abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 12:57:05 #76
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55215072
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef N.icka het volgende:

[..]

ja ik heb vriendinnen bij wie ik dat zeker zou doen , ik zou me kapot schamen om me een vriendin van iemand te noemen en die met haar kinderen op straat te laten leven . en ja ik weet dat ik ook bij hen kan aankloppen

Ook al woon ik klein , dan wordt het op de grond zitten , bordje op schoot en het er het beste maar van maken , maar helpen zal ik ze
Ik heb het gedaan......

Ik zal je zeggen dat ik het niet snel nog een keer doe. Ook niet in dit geval (maar das om andere redenen).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:57:52 #77
65960 sanger
pi_55215086
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:54 schreef N.icka het volgende:

[..]

ik heb je ook al gezegd om naar het leger des Heils te gaan , maar dat was geen optie. Waarom niet?
Nemen die kinderen aan dan? Volgens mij niet namelijk, of dat moet per vestiging verschillen
  woensdag 12 december 2007 @ 12:58:25 #78
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_55215102
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:29 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

Erg kortzichtig. Een scheiding is niet altijd je eigen schuld, maar daar kom je mss nog wel eens achter.

OT: ik zeg niet dat iedereen die scheidt urgentie zou moeten krijgen, maar een alleenstaande moeder met 2 kleine kids wel.
Als een alleenstaande moeder met 2 kids urgentie krijgt, zou ik het ook moeten krijgen als ik met mijn kat op straat sta. Als de ene uitzondering kan, dan kan de andere ook. Dat is dus ook geen argument.

Een scheiding is misschien niet je eigen schuld, maar wel je eigen keuze.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 12 december 2007 @ 12:58:40 #79
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55215107
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb het gedaan......

Ik zal je zeggen dat ik het niet snel nog een keer doe. Ook niet in dit geval (maar das om andere redenen).
Ach , mijn vriendinnen zijn me lief , ik zou het graag voor ze doen
  woensdag 12 december 2007 @ 12:58:58 #80
54932 J.J.McKay
............................
pi_55215117
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

GVD nog aan toe zeg.. we geven je advies je bent alleen niet mans genoeg het op te volgen.

Feiten : ze kan niet voor die tijd een woning krijgen en ze kent in ieder geval jou dus.
Alle andere opties gooi je van tafel zoals leger des heils en dergelijke.

Dan blijft er maar 1 ding over en dat ben jij zelf dus en jouw woning.

Of ben je getrouwd en heb je kinderen en is dat de reden?
Maar als je alleen woont zou ik maar heel gauw wat ruimte maken anders ben je echt een fking loser.
Theo, keep it cool.
Opties worden gewaardeerd maar zijn niet mogelijk.

En om dan wat dingen uit je duim te zuigen is een beetje overdreven.
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  woensdag 12 december 2007 @ 12:59:58 #81
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55215143
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Nemen die kinderen aan dan? Volgens mij niet namelijk, of dat moet per vestiging verschillen
Ja hoor , je kan met je kinderen gewoon aankloppen bij hen . Ze hebben de afgelopen jaren zeer veel voorzieningen erbij gekregen
  woensdag 12 december 2007 @ 13:00:11 #82
65960 sanger
pi_55215153
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

GVD nog aan toe zeg.. we geven je advies je bent alleen niet mans genoeg het op te volgen.

Feiten : ze kan niet voor die tijd een woning krijgen en ze kent in ieder geval jou dus.
Alle andere opties gooi je van tafel zoals leger des heils en dergelijke.

Dan blijft er maar 1 ding over en dat ben jij zelf dus en jouw woning.
Dan kan niet ivm haar werk. Dan zouden haar reiskosten zo hoog worden dat ze die amper kan opbrengen. Om van de reistijd maar niet te spreken (dagelijks A4 EN A9 af).
quote:
Of ben je getrouwd en heb je kinderen en is dat de reden?
Hij
quote:
Maar als je alleen woont zou ik maar heel gauw wat ruimte maken anders ben je echt een fking loser.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:01:02 #83
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55215176
Ik weet ook niet of ik het zou doen, maar ik zou ook neit graag aankloppen bij iemand als ik op straat kwam te staan. Alleen als het echt niet anders kon en dan nog liever niet.

Ik heb zelf kinderen en een partner waar ik rekening mee zal moeten houden als ik besluit anderen in huis te nemen.
En als je niet weet hoe lang het gaat duren...Best moeilijk hoor!
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  woensdag 12 december 2007 @ 13:01:28 #84
65960 sanger
pi_55215194
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:59 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ja hoor , je kan met je kinderen gewoon aankloppen bij hen . Ze hebben de afgelopen jaren zeer veel voorzieningen erbij gekregen
heb je ook ergens een bron? Kan me namelijk herinneren dat de moeder van een oud collega werd afgewezen met haar zoontje van 6.
pi_55215209
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

Theo, keep it cool.
Opties worden gewaardeerd maar zijn niet mogelijk.

En om dan wat dingen uit je duim te zuigen is een beetje overdreven.
Dan moet je maar info geven over je eigen woon situatie.
Ik krijg niet de indruk dat je al samenwoont met iemand anders of iets dergelijks.
Je woning bestaat zover ik begrepen heb (via wat logisch denken) uit meer dan 1 ruimte.

Alle andere opties neem je niet aan zoals leger des heils.
Erger nog je laat haar zelf maar wat rondrijden en maar op de een of andere magische wijze een woning vinden.

Sorry maar heb ik iets gemist?
Jouw woning voldoet tijdelijk als onderkomen je hebt er alleen geen zin in dat is wel duidelijk.
(vertel anders waarom je vind dat het niet kan ..dat zou mogelijk wat sympathie wekken)
  woensdag 12 december 2007 @ 13:02:04 #86
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55215213
Heeft ze al bij vrienden en familie aangeklopt om een jaar lang finacieel bij te springen zodat ze particulier wat kan huren?
  woensdag 12 december 2007 @ 13:02:31 #87
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55215222
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Als een alleenstaande moeder met 2 kids urgentie krijgt, zou ik het ook moeten krijgen als ik met mijn kat op straat sta. Als de ene uitzondering kan, dan kan de andere ook. Dat is dus ook geen argument.

Wat een onzin!
Kinderen of een kat is wel een verschil.
En die kinderen kunnen er niks aan doen, jij als ouder wel misschien(al kan een breuk natuurlijk ook van 1 kant komen) maar daar hoeven die kinderen niet de dupe van te worden.
pi_55215245
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef J.J.McKay het volgende:
Mensen, er wordt om advies gevraagd.

Niet om de boel af te zeiken, dan hou je je vingers maar lekker van het toetsenbord af.
ik heb al een reactie geschreven maar die lees je niet eens
google!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 12 december 2007 @ 13:05:08 #89
65960 sanger
pi_55215292
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:02 schreef N.icka het volgende:
Heeft ze al bij vrienden en familie aangeklopt om een jaar lang finacieel bij te springen zodat ze particulier wat kan huren?
Als ze je al niet eens een dak boven je hoofd gunnen zullen ze je wel ¤100 per maand toeschuiven denk je?
  woensdag 12 december 2007 @ 13:06:27 #90
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55215330
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Erger nog je laat haar zelf maar wat rondrijden en maar op de een of andere magische wijze een woning vinden.
Daar is niets magisch aan, woningen die al een tijdje leegstaan, kun je altijd vragen. Het is de vraag of je iets krijgt, maar ik heb het echt zien gebeuren dat iemand een woning kreeg die al maanden leegstond alleen omdat ze ernaar gevraagd had. (en vaker dan eens zelfs)
pi_55215343
Ik zou nu ook heel hard roepen, kom maar, ik vang jullie wel op. Maar zou ze ook steeds onder kont trappen: zoek woonruimte!

Kortom ik zou voor niemand de deur dichthouden (voor niemand van mijn vrienden en familie bedoel ik dan) en ze opvangen. Maar wellicht kom ik daar naderhand keihard op terug en denk: was toch maar het Leger des Heils gegaan. Maar goed..als het woning zoeken lang duurt en de frustraties in mijn huis hoog oplopen kan het Leger des Heils altijd nog.

Dat je niet kan oordelen over de vader ok, maar zij kan hem toch aanspreken of niet? En eerlijk gezegd als ik een vriendin had en haar man zou haar en de kinderen op straat 'terecht laten komen' zou ik als vriendin toch echt wel verhaal gaan halen bij die man..maar goed zo is niet iedereen.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:07:37 #92
54932 J.J.McKay
pi_55215359
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef karr-1 het volgende:

[..]

is een kat vergelijkbaar met een kind, 1 van de vele die jouw ouwe dag moet gaan bekostigen, zoals wij dat nu doen met jouw (groot) ouders?

Enne, een scheiding hoeft niet je eigen keuze te zijn, zoals gezegd: een aantal kortzichtige reacties.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:08:02 #93
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55215370
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef sanger het volgende:

[..]

heb je ook ergens een bron? Kan me namelijk herinneren dat de moeder van een oud collega werd afgewezen met haar zoontje van 6.
Google maar even op Leger des heils en vrouwenopvang , genoeg over te vinden maar dat moet het maatschappelijk werk ook wel weten

Sowieso kan je veel info vinden over vrouwenopvang zie ik nu
pi_55215379
Vroeger toen mijn ouders gingen scheiden had mijn moeder ook geen direct onderdak, ze had toen wel urgentie maar denk je dat de woningbouw vereniging zich daar druk over maakt...

Maar in ieder geval, ze heeft toen een half jaartje een sta-caravan op een camping in de buurt gehuurd. Dat was groot genoeg voor haar, mijn broertje en mijzelf. Dat zou dus ook een optie kunnen zijn voor die vriendin van je? Gewoon een sta-caravan op een camping?

Of ze leent voor een tijdje een camper van familie of vrienden waarin ze kan gaan zitten.

Maarja, als haar vrienden allemaal niet eens een matras op de grond willen leggen dan betwijfel ik of ze wel een camper mag lenen.
  Vis een optie? woensdag 12 december 2007 @ 13:09:27 #95
70532 loveli
N
pi_55215404
Heeft ze al geinformeerd bij een vastgoedbeheerder of anti-kraak? Binnen een maand de ideale woning vinden zal niet meer lukken, misschien wordt het tijd dat ze haar wensen een beetje aanpast en in een groter gebied zoekt.
crap in = crap out
pi_55215428
nou dan gaat ze toch een tijdje bij haar ex wonen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 12 december 2007 @ 13:10:41 #97
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55215440
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Als ze je al niet eens een dak boven je hoofd gunnen zullen ze je wel ¤100 per maand toeschuiven denk je?
De reden was dat ze geen ruimte hebben , over geld heb ik niets gehoord
  woensdag 12 december 2007 @ 13:11:38 #98
54932 J.J.McKay
pi_55215462
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan moet je maar info geven over je eigen woon situatie.
Ik krijg niet de indruk dat je al samenwoont met iemand anders of iets dergelijks.
Je woning bestaat zover ik begrepen heb (via wat logisch denken) uit meer dan 1 ruimte.

Alle andere opties neem je niet aan zoals leger des heils.

Sorry maar heb ik iets gemist?
Jouw woning voldoet tijdelijk als onderkomen je hebt er alleen geen zin in dat is wel duidelijk.
(vertel anders waarom je vind dat het niet kan ..dat zou mogelijk wat sympathie wekken)
Net ben ik getrouwd, en nu heb je de indruk dat ik niet samenwoon, make up your mind???

Mijn woning voldoet tijdelijk, ware het niet dat het, met OV, op minimaal 1.5 uur van de dames hun school en werk ligt.
Lekker praktisch?
  woensdag 12 december 2007 @ 13:11:42 #99
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_55215464
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:07 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

is een kat vergelijkbaar met een kind, 1 van de vele die jouw ouwe dag moet gaan bekostigen, zoals wij dat nu doen met jouw (groot) ouders?

Enne, een scheiding hoeft niet je eigen keuze te zijn, zoals gezegd: een aantal kortzichtige reacties.
Kinderen die al of niet mijn oude dag bekostigen hebben hier niets mee te maken. Ik bedoel alleen te zeggen dat een scheiding geen argument is voor een urgentie en dat ook onder geen enkele omstandigheid zal worden. Als je een baan hebt (en die heeft ze als ik het verhaal goed lees) dan wordt je geacht om voor je zelf te kunnen zorgen. Soms komt dat vervelend uit zoals in dit geval.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 12 december 2007 @ 13:11:50 #100
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_55215472
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik heb al een reactie geschreven maar die lees je niet eens
google!
idem
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')