Ik heb het gedaan......quote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
ja ik heb vriendinnen bij wie ik dat zeker zou doen , ik zou me kapot schamen om me een vriendin van iemand te noemen en die met haar kinderen op straat te laten leven . en ja ik weet dat ik ook bij hen kan aankloppen
Ook al woon ik klein , dan wordt het op de grond zitten , bordje op schoot en het er het beste maar van maken , maar helpen zal ik ze
Nemen die kinderen aan dan? Volgens mij niet namelijk, of dat moet per vestiging verschillenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:54 schreef N.icka het volgende:
[..]
ik heb je ook al gezegd om naar het leger des Heils te gaan , maar dat was geen optie. Waarom niet?
Als een alleenstaande moeder met 2 kids urgentie krijgt, zou ik het ook moeten krijgen als ik met mijn kat op straat sta. Als de ene uitzondering kan, dan kan de andere ook. Dat is dus ook geen argument.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:29 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Erg kortzichtig. Een scheiding is niet altijd je eigen schuld, maar daar kom je mss nog wel eens achter.
OT: ik zeg niet dat iedereen die scheidt urgentie zou moeten krijgen, maar een alleenstaande moeder met 2 kleine kids wel.
Ach , mijn vriendinnen zijn me lief , ik zou het graag voor ze doenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan......
Ik zal je zeggen dat ik het niet snel nog een keer doe. Ook niet in dit geval (maar das om andere redenen).
Theo, keep it cool.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
GVD nog aan toe zeg.. we geven je advies je bent alleen niet mans genoeg het op te volgen.
Feiten : ze kan niet voor die tijd een woning krijgen en ze kent in ieder geval jou dus.
Alle andere opties gooi je van tafel zoals leger des heils en dergelijke.
Dan blijft er maar 1 ding over en dat ben jij zelf dus en jouw woning.
Of ben je getrouwd en heb je kinderen en is dat de reden?
Maar als je alleen woont zou ik maar heel gauw wat ruimte maken anders ben je echt een fking loser.
Ja hoor , je kan met je kinderen gewoon aankloppen bij hen . Ze hebben de afgelopen jaren zeer veel voorzieningen erbij gekregenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Nemen die kinderen aan dan? Volgens mij niet namelijk, of dat moet per vestiging verschillen
Dan kan niet ivm haar werk. Dan zouden haar reiskosten zo hoog worden dat ze die amper kan opbrengen. Om van de reistijd maar niet te spreken (dagelijks A4 EN A9 af).quote:Op woensdag 12 december 2007 12:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
GVD nog aan toe zeg.. we geven je advies je bent alleen niet mans genoeg het op te volgen.
Feiten : ze kan niet voor die tijd een woning krijgen en ze kent in ieder geval jou dus.
Alle andere opties gooi je van tafel zoals leger des heils en dergelijke.
Dan blijft er maar 1 ding over en dat ben jij zelf dus en jouw woning.
Hijquote:Of ben je getrouwd en heb je kinderen en is dat de reden?
quote:Maar als je alleen woont zou ik maar heel gauw wat ruimte maken anders ben je echt een fking loser.
heb je ook ergens een bron? Kan me namelijk herinneren dat de moeder van een oud collega werd afgewezen met haar zoontje van 6.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja hoor , je kan met je kinderen gewoon aankloppen bij hen . Ze hebben de afgelopen jaren zeer veel voorzieningen erbij gekregen
Dan moet je maar info geven over je eigen woon situatie.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Theo, keep it cool.
Opties worden gewaardeerd maar zijn niet mogelijk.
En om dan wat dingen uit je duim te zuigen is een beetje overdreven.
Wat een onzin!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als een alleenstaande moeder met 2 kids urgentie krijgt, zou ik het ook moeten krijgen als ik met mijn kat op straat sta. Als de ene uitzondering kan, dan kan de andere ook. Dat is dus ook geen argument.
Een scheiding is misschien niet je eigen schuld, maar wel je eigen keuze.
ik heb al een reactie geschreven maar die lees je niet eensquote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef J.J.McKay het volgende:
Mensen, er wordt om advies gevraagd.
Niet om de boel af te zeiken, dan hou je je vingers maar lekker van het toetsenbord af.
Als ze je al niet eens een dak boven je hoofd gunnen zullen ze je wel ¤100 per maand toeschuiven denk je?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:02 schreef N.icka het volgende:
Heeft ze al bij vrienden en familie aangeklopt om een jaar lang finacieel bij te springen zodat ze particulier wat kan huren?
Daar is niets magisch aan, woningen die al een tijdje leegstaan, kun je altijd vragen. Het is de vraag of je iets krijgt, maar ik heb het echt zien gebeuren dat iemand een woning kreeg die al maanden leegstond alleen omdat ze ernaar gevraagd had. (en vaker dan eens zelfs)quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Erger nog je laat haar zelf maar wat rondrijden en maar op de een of andere magische wijze een woning vinden.
is een kat vergelijkbaar met een kind, 1 van de vele die jouw ouwe dag moet gaan bekostigen, zoals wij dat nu doen met jouw (groot) ouders?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als een alleenstaande moeder met 2 kids urgentie krijgt, zou ik het ook moeten krijgen als ik met mijn kat op straat sta. Als de ene uitzondering kan, dan kan de andere ook. Dat is dus ook geen argument.
Een scheiding is misschien niet je eigen schuld, maar wel je eigen keuze.
Google maar even op Leger des heils en vrouwenopvang , genoeg over te vinden maar dat moet het maatschappelijk werk ook wel wetenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef sanger het volgende:
[..]
heb je ook ergens een bron? Kan me namelijk herinneren dat de moeder van een oud collega werd afgewezen met haar zoontje van 6.
De reden was dat ze geen ruimte hebben , over geld heb ik niets gehoordquote:Op woensdag 12 december 2007 13:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Als ze je al niet eens een dak boven je hoofd gunnen zullen ze je wel ¤100 per maand toeschuiven denk je?
Net ben ik getrouwd, en nu heb je de indruk dat ik niet samenwoon, make up your mind???quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan moet je maar info geven over je eigen woon situatie.![]()
Ik krijg niet de indruk dat je al samenwoont met iemand anders of iets dergelijks.
Je woning bestaat zover ik begrepen heb (via wat logisch denken) uit meer dan 1 ruimte.
Alle andere opties neem je niet aan zoals leger des heils.
Erger nog je laat haar zelf maar wat rondrijden en maar op de een of andere magische wijze een woning vinden.
Sorry maar heb ik iets gemist?
Jouw woning voldoet tijdelijk als onderkomen je hebt er alleen geen zin in dat is wel duidelijk.
(vertel anders waarom je vind dat het niet kan ..dat zou mogelijk wat sympathie wekken)
Kinderen die al of niet mijn oude dag bekostigen hebben hier niets mee te maken. Ik bedoel alleen te zeggen dat een scheiding geen argument is voor een urgentie en dat ook onder geen enkele omstandigheid zal worden. Als je een baan hebt (en die heeft ze als ik het verhaal goed lees) dan wordt je geacht om voor je zelf te kunnen zorgen. Soms komt dat vervelend uit zoals in dit geval.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:07 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
is een kat vergelijkbaar met een kind, 1 van de vele die jouw ouwe dag moet gaan bekostigen, zoals wij dat nu doen met jouw (groot) ouders?
Enne, een scheiding hoeft niet je eigen keuze te zijn, zoals gezegd: een aantal kortzichtige reacties.
idemquote:Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik heb al een reactie geschreven maar die lees je niet eens
google!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |