Ik denk het. Enige dat ik weet is: "Check morgen je mail en wees er op tijd bij, want morgenavond gaat het gebeuren...'quote:Op woensdag 12 december 2007 10:10 schreef n00cL30n het volgende:
O, je moet kreatief op commando zijn.. Zij leggen een item voor en jij moet het de grond in drukken?
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:21 schreef Armageddon het volgende:
Het geluid was ook veel beterder dan dat van euro's.
Ik reken mijn salaris ook om in guldensquote:Op woensdag 12 december 2007 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Men, als ik mijn salaris nu in guldens zou krijgen uitbetaald en ik doe alsof ik 18 ben dan ben ik RIJK!!!!!!!
Niet allesquote:
Aan de andere kant, als je dat vroeger verdiende had je een dikke TT voor de deur kunnen zetten, nu heb ik een Peugeot 205quote:Op woensdag 12 december 2007 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ruim een ton in guldens.Nooit omgerekend.
Ik heb niet eens een auto. Een te groot gedeelte van m'n inkomsten gaat op aan de huur van m'n woning.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Aan de andere kant, als je dat vroeger verdiende had je een dikke TT voor de deur kunnen zetten, nu heb ik een Peugeot 205.
Niet dat ik uberhaupt geld aan een auto uit wil geven verder.
Ja, nu durf ik natuurlijk helemaal niet meer te vertellen dat ie 290 euro kostquote:Op woensdag 12 december 2007 10:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O god, dat doe ik nog met alles, echt alles![]()
Hoeveel euro's k_i_m?
Is en blijft toch vele malen lekkerder.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dus we hebben zelfgemaakte soep op. Met ballen.
Heel veel suces.. enzeau.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk het. Enige dat ik weet is: "Check morgen je mail en wees er op tijd bij, want morgenavond gaat het gebeuren...'
Nog iets te vroegquote:Op woensdag 12 december 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoi, Guinness tijd!
Mietjequote:Op woensdag 12 december 2007 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nog iets te vroeg.
Maar ik ga misschien vanavond, en anders morgenavond zeker weer even een paar pints Guinness naar binnen tikken.
Gaaf! Laat maar weten wanneer je een datum hebt. Het wordt sowieso weer eens tijd dat ik weer eens in A'dam een avondje ga doorzakken.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mietje.
vanavond niet, morgen eerst borrel op mijn werk en daarna moet ik het eerste optreden van "mijn" band vastleggen in de Waterhole. Vorige week auditie gedaan en zijn aangenomen, nu nog een datum.
Is goed. Opzich willen wel ergens in Januari/februari. Ik ga kijken of ik het misschien met mijn verjaardag kan combineren, das de 16/17e dus in feb. Hebben we iig publiekquote:Op woensdag 12 december 2007 11:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gaaf! Laat maar weten wanneer je een datum hebt. Het wordt sowieso weer eens tijd dat ik weer eens in A'dam een avondje ga doorzakken.
de 16e heb je een reunie van de middelbare schoolquote:Op woensdag 12 december 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed. Opzich willen wel ergens in Januari/februari. Ik ga kijken of ik het misschien met mijn verjaardag kan combineren, das de 16/17e dus in feb. Hebben we iig publiek.
Nu dus niet meerquote:Op woensdag 12 december 2007 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
de 16e heb je een reunie van de middelbare school
Wow! Zitten er diamantjes op?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik natuurlijk helemaal niet meer te vertellen dat ie 290 euro kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |