ssst...quote:Op woensdag 12 december 2007 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuuuck dat is lang geleden![]()
![]()
Ik zei het gisteravond ookquote:Op woensdag 12 december 2007 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah ok, gister geplaatst toen ik weg was zeker
Succes Lynda, en maak van je hart geen moordkuil he.
mja is idd kut als je als stagiaire voor 2 bedrijven werkt ....quote:Op woensdag 12 december 2007 10:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee de mentaliteit van 1 persoon hier op de zaak
Loop stage bij A en werk voor 30% ook mee met bedrijf B.
Bedrijf B ben ik nu dus zat
Bedrijf A gaat gewoon nog steeds helemaal top!
doe mij dan maar de Rechtse, die ziet er nog het normaalste uitquote:
oo ooo everybody say about the bird who oo o everybody say about the birdquote:Op woensdag 12 december 2007 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst...
draaide gister nog de Hakkuh remix van Charlie lowness in de auto
Charlie Lownoise dat was pas genieten, geweldige muziek!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst...
draaide gister nog de Hakkuh remix van Charlie lowness in de auto
Voor Cra$Ks ed. gebruik ik gewoon linux life cdquote:Op woensdag 12 december 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik kom nogal op "foute sites" dus vandaar dat ik er last van had. wel vreemd dat dat in vista niet zo is.
Bwhehehe, en die hadden dan ook nog een stuk kaalgeschoren, my godquote:
TOOT TOOT TOOT TOOT HAKKUH EN ZAGGUH< ZAGGUH EN HAKKUH .......quote:Op woensdag 12 december 2007 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo ooo everybody say about the bird who oo o everybody say about the bird
Tis opzich niet kut maar wel als die baas gewoon een euh tja een lul isquote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja is idd kut als je als stagiaire voor 2 bedrijven werkt ....
Ik ken het ... helaas...
ben nu bij bedrijf B aan het werk. TOT EIND JANUARI![]()
![]()
Als je maar wel rationeel blijft he, en rustigquote:Op woensdag 12 december 2007 10:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zei het gisteravond ook
En ik ga vandaag ook ff flink me gal spuien hoor
En we mogen gvd niet meer op het dakterras roken van de onderburen.. Damnz wat een zeikerds
whahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef Sgele het volgende:
Kennen we deze nog? (nog...nog...nog....)
[ afbeelding ]
Geweldig nummer!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo ooo everybody say about the bird who oo o everybody say about the bird
ik nu 4 of 5 nummers op cd in mijn autoquote:Op woensdag 12 december 2007 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Charlie Lownoise dat was pas genieten, geweldige muziek!
Draai het nog vaak hoor
2e van rechts manquote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe mij dan maar de Rechtse, die ziet er nog het normaalste uit
hehe, bij mij was het kutquote:Op woensdag 12 december 2007 10:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Tis opzich niet kut maar wel als die baas gewoon een euh tja een lul is
Ik kan heel direct maar netjes blijvenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je maar wel rationeel blijft he, en rustig
ik zag je anders nog geen cod4 spelen met je live cdquote:Op woensdag 12 december 2007 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor Cra$Ks ed. gebruik ik gewoon linux life cd![]()
(welke virussen en spyware?)
25 januariquote:Op woensdag 12 december 2007 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, bij mij was het kut
maar goed, dat is het nu nog steeds tot eind jan
Die staan beide op me mp3 dingestquote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nu 4 of 5 nummers op cd in mijn auto
I wanne see the rainbow high the sky, Wanen see you an me on a bird flying away ......
of:
upon the love .........
Echt goede muziek jah :d
Lynda!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik kan heel direct maar netjes blijven![]()
Lees: ik lul ze helemaal plat op een zodanige manier dat ze me niet af kunnen zeiken![]()
Droxz![]()
in elk geval rechtsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |