quote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor, kan hier thuis, of bij Lynda thuis![]()
p.s heb echt een lieve kerstkaart gehad
je krijgt wat je verdiend heh ? je hebt al genoeg gedaaan vandaagquote:Op woensdag 12 december 2007 10:05 schreef Dylanesque het volgende:
systeem plat aaaargh!
Duidelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah ik probeer het nu al een uur en ik blijf deze error krijgen
[..]
K heb een hoofdstukje Dostoevski uitgelezen en m'n plekje in de Postings van vandaag al verdiens waarschijnlijk, maar dat is het voorlopig welquote:Op woensdag 12 december 2007 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je krijgt wat je verdiend heh ? je hebt al genoeg gedaaan vandaag
hoe groot zijn die koffieautomaten bij jullie dan ?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Duidelijk
Ik krijg iets van SQL error nu, samen met 4000 andere mensen.. ff de ICT stalken en dan maar pauze houden ofzo
Is ook wel eventjes fijn om iets anders te doen. maar heb nog genoeg te doen en moet allemaal af en blablabla enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 09:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Kerstboom versieren, lijkt me een stuk aangenamer dan in m'n kantoortje zittenDoe je best he
Discolampjes. Nee gewone standaard lampjes. Maar ze zitten nog steeds in elkaar geknoopt. Nu is iemand anders ermee bezig en ik heb zere vingers van het trekken aan die lampjesquote:Op woensdag 12 december 2007 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat voor lampjes gooi je erin?
maakt niet uit hoor, het had wel iets... magischquote:
we hebben er 75 ongeveerquote:Op woensdag 12 december 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe groot zijn die koffieautomaten bij jullie dan ?
ja dat bedoel ik, dus ik probeer het straks nog maar een keerquote:Op woensdag 12 december 2007 10:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Duidelijk
Ik krijg iets van SQL error nu, samen met 4000 andere mensen.. ff de ICT stalken en dan maar pauze houden ofzo
En een stroboscoop erin drukken hequote:Op woensdag 12 december 2007 10:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Is ook wel eventjes fijn om iets anders te doen. maar heb nog genoeg te doen en moet allemaal af en blablabla enzo
Maar de lampjes hebben we aan iemand anders gegeven
[..]
Discolampjes. Nee gewone standaard lampjes. Maar ze zitten nog steeds in elkaar geknoopt. Nu is iemand anders ermee bezig en ik heb zere vingers van het trekken aan die lampjes
Ik ga zelf ook maar eens m'n lampjes ophangen vanavondquote:Op woensdag 12 december 2007 10:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Is ook wel eventjes fijn om iets anders te doen. maar heb nog genoeg te doen en moet allemaal af en blablabla enzo
Maar de lampjes hebben we aan iemand anders gegeven
[..]
Discolampjes. Nee gewone standaard lampjes. Maar ze zitten nog steeds in elkaar geknoopt. Nu is iemand anders ermee bezig en ik heb zere vingers van het trekken aan die lampjes
hehe en ict die pakt er een kop koffie bij, drukt de aanknop in en gaat weer verder koffie lurkenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Duidelijk
stroboscoop in je kerstboomquote:Op woensdag 12 december 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En een stroboscoop erin drukken he
kolere, de waterleidingen worden overbelastquote:
Versta ik niet...quote:
Haiquote:
Te gek toch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |