ben je toch niet mee bezigquote:Op woensdag 12 december 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wil toch ook nog wel wat doen... behalve mijn post aantal vergroten dan
Ik zit me op t moment echt dood te vervelen.. boekje lezen maar weerquote:Op woensdag 12 december 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wil toch ook nog wel wat doen... behalve mijn post aantal vergroten dan
ik wil hardcore shit uit 1995-1997quote:Op woensdag 12 december 2007 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg, ze hebben 7 GB aan Thunderdome collecties gepost op FTD
Je gaat me niet ziek maken hoorquote:
ik zit aan het gebakquote:Op woensdag 12 december 2007 11:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit me op t moment echt dood te vervelen.. boekje lezen maar weer
Ik maar beetje surfenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit me op t moment echt dood te vervelen.. boekje lezen maar weer
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit aan het gebak
de zoon van een collega is geslaag voor zn rijbewijs
En dan gaat hij gebak uitdelen?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit aan het gebak
de zoon van een collega is geslaag voor zn rijbewijs
Komt door dat tochtige station Xquote:Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je gaat me niet ziek maken hoor
nee was dat maar waar. maar mn collega is dus zo iemand die overal gebak vandaan regeltquote:Op woensdag 12 december 2007 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan gaat hij gebak uitdelen?
Dat is zeker zo'n type die ook gebak uitdeelt als de prullenbak is geleegd?
Morgen maar even een warm plekje zoeken hoorquote:
Dat is dan wel weer handigquote:Op woensdag 12 december 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee was dat maar waar. maar mn collega is dus zo iemand die overal gebak vandaan regelt
Ik regel hier altijd snoep enzo, ik moet zeggen dat is ook niet verkeerd hoorquote:
mja in dat geval wel. hij kan erg eigenwijs zijn, en ik ook, dus dat botste in het verleden nogal.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Morgen maar even een warm plekje zoeken hoor
Wat voor snoep? Dropjes?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik regel hier altijd snoep enzo, ik moet zeggen dat is ook niet verkeerd hoor
Kan me niks schelen dat die nep zijn!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg dat welsorry dylan
[ afbeelding ]
met zulk soort plaatjes hoef je de verwarming niet eens aan te zettenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
pfff.
zoek je nog verder op kerst:
[ afbeelding ]
niet erg in de ochtend hoor
maar goed, ik weer verder met plaatjes van kerst versiering zoeken
Je zeurt niet hoor, en ja welke dropjes wil je?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef draculettetje het volgende:
ik heb het gehad voor vandaag
te druk qua mensen ben helemaal uit de concentratie kut medicatie
het lijkt verdorie wel vrijdag en dat is het helemaal niet dat duurt nog zooooo lang
ik ben wel aan het zeuren vandaag sorry
zei daar iemand dropjes????
die vorige vond ik veeeeeeel leukerquote:Op woensdag 12 december 2007 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
die is wel gaaf
die gebruik ik op de kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |