Dat,quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef tonks het volgende:
Geen verschil
Ik heb genoeg metalconcerten strak in pak bijgewoond, maar dat komt omdat ik toen direct uit m'n werk moest komenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Overigens heeft Batsnek gelijk natuurlijk. Wat ik vooral niet snap is dat mensen zichzelf labelen. Ik luister naar metal maar ik ga niet in leren kleren en een spijkerjas zonder mouwen lopen... Ik snap niet zo goed waarom je er op een bepaalde manier moet bijlopen als je van een bepaalde muzieksoort houd..
whehe metalheads krassers noemenquote:
Als je genoeg metalconcerten hebt bijgewoond, weet je ook wat ik bedoel...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik heb genoeg metalconcerten strak in pak bijgewoond, maar dat komt omdat ik toen direct uit m'n werk moest komen
Kutklacht. (Geen YouTube)
Nee, het is normaal om naar dat soort herrie te luisteren en je gedragen als een pillenslikkerquote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
whehe metalheads krassers noemen
Dat is het godverdomme idd, normaal! En je gedragen als pillenslikker? Hoe zou dat eruit moeten zien.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, het is normaal om naar dat soort herrie te luisteren en je gedragen als een pillenslikker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |