Je bent op de hoogte van (het ontbreken van) regels?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah dat is een warm welkom. Dank je wel, maar ik heb af en toe wél wat te doen, mag ik hier dan nog wel posten?
omg, ze hebben 7 GB aan Thunderdome collecties gepost op FTDquote:Op woensdag 12 december 2007 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
anders gewoon ff op ftd forum aanvragen
* Sgele geeft Lynda thee met honingquote:
dat vind ik weer net even TEquote:Op woensdag 12 december 2007 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg, ze hebben 7 GB aan Thunderdome collecties gepost op FTD
idd ja ...quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van (het ontbreken van) regels?
PAUZEquote:Op woensdag 12 december 2007 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
How was ik weer, even laptop een reboot gegeven... and jawuhl das verdumte applicatione werkt nog stedz nicht!!! einzs!11@#!
Ga maar ff een emmer koffie halen ofzoquote:Op woensdag 12 december 2007 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
How was ik weer, even laptop een reboot gegeven... and jawuhl das verdumte applicatione werkt nog stedz nicht!!! einzs!11@#!
Gast... ik heb dan al 4 uur pauzequote:
Water FTW!!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga maar ff een emmer koffie halen ofzo
lekker tochquote:Op woensdag 12 december 2007 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast... ik heb dan al 4 uur pauze
Ja dat wel, maar wil toch ook nog wel wat doen... behalve mijn post aantal vergroten danquote:
ben je toch niet mee bezigquote:Op woensdag 12 december 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wil toch ook nog wel wat doen... behalve mijn post aantal vergroten dan
Ik zit me op t moment echt dood te vervelen.. boekje lezen maar weerquote:Op woensdag 12 december 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wil toch ook nog wel wat doen... behalve mijn post aantal vergroten dan
ik wil hardcore shit uit 1995-1997quote:Op woensdag 12 december 2007 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg, ze hebben 7 GB aan Thunderdome collecties gepost op FTD
Je gaat me niet ziek maken hoorquote:
ik zit aan het gebakquote:Op woensdag 12 december 2007 11:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit me op t moment echt dood te vervelen.. boekje lezen maar weer
Ik maar beetje surfenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit me op t moment echt dood te vervelen.. boekje lezen maar weer
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit aan het gebak
de zoon van een collega is geslaag voor zn rijbewijs
En dan gaat hij gebak uitdelen?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit aan het gebak
de zoon van een collega is geslaag voor zn rijbewijs
Komt door dat tochtige station Xquote:Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je gaat me niet ziek maken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |