En natuurlijk de megamix hequote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nu 4 of 5 nummers op cd in mijn auto
I wanne see the rainbow high the sky, Wanen see you an me on a bird flying away ......
of:
upon the love .........
Echt goede muziek jah :d
die zijn dan ook gewoon gaafquote:
Ik heb 2 pc's en een laptop hequote:Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zag je anders nog geen cod4 spelen met je live cd
present op mijn cdquote:
Nee ok, dat is de beste aanpak jaquote:Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik kan heel direct maar netjes blijven![]()
Lees: ik lul ze helemaal plat op een zodanige manier dat ze me niet af kunnen zeiken![]()
Droxz![]()
31 JANUARIquote:
Wonderfull Daysquote:Op woensdag 12 december 2007 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
present op mijn cd
zheb nog 1 nummer van hun ..
wunderfull nogwat dacht ik ...
doe mij maar de allerrechtste + degene daarnaast als bonusquote:Op woensdag 12 december 2007 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in elk geval rechts
maar toch de eerste voor mij
if you can tlive with that .... fuck you .. fuck youquote:
ja plzquote:Op woensdag 12 december 2007 10:48 schreef Sgele het volgende:
Eerhm..ik zit ff op Binsearch (zit thuis) te kijken...als ik wat vind, dan zal ik 'm wel binnenplukken
Heb nu Live@London opstaan van Lownoise & Theo...da's dus wel de vetste die ze hebben gemaaktquote:Op woensdag 12 december 2007 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
if you can tlive with that .... fuck you .. fuck you
if you cant live with that fucky you all, fuckk youo aaaaaaaaalll
welkom, aangenaam, ben WLquote:Op woensdag 12 december 2007 10:50 schreef Dylanesque het volgende:
Lekker is dat, systeem plat en werk gaat zich opstapelen.. net kleine inhaalslag, nu weer GRTD!
Die stond er al hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, dat is de beste aanpak ja
En die aanpassing in de OP
Waar Droxz en Lynda nog steeds geen kamer huren
WHATS TEH WORD ?!?!?!? COCAINE!!!! YOU GOT THE JOB!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb nu Live@London opstaan van Lownoise & Theo...da's dus wel de vetste die ze hebben gemaakt(geen mixen van ze zonder eigen werk trouwens
)
jaaaa die jaquote:
Ah dat is een warm welkom. Dank je wel, maar ik heb af en toe wél wat te doen, mag ik hier dan nog wel posten?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom, aangenaam, ben WL [ afbeelding ]
Staat nie zo heul veul opquote:Op woensdag 12 december 2007 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaaaa die ja
zal vanaovnd of morgen ook mijn binsearch is aangooien
anders gewoon ff op ftd forum aanvragenquote:
ja hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah dat is een warm welkom. Dank je wel, maar ik heb af en toe wél wat te doen, mag ik hier dan nog wel posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |