abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 12:48:08 #51
54932 J.J.McKay
............................
pi_55214781
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ah kom op man , dat geloof je toch zelf niet , ik woon zelf in een ietepetietig klein kut appartementje (lees net 2 kleine kamertjes) maar als mijn zus op straat zou komen te staan leg ik desnoods matrasjes op de grond , maar ze zullen never op straat hoeven te leven .
Dat is je zus. Maar zou je, als een vriendin met 2 kids, op straat komt te staan ook voor onbepaalde tijd je hele leven/gezin omgooien??? Kan iemand dat van jou verwachten?
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_55214816
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:48 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

Dat is je zus. Maar zou je, als een vriendin met 2 kids, op straat komt te staan ook voor onbepaalde tijd je hele leven/gezin omgooien??? Kan iemand dat van jou verwachten?
Echte vrienden en vriendinnen mogen bij mij s` nachts aanbellen met hun hele hebben en houden, en ik zou met liefde ze ontvangen.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:49:08 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55214819
quote:

[..]

Blijkbaar van jou iig niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 12 december 2007 @ 12:49:24 #54
54932 J.J.McKay
pi_55214826
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:45 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Dan pakken ze toch allemaal 1tje? Het is toch maar tijdelijk? Ik krijg een beetje het gevoel alsof ze het perfecte nastreeft, een goedkoop appartement waar ze allemaal inpassen in die stad wat zij wil. Sorry maar ze heeft niet veel te willen, ieder advies wordt hier weggevaagd
Ja, maar hoelang is tijdelijk??? 1 week, 1 maand, 1 jaar??? Dat weet niemand. En er zijn maar erg weinig mensen hoe hen hele leven op zn kop gooien zonder te weten waar ze aan beginnen.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:49:25 #55
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_55214827
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Urgentie is geen toverwoord waardoor al je problemen opgelost zijn hoor. Het betekent alleen dat je wat hoger op de wachtlijst komt.
Idd, ik ken iemand met medische urgentie en die staat inmiddels al 9 maanden op de wachtlijst terwijl ze binnen 6 mnd wat zou krijgen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 12 december 2007 @ 12:50:02 #56
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_55214848
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:49 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

Ja, maar hoelang is tijdelijk??? 1 week, 1 maand, 1 jaar??? Dat weet niemand. En er zijn maar erg weinig mensen hoe hen hele leven op zn kop gooien zonder te weten waar ze aan beginnen.
Je hebt gelijk op straat leven is een betere optie.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 12 december 2007 @ 12:50:04 #57
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55214849
Ja, met urgentie kan het nog een half jaar duren ofzo...

Maar wat ik al zei, kijk of er huizen/appartementen leegstaan en bij welke woningbouwvereniging die horen en klop met de adressen aan. Ik geloof niet dat ze het mogen, maar ik weet uit mijn direkte omgeving dat ze daar weleens mee over te halen zijn.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_55214851
Hoe groot is je woning eigenlijk?
Je herhaalt meerdere malen dat je geen ruimte hebt maar dat klinkt mij een beetje als bullshit in de oren tenzij je in een apartement woont met maar welgeteld 1 kamer.. en dat lijkt me sterk.

Dan ga je maar op de bank slapen of in een rugzak voor mij part in je woonkamer.. wees eens een kerel man.
Als het mijn vriendin was dan had ik wel ruimte gemaakt al moest ik ervoor meubels verwijderen.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:51:01 #59
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55214877
quote:

[..]

ja ik heb vriendinnen bij wie ik dat zeker zou doen , ik zou me kapot schamen om me een vriendin van iemand te noemen en die met haar kinderen op straat te laten leven . en ja ik weet dat ik ook bij hen kan aankloppen

Ook al woon ik klein , dan wordt het op de grond zitten , bordje op schoot en het er het beste maar van maken , maar helpen zal ik ze
  woensdag 12 december 2007 @ 12:51:35 #60
54932 J.J.McKay
pi_55214889
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Echte vrienden en vriendinnen mogen bij mij s` nachts aanbellen met hun hele hebben en houden, en ik zou met liefde ze ontvangen.
Makkelijk gezegd.
Wil je reactie wel eens zien als er 3 man op je stoep staat.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:51:41 #61
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_55214893
Ik zit nu in ongeveer dezelfde situatie. Heb weliswaar geen koters maar moet binnenkort ook op straat omdat mijn vader is overleden.

Ik heb een woningbouw gevonden welke verhuurt op basis van loting. Als je niet kieskeurig bent en je daarbij overal inschrijft maak je best een goede kans om toch een dak boven je hoofd te krijgen. De enige andere optie is particulier huren, maar die hebben vaak inkomenseisen die voor een starter of alleenstaande vaak niet te halen zijn (¤500 huur per maand = ¤2500 netto inkomen per maand vereist)
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_55214897
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hoe groot is je woning eigenlijk?
Je herhaalt meerdere malen dat je geen ruimte hebt maar dat klinkt mij een beetje als bullshit in de oren tenzij je in een apartement woont met maar welgeteld 1 kamer.. en dat lijkt me sterk.

Dan ga je maar op de bank slapen of in een rugzak voor mij part in je woonkamer.. wees eens een kerel man.
Als het mijn vriendin was dan had ik wel ruimte gemaakt al moest ik ervoor meubels verwijderen.
Dat dus.
pi_55214913
is dat anders tussen gemeentes onderling? Collega en zijn vriendin gaan uit elkaar. Huis staat te koop, hij gaat kopen in Utrecht zodra huis is verkocht en zij reageert nu met een urgentie verklaring op huurwoningen.

Overigens verkopen zij het huis niet voordat zij wat gevonden heeft. Natuurlijk is dat geen ideale situatie maar hij wil niet dat zij en hun kind op straat terechtkomt.

Vind het ook bizar dat de vader geen verantwoordelijkheid neemt. Het zijn toch ook zijn kinderen???! Hij heeft dus al woonruimte als ik het goed begrijp, maar te klein voor ook nog eens de kinderen. Erg egoistisch en kortzichtig. Dus de kinderen zullen nooit bij hem kogeren of zo? Waarom is het nu alleen haar probleem?

Ik zou proberen meer te verhalen/regelen met de vader. Zo kan zij met logeren bij jou en vrienden wat tijd rekken om iets voor de langere termijn te vinden.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:52:38 #64
54932 J.J.McKay
pi_55214920
Mensen, er wordt om advies gevraagd.

Niet om de boel af te zeiken, dan hou je je vingers maar lekker van het toetsenbord af.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:52:44 #65
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55214922
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Heb ik daar overheen gelezen?
Nee, TR08 leest zelf ergens niet goed. Als ze patient was geweest had ze wsl wel urgentie gekregen....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55214932
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd.
Wil je reactie wel eens zien als er 3 man op je stoep staat.
Dat heb ik je goddomme net verteld vent Wat ga je dan doen, de deur dicht doen?
  woensdag 12 december 2007 @ 12:53:42 #67
65960 sanger
pi_55214959
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen; klinkt meer als onwil als onmacht. Al zou er 20+ man in mijn huis moeten wonen, ik zou ze met liefde verwelkomen.
Onwil is het niet, meer onmacht. Als familie en "vrienden" het afkappen dan kun je daar niets tegen beginnen. Bij haar vriendje is geen optie ivm geografische redenen.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:53:50 #68
54932 J.J.McKay
pi_55214967
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef N.icka het volgende:

[..]

ja ik heb vriendinnen bij wie ik dat zeker zou doen , ik zou me kapot schamen om me een vriendin van iemand te noemen en die met haar kinderen op straat te laten leven . en ja ik weet dat ik ook bij hen kan aankloppen

Ook al woon ik klein , dan wordt het op de grond zitten , bordje op schoot en het er het beste maar van maken , maar helpen zal ik ze
Dan heb jij andere vrienden dan zij.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:54:00 #69
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55214972
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef J.J.McKay het volgende:

Niet om de boel af te zeiken, dan hou je je vingers maar lekker van het toetsenbord af.
ik heb je ook al gezegd om naar het leger des Heils te gaan , maar dat was geen optie. Waarom niet?
  woensdag 12 december 2007 @ 12:54:24 #70
65960 sanger
pi_55214983
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat heb ik je goddomme net verteld vent Wat ga je dan doen, de deur dicht doen?
Ja dus, althans waar ze heeft aanklopt(/d?) wel.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:55:22 #71
54932 J.J.McKay
pi_55215010
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef exode het volgende:
is dat anders tussen gemeentes onderling? Collega en zijn vriendin gaan uit elkaar. Huis staat te koop, hij gaat kopen in Utrecht zodra huis is verkocht en zij reageert nu met een urgentie verklaring op huurwoningen.

Overigens verkopen zij het huis niet voordat zij wat gevonden heeft. Natuurlijk is dat geen ideale situatie maar hij wil niet dat zij en hun kind op straat terechtkomt.

Vind het ook bizar dat de vader geen verantwoordelijkheid neemt. Het zijn toch ook zijn kinderen???! Hij heeft dus al woonruimte als ik het goed begrijp, maar te klein voor ook nog eens de kinderen. Erg egoistisch en kortzichtig. Dus de kinderen zullen nooit bij hem kogeren of zo? Waarom is het nu alleen haar probleem?

Ik zou proberen meer te verhalen/regelen met de vader. Zo kan zij met logeren bij jou en vrienden wat tijd rekken om iets voor de langere termijn te vinden.
Yup, verschilt per gemeente.

Over de vader ga ik niet oordelen, dat kan/mag ik niet.
pi_55215025
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef J.J.McKay het volgende:

GVD nog aan toe zeg.. we geven je advies je bent alleen niet mans genoeg het op te volgen.

Feiten : ze kan niet voor die tijd een woning krijgen en ze kent in ieder geval jou dus.
Alle andere opties gooi je van tafel zoals leger des heils en dergelijke.

Dan blijft er maar 1 ding over en dat ben jij zelf dus en jouw woning.

Of ben je getrouwd en heb je kinderen en is dat de reden?
Maar als je alleen woont zou ik maar heel gauw wat ruimte maken anders ben je echt een fking loser.
pi_55215028
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

Dan heb jij andere vrienden dan zij.
Dan wordt het voor haar tijd om de definitie van het woord "vrienden" eens te herdefinieren.
Daarnaast zeiken we je niet af, maar het hele verhaal klinkt nogal vaag in de oren. Elke optie die we geven knal je af met allerlei loze argumenten, om vervolgens ook nog eens met bepaalde kwaliteitseisen te komen. Beetje.........raar, vind je niet?
  woensdag 12 december 2007 @ 12:56:00 #74
54932 J.J.McKay
pi_55215031
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, met urgentie kan het nog een half jaar duren ofzo...

Maar wat ik al zei, kijk of er huizen/appartementen leegstaan en bij welke woningbouwvereniging die horen en klop met de adressen aan. Ik geloof niet dat ze het mogen, maar ik weet uit mijn direkte omgeving dat ze daar weleens mee over te halen zijn.
Dat is ze nu ook aan het doen, thnx.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:56:37 #75
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_55215057
Ik had inderdaad verkeerd gelezen, sorry

Kan ze zelf niet kopen btw? Ik heb ook wel eens flatjes gezien voor minder dan een ton. De maandlasten zijn dan een lachertje lijkt me zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')