Dat,quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef tonks het volgende:
Geen verschil
Ik heb genoeg metalconcerten strak in pak bijgewoond, maar dat komt omdat ik toen direct uit m'n werk moest komenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Overigens heeft Batsnek gelijk natuurlijk. Wat ik vooral niet snap is dat mensen zichzelf labelen. Ik luister naar metal maar ik ga niet in leren kleren en een spijkerjas zonder mouwen lopen... Ik snap niet zo goed waarom je er op een bepaalde manier moet bijlopen als je van een bepaalde muzieksoort houd..
whehe metalheads krassers noemenquote:
Als je genoeg metalconcerten hebt bijgewoond, weet je ook wat ik bedoel...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik heb genoeg metalconcerten strak in pak bijgewoond, maar dat komt omdat ik toen direct uit m'n werk moest komen
Kutklacht. (Geen YouTube)
Nee, het is normaal om naar dat soort herrie te luisteren en je gedragen als een pillenslikkerquote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
whehe metalheads krassers noemen
Dat is het godverdomme idd, normaal! En je gedragen als pillenslikker? Hoe zou dat eruit moeten zien.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, het is normaal om naar dat soort herrie te luisteren en je gedragen als een pillenslikker
Nee, vandaar ook de link naar de pillenslikkers aka de dance/hardcore/jumpstyle liefhebbersquote:Op woensdag 12 december 2007 09:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het godverdomme idd, normaal! En je gedragen als pillenslikker? Hoe zou dat eruit moeten zien.
Is het wel normaal op de pillen achterover te slaan te gaan jumpen en gabberen en je te gedragen alsof de menselijke evolutie met techno weer in een neerwaartse spiraal is gekomen?
ze hebben het allemaal zwaar in hun levenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:44 schreef wijsneus het volgende:
Allemaal langharig werkschuw tuig uiteraard. Of punk. En drugsverslaafd. Enzo.
Oh ja - kutmuziek.
Sorry - ik vergeet mijn <sarcasme> element...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:47 schreef bas-beest het volgende:
voor een deel weer van die heerlijk typische domme, kortzichtige reacties hier weer
Geweldig... [ afbeelding ]
En wat is dan wel normaal? Je bandana op, 2 'hoertjes' aan je armen en pimpen?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook de link naar de pillenslikkers aka de dance/hardcore/jumpstyle liefhebbers
nou idd zeg. Lange Frans en Baas B hebben idd hele slimme fans. En Rotterdam Terror Corpse natuurlijk ookquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef Catch22- het volgende:
dat zegt toch iedereen over zijn scene dumb fuck
Sorry, maar je hebt geen FLAUW idee wat echte goth is! Flikker op vieze cyberer! Met je cyberhaar!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:12 schreef glaschol het volgende:
sterf![]()
les 1:
gothic: http://nl.youtube.com/watch?v=C__PuN5PdHo
metal: http://nl.youtube.com/watch?v=RnCYmrMtk5c
begrepen maggots
hoezo goths luisteren toch ook naar bands als: nightwish, after forever, epica en vul het lijstje maar aan. Goth metal/ symphonic metal...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:57 schreef Wynter het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt geen FLAUW idee wat echte goth is! Flikker op vieze cyberer! Met je cyberhaar!
en Goths luisteren NIET naar metal, maar naar; deathrock/gothic rock/post punk/new wave e.d.
Dat heb je dan fout.... goths luisteren naar bands als: Shadow Project, Bauhaus, Siouxsie & The Banshees etc.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
hoezo goths luisteren toch ook naar bands als: nightwish, after forever, epica en vul het lijstje maar aan. Goth metal/ symphonic metal...
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:08 schreef SuperwormJim het volgende:
mensen in hokjes plaatsen vanwege muzieksmaak
Al die genres...quote:Op woensdag 12 december 2007 10:07 schreef Batsnek het volgende:
Dat is power metal, die 15 jarige gothic lolita's luisteren.
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:08 schreef Wynter het volgende:
[..]
Dat heb je dan fout.... goths luisteren naar bands als: Shadow Project, Bauhaus, Siouxsie & The Banshees etc.
ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:14 schreef Noway666 het volgende:
Okay wie weet welke uitzending het was van man bijt hond waarin een metal head zijn liefde voor metal benadrukde ?![]()
Zeg maar 2 weken geleden maar ken em niet vinden.
Dragon force is pure powermetal, maar dan supersnel, dus het wordt ook wel eens speedmetal geneomd.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Al die genres...
Dus dragonforce is het zelfde genre als nightwish?
Alternatievelingenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:08 schreef SuperwormJim het volgende:
mensen in hokjes plaatsen vanwege muzieksmaak
Beter dan niet editten...quote:
whehe. Ik ga over een week wel naar After Foreverquote:Op woensdag 12 december 2007 10:21 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Dragon force is pure powermetal, maar dan supersnel, dus het wordt ook wel eens speedmetal geneomd.
Nightwish en zulks is powermetal, met symphonische invloeden. Symphonische metalbands gebruiken ook vaak toetsenisten en soms dat hoge gothic-achtige zangen. Sowieso kun je nightwish eigenlijk nauwelijks metal noemen. Het is meer harde rock met gepingel op keyboards en een hoop hoog gezongen gehuil over de verscheuring van moeder aarde.
Hehheh. Nightwish is elfjesrock. Wel lekkere elfjesrock, maar nog steeds elfjesrock.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:21 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Dragon force is pure powermetal, maar dan supersnel, dus het wordt ook wel eens speedmetal geneomd.
Nightwish en zulks is powermetal, met symphonische invloeden. Symphonische metalbands gebruiken ook vaak toetsenisten en soms dat hoge gothic-achtige zangen. Sowieso kun je nightwish eigenlijk nauwelijks metal noemen. Het is meer harde rock met gepingel op keyboards en een hoop hoog gezongen gehuil over de verscheuring van moeder aarde.
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:08 schreef Wynter het volgende:
[..]
Dat heb je dan fout.... goths luisteren naar bands als: Shadow Project, Bauhaus, Siouxsie & The Banshees etc.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 12 december 2007 10:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
whehe. Ik ga over een week wel naar After Forever
is goede muziekquote:
Hahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar blijft Ploffsprngr? Die kan er hele boeken over schrijven dus die kan het wel uitleggen.
Kan hem niet even gauw vinden maar bij utizendinggemist staan zat uitzendingen die gast was gewoon echt weird.quote:
hahahahhah dan moet je dat een vertellen tegen alle goths die ik heb gezien bij Epica.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:08 schreef Wynter het volgende:
[..]
Ik ben geen KLB mod dus dan doe ik het maar zo!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik moet zeggen, boem-dikkie, dat ik het een hele goede aanpak vind. In plaats van direct een topic te sluiten, maak je gewoon een paar domme opmerkingen zodat het topic lekker dood bloedt. Heel slim
goed voor elkaarquote:Op woensdag 12 december 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben geen KLB mod dus dan doe ik het maar zo!
Dat zijn jankende krassers die niet weten wat een echte goth is.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef sailgirl het volgende:
[..]
hahahahhah dan moet je dat een vertellen tegen alle goths die ik heb gezien bij Epica.
zullen de mensen uit die scene wel zeggenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
nou idd zeg. Lange Frans en Baas B hebben idd hele slimme fans. En Rotterdam Terror Corpse natuurlijk ook
Gooi er een IQ test op zou ik zeggen. Voor mij staat de uitslag vastquote:Op woensdag 12 december 2007 11:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zullen de mensen uit die scene wel zeggen
Allicht, maar wellicht ook in de metal/goth scenequote:Op woensdag 12 december 2007 12:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gooi er een IQ test op zou ik zeggen. Voor mij staat de uitslag vast
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:44 schreef wijsneus het volgende:
Oh ja - kutmuziek.
zal ik dan maar Christian Death met Rozz Williams opnoemen ?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:57 schreef Wynter het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt geen FLAUW idee wat echte goth is! Flikker op vieze cyberer! Met je cyberhaar!
en Goths luisteren NIET naar metal, maar naar; deathrock/gothic rock/post punk/new wave e.d.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef glaschol het volgende:
[..]
zal ik dan maar Christian Death met Rozz Williams opnoemen ?
Praise the Lord! The almighty Know It All has arrived.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:57 schreef Wynter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:21 schreef RickoKun het volgende:
PS: Ik veracht goths, metalfiguren
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef fs180 het volgende:
metal gotiks , allemaal bagger
ja duhhh... wat je zelf leuk vindt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Florian_ het volgende:
mijn top4 bij last.fm bestaat uit zero7, john frusciante, josé gonzalez en amon tobin, weet iemand dan wat voor kleren ik moet aantrekken?![]()
Voel je niks van, verder.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:21 schreef RickoKun het volgende:
Waar is McKillem?!?!?!?!!?
Ja, allebei stevig verankerd in het genre 'beroerde muziek'. Zie je, ieder mens kent twee genres: Muziek die ze leuk vinden en muziek die ze niet leuk, oftewel, 'beroerd', 'kutkanker', ':r', of iets dergelijks vinden.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Al die genres...
maar je moest is weten wat er in mn playlist staatquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:48 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
ja duhhh... wat je zelf leuk vindt natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:08 schreef glaschol het volgende:
[..]
zal ik dan maar Christian Death met Rozz Williams opnoemen ?
vertel op, je hebt me nieuwsgierig gemaakt...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar je moest is weten wat er in mn playlist staat
Mijn oren...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jEotXIlCclA&feature=related
avril ge-chipmunked zelfsquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mijn oren...
Niet klikken, avril alarm.
Jezus, ik ben populair. Moet me nu even stilletjes in een hoekje gaan aftrekken hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:21 schreef RickoKun het volgende:
Waar is McKillem?!?!?!?!!?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Jezus, ik ben populair. Moet me nu even stilletjes in een hoekje gaan aftrekken hoor.
En ik veracht alles wat niet gothic of metal is!
Metal Uber Alles!
Mijn geheim, wat doe je.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Stilletjes? Echte metalheads grunten erbij
\m/quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Jezus, ik ben populair. Moet me nu even stilletjes in een hoekje gaan aftrekken hoor.
En ik veracht alles wat niet gothic of metal is!
Metal Uber Alles!
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:44 schreef wijsneus het volgende:
Oh ja - kutmuziek.
Alleen jammer dat het Deicide is..quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:40 schreef McKillem het volgende:
Puik topic, alleen een beetje kansloos op fok.
Deceide![]()
Blutengel
Hakkûhbar!quote:Op zondag 16 december 2007 02:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het Deicide is..![]()
Groetjes,
een 'gabber'
Neuk je oma in dr stoma.quote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef glaschol het volgende:
tijd voor wat leuks
Kutschurft - Medisch Centrum Kutschurft - 09 - maak me gek, met je doorligplek.mp3
Schokkend, ik vergeet een letter.quote:Op zondag 16 december 2007 02:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het Deicide is..![]()
Groetjes,
een 'gabber'
Pubers die zichzelf allemaal in kleine groepjes moeten onderverdelen..quote:Op woensdag 12 december 2007 09:57 schreef Wynter het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Pubers die zichzelf allemaal in kleine groepjes moeten onderverdelen..
was jij niet degene die naar Trivium luisterde?quote:Op zondag 16 december 2007 14:08 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat dus.
Daarbij is elke vorm van Metal, behalve Metallica, gewoon kut. Luister Tom Waits, Jonny Cash, Carmen (de opera) ofzo. Krijg eensch smaak.
Die waren toevallig in het voorprogrammaquote:Op zondag 16 december 2007 14:15 schreef Batsnek het volgende:
[..]
was jij niet degene die naar Trivium luisterde?
Pff, wat een bullshit, ik ken genoeg Goths die ook cyber luisteren of bagger zoals Within Temptation.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:08 schreef Wynter het volgende:
[..]
Ja, alleen Dragonforce is geen symphonische bagger.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Al die genres...
Wat dat niet Spandex Bob?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:14 schreef Noway666 het volgende:
Okay wie weet welke uitzending het was van man bijt hond waarin een metal head zijn liefde voor metal benadrukde ?![]()
Zeg maar 2 weken geleden maar ken em niet vinden.
Vuile kankerpauper.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:24 schreef G.Fawkes het volgende:
whehe. Ik ga over een week wel naar After Forever
Ook wel pandas, gottiks, kottiks, kindertjes etc genoemd, een aparte tak van depressieve pubertjes.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je ook Orthodoxe Gothics? Die zeg maar alles precies doen zoals mensen van Gothics verwachten?
Ik ken genoeg Metalheads die EBM luisteren en Goths die EBM "electronische meuk" vinden, laatstgenoemde zijn kankerpaupers.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:26 schreef Nosh het volgende:
Een metalhead luistert naar metal, een gothic luistert naar gothic, EBM en darkwave.
Kánker, zo moeilijk is het allemaal niet. Zinloos, dat wel.
Sommige kleding ook gewoon mooi of het nou uit scene a of scene b komt.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef DroogDok het volgende:
Je kleding laten voorschrijven door een bepaalde stroming is toch echt wel zo triest.
Baggy pants, skateshirt, retro nikes in een lompe kleur zoals paars met wit, muts met een snowboard merk erop en een iPod?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Florian_ het volgende:
haha wat een onzin
"ik hou van metal, dus wil ik er uitzien als een gothic"
mijn top4 bij last.fm bestaat uit zero7, john frusciante, josé gonzalez en amon tobin, weet iemand dan wat voor kleren ik moet aantrekken?![]()
HAHAHAHAHAH, jij vind Trivium leuk kankermallcore pauper!quote:Op zondag 16 december 2007 14:23 schreef Syheriat het volgende:
Die waren toevallig in het voorprogrammaVond het 1e nummer dat ze speelden wel oké, that's all. Maar Opera pwnt Metal keihard, sowieso.
Metal liefhebbers zijn over het algemeen goede mensen om lekker bier mee te zuipenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:24 schreef Batsnek het volgende:
Overigens is het grootste verschil gewoon dat metalheads over het algemeen vrolijk zijn en naar andere muziek luisteren.
ach daar hebben we de dochter van paul rossenmullerquote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Pubers die zichzelf allemaal in kleine groepjes moeten onderverdelen..
uiteenlopende dingen, van psy, dub of drone tot stoner en hardcore (niet boomboomboomquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:35 schreef bas-beest het volgende:
[..]
vertel op, je hebt me nieuwsgierig gemaakt...
Maar het feit blijft dat imo je kleding geen drol te maken hoeft te hebben met de muziek waar je van houdt. Zoals men misschien al begrepen heeft uit mijn avatar, luister ik vaak naar metal. Maar daarnaast bijvoorbeeld ook naar bijna alle mogelijke vormen van gothic, dark wave ,klassiek, blues, blues-rock, roots-reggae etc. etc. Ik doe gewoon aan wat ik zelf leuk vind en laat me niet beïnvloeden door wat een bepaalde scene voorschrijft als zijnde 'verplicht'. Wat overigens niet wegneemt dat ik wanneer ik een metal-concert bezoek, gekleed ga in zwarte spijkerbroek en metal-shirt
Ik geloof nooit dat jij Dag Nasty en Fugazi luisterd.quote:Op zondag 16 december 2007 19:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
uiteenlopende dingen, van psy, dub of drone tot stoner en hardcore (niet boomboomboom) en mathcore, dus met gitaren ben ik wel bekend, alleen metal en gotik eno is gewoon niet mijn ding
btw, ook emo, offpsing kom maar met je gebash![]()
dag nasty niet, is kijken wat dat is.. fugazi is welquote:Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat jij Dag Nasty en Fugazi luisterd.
Waarom laat je metal dan ook niet live zien?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:12 schreef glaschol het volgende:
sterf![]()
les 1:
gothic: http://nl.youtube.com/watch?v=C__PuN5PdHo
metal: http://nl.youtube.com/watch?v=RnCYmrMtk5c
begrepen maggots
quote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef GasTurbine het volgende:
je hebt hier een structuur in, en die gaat als volgt:
De familie van de krassers: (Snijdium Zwarticus)
_______________ . . . . . . . . ______________
|....Metalheads......| . . . . . . . . . .| . . . Gothics . . . . .|
---------------------- . . . . .. . . . . . . . ---------------------
. . . . . . | . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. . . . .|
. . . . . . ---------------------------------------
. . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . |
. . . . . . . . .. . . . . ________________
. . . . . . . .. . . . .| . . . . . .Emo's. . . . . . | . . . --------------------------> Suïcidus Emotionelus
. . . . . . .. . . . . . .. ------------------------
Groetjes,
GasTurbine.
Deze opmerking is ook echt al 100 keer gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Florian_ het volgende:
Ze willen er persé apart uitzien & anders dan de rest. Juist omdat elke gothic/alto dat denkt zien ze er allemaal precies hetzelfde uit, maar leven ze nog wel in de veronderstelling dat ze zich van de grote menigte afkeren
Als die mensen een bepaalde stijl mooi vinden is dat echt niet persé om "er anders uit te zien dan de rest".quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Florian_ het volgende:
Ze willen er persé apart uitzien & anders dan de rest. Juist omdat elke gothic/alto dat denkt zien ze er allemaal precies hetzelfde uit, maar leven ze nog wel in de veronderstelling dat ze zich van de grote menigte afkeren
Wat als gothics gewoon minder waarden hebben?quote:Op maandag 17 december 2007 16:24 schreef Aresdreams het volgende:
misschien zie ik er wel stereotypisch metal uit...
maar boeie dat ik dat aan doe, omdat ik het zelf mooi vind.
heel simepl: laat gewoon iedereen in zijn waarde.
op een rekening zetten en hopen dat ze meer waard worden?quote:Op maandag 17 december 2007 17:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat als gothics gewoon minder waarden hebben?
Somige inversteringen zijn gedoomed te misslukken.quote:Op maandag 17 december 2007 17:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
op een rekening zetten en hopen dat ze meer waard worden?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:23 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Deze opmerking is ook echt al 100 keer gemaakt.
deze is 'veel' beterquote:Op zondag 16 december 2007 22:15 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Waarom laat je metal dan ook niet live zien?
http://nl.youtube.com/watch?v=Ny9mW8oCSpg&feature=related
Metal gaat dan ook puur om bier en teringherrie, verder zijn er niet zoveel gemeenschappelijke factoren.quote:Op zondag 16 december 2007 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Metal liefhebbers zijn over het algemeen goede mensen om lekker bier mee te zuipen.
barbaren!!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:14 schreef bas-beest het volgende:
[..]
deze is 'veel' beter![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=gPAADHe8BKU
death & blackmetal ftw!quote:
hahahahahahahaha, ik kom niet meer bij... die is echt goed!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
barbaren!!!!!
http://nl.youtube.com/watch?v=I2PzagXsD0Y
wat knap zeg.. dat jij een hele studie hebt gedaan om iedereen in zijn eigen kleine hokje te stoppen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Pff, wat een bullshit, ik ken genoeg Goths die ook cyber luisteren of bagger zoals Within Temptation.
[..]
Ja, alleen Dragonforce is geen symphonische bagger.
[..]
Wat dat niet Spandex Bob?
[..]
Vuile kankerpauper.
[..]
Ook wel pandas, gottiks, kottiks, kindertjes etc genoemd, een aparte tak van depressieve pubertjes.
[..]
Ik ken genoeg Metalheads die EBM luisteren en Goths die EBM "electronische meuk" vinden, laatstgenoemde zijn kankerpaupers.
[..]
Sommige kleding ook gewoon mooi of het nou uit scene a of scene b komt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:57 schreef Wynter het volgende:
[..]
doen de modeflikkers, gabbertjes en $0,50 wannabees nou niet precies hetzelfdequote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Florian_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |