Dan ben je een ondankbaar, onzelfstandig en dom stuk vreten.
Ik heb een kat en had een hond, maar die gingen altijd mee op vakantie. Als ze niet meekunnen dan ga ik gewoon niet op vakantie. deze redenering slaat dus nergens op.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Mensen met huisdieren zijn dus ws ook overvragende uitzuigers, die zijn zelfs nog erger, want die gaan op vakantie zonder hun beest en iemand anders moet er dan maar voor zorgen!
Ook op het punt van de kinderbijslag ben ik het volledig met je eens. Het is gewoon een ordinaire fokpremie, meer niet. Maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
Op deze wijze kunnen mensen met kids haast overal vrij gesproken van worden want ja het is zo zielig voor de kids want die hebben daar niet om gevraagd. Dan hadden de ouders van te voren beter moeten nadenken is mijn mening.
Nu we het er toch over hebben: ik ben een groot voorstander van het opheffen van de kinderbijslag. Wil je kids dan moet je zelf maar zorgen dat je daar financieel draagkrachtig voor bent en niet afhankelijk te zijn van de overheid.
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Amen. Dan verdien je gewoon geen kids. Ze zal vast wel zo`n tienersnolletje zijn geweest toen ze bevrucht werd door de Antilliaan die nu de vader is van dr kids.
hear hearquote:Op woensdag 12 december 2007 15:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn honden gaan altijd mee op vakantie.![]()
En het gaat hier niet over een vakantie of een 'bezoekje' aan een ziekenhuis. Ze weet al 6 maanden dat ze andere woonruimte moet zoeken en ze heeft nog niets geregeld. En alle oplossingen die aangedragen worden zijn niet goed genoeg.![]()
Dan ben je een ondankbaar, onzelfstandig en dom stuk vreten.
Nou, dan ben je een van de weinigen hoor, de meeste mensen met huisdieren laten anderen daarvoor zorgen als ze op vakantie gaan...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb een kat en had een hond, maar die gingen altijd mee op vakantie. Als ze niet meekunnen dan ga ik gewoon niet op vakantie. deze redenering slaat dus nergens op.
iets afspreken met bijvoorbeeld je buren of ze in een pension stoppen dat je zelf betaald.. .. das nog altijd anders dan dat de gemeete ervoor moet opdraaien....quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dan ben je een van de weinigen hoor, de meeste mensen met huisdieren laten anderen daarvoor zorgen als ze op vakantie gaan...
Maar jij wil ook niet horen dat mensen met kinderen net zo min uitzuigers zijn.
Nou er wordt gewoon verder geen info over de vader gegeven wel over de moeder , dan is het begrijpelijk dat we daarover pratenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:40 schreef mgerben het volgende:
Het gaat wel erg negatief naar die vrouw toe zeg.
Hoe zit het met haar man, die haar EN ZIJN EIGEN KINDEREN het huis uit trapt omdat hij er met een 15 jaar jongere studente in wil trekken (ik noem maar wat)?
Dat stel heeft kinderen genomen, en nu is volgens Fok die vrouw daar verantwoordelijk voor.
Inderdaad laat heel af en toe iemand nog even een hint vallen die op haar ex-partner wijst DIE DE KINDEREN OP STRAAT SCHOPT, maar goed, dat is zijn goed recht volgens Fok, en die vrouw is verantwoordelijk voor de kinders.
Eigen schuld, dikke bult.
Toch?
Weet je, als we het over buitenschoolse opvang e.d. hadden gehad dan had je zeker een punt maar dat is echt niet te vergelijken met deze situatie.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dan ben je een van de weinigen hoor, de meeste mensen met huisdieren laten anderen daarvoor zorgen als ze op vakantie gaan...
Maar jij wil ook niet horen dat mensen met kinderen net zo min uitzuigers zijn.
Het ging erover dat mensen met kinderen standaard uitzuigers en overvragers zijn, dan bedoelt degene die dat zei imo ook dat je vraagt of mensen eens op je kinderen willen passen...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iets afspreken met bijvoorbeeld je buren of ze in een pension stoppen dat je zelf betaald.. .. das nog altijd anders dan dat de gemeete ervoor moet opdraaien....
appels en peren zeg
Idem.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:42 schreef exode het volgende:
zie mijn eerdere posts mgerben, ik vind ook dat de vader wat verantwoordelijkheid mag nemen. Volgens mij heeft hij ook 50% verantwoordelijkheid als vader zijnde.
Het huis is 5 maanden geleden verkocht. De beslissing daarvoor zal al wel veel eerder genomen zijn. Vanaf die tijd had ze kunnen zoeken naar een nieuw huis. Daarnaast wordt ze het huis niet uitgetrapt. Ze individueel waarschijnlijk niet de lasten van dat oude huis dragen. Dus moeten ze beide op zoek naar een nieuwe plek.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:40 schreef mgerben het volgende:
Het gaat wel erg negatief naar die vrouw toe zeg.
Hoe zit het met haar man, die haar EN ZIJN EIGEN KINDEREN het huis uit trapt omdat hij er met een 15 jaar jongere studente in wil trekken (ik noem maar wat)?
Die man is net zo verantwoordelijk voor die kinderen als die vrouw. Ik geloof niet dat iemand hier dat niet vind. Echter is die vrouw wel verantwoordelijk voor het zoeken van een nieuwe woonruimte voor haarzelf. (Was ze als ze geen kinderen had gehad, op straat gaan wonen?)quote:Dat stel heeft kinderen genomen, en nu is volgens Fok die vrouw daar verantwoordelijk voor.
Inderdaad laat heel af en toe iemand nog even een hint vallen die op haar ex-partner wijst DIE DE KINDEREN OP STRAAT SCHOPT, maar goed, dat is zijn goed recht volgens Fok, en die vrouw is verantwoordelijk voor de kinders.
Eigen schuld, dikke bult.
Toch?
Ik hoef ook helemaal geen kinderbijslag, als ik het niet krijg: ook goed, alleen krijg ik het wel dus.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef exode het volgende:
Hier 2 katten! Nee ze gaan niet mee op vakantie...en inderdaad er wordt voor gezorgd...en zal ik je eens iets vertellen, daar betalen we voor. Ze gaan naar een mooie, gezellige boerderij. Die mensen verdienen zo wat naast hun AOWtje. Nee dit doen we niet uit vredelievendheid....
zal maar eens dierentoeslag gaan aanvragen, kattenvoer is best duur...en die dierenarts kost ook geld.
Ik wil ooit kinderen, maar ga daar geen andere mensen mee lastigvallen. Ik ga zelf voor die kinderen zorgen, neem ze zelf mee op vakantie![]()
Kinderbijslag is leuk, maar mijn kinderen zullen daar geen sokken minder om gaan dragen.
En ja ik ken ook genoeg mensen die vinden dat alles en iedereen aangepast moet worden omdat zij een kind hebben. Dat heb ik toch nog nooit geeist mijn lieve katjes
Zou kunnen, alleen weet ik dat niet uit die info, misschien is haar ex er wel op een dag ineens vandoor gegaan met zijn minnares en heeft ie gewoon tegen haar gezegd: zoek het maar uit.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:54 schreef exode het volgende:
Is inderdaad niet standaard heb je gelijk in!
Maar als we het over de vriendin van TS hebben..gezien de minimale info die we nu hebben, lijkt het er verdomd veel op dat zij het wel is.
Kortom als het op jou niet van toepassing is...gelukkig!
Ben wel benieuwd naar meer info van TS, maar vermoed dat we dit niet meer gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |