Achterin instappen? Met een pokerface langs de buschauffeur lopen?quote:Op maandag 17 december 2007 12:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe wil je in godsnaam zwartrijden in een bus
Tis mij nog nooit gelukt hoorquote:Op maandag 17 december 2007 12:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Achterin instappen? Met een pokerface langs de buschauffeur lopen?
Vast nooit in een studentenbus geweest, daar stapt de helft voorin de bus in, en de helft achterin de bus. En een pokerface trekken doet het best goed als je er als een student uit ziet en je een keertje je OV bent vergeten. Anders trek ik mijn speciale portomonee met 5-cent muntjes erbij, dan is het vaak al snel zo van "Ga maar gauw zitten!".quote:
Er zijn mensen die stempelen voor bijv. 1 zone, maar pas na 2 zones eruit gaan. De buschauffeur kan nooit iedereen onthouden die hebben afgestempeld.quote:Op maandag 17 december 2007 12:03 schreef FredvZ het volgende:
Goeie smorgens smiddags
Zit ik vanmorgen eens in zo'n groen geval met van die XX-en aan de zijkant. Komt er opeens een zooitje look-alike-agenten binnen, in Cxx-pakje, dat dan weer wel, om vervolgens een vervoersbewijscontrole te houden... In de bus nog wel, waar je altijd eerst langs de chauffeur moet lopen om je kaartje te laten zien. Je zou haast gaan denken dat ze er bij Cxx vanuit gaan dat de chauffers blind zijn
Maar hoe weet de controleur het dan wel?quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er zijn mensen die stempelen voor bijv. 1 zone, maar pas na 2 zones eruit gaan. De buschauffeur kan nooit iedereen onthouden die hebben afgestempeld.
Ik denk dat dat de reden is dat de controleurs langs kwamen
+1 inzichtvolquote:Op maandag 17 december 2007 13:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar hoe weet de controleur het dan wel?
"Zozo, 1 zone? Waar ben jij dan opgestapt?"
"Bij de vorige halte meneer"
Das een bergquote:Op maandag 17 december 2007 13:49 schreef Geqxon het volgende:
Verder is mijn pakketje verstuurd. 3 colli's
Is op sommige lijnen best makkelijk, gewoon instappen en gaan zitten zijn er genoeg met een OV kaartquote:Op maandag 17 december 2007 12:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe wil je in godsnaam zwartrijden in een bus
I know. Er moet echter voor MCSA, een client en een server module behaald worden, en Vista telt als client.quote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan is er weer een 'upgrade' examen.
Daarnaast is XP Prof. nog steeds een van de meest gebruikte OS'sen in de bedrijfswereld (er worden zelfs nog migratietrajecten gelopen om naar XP (en win2k3) over te gaan.
Aanmeldtopic KPDquote:Op maandag 17 december 2007 16:51 schreef FredvZ het volgende:
kreeg me toch koude handen atm
buiten FOK-en is nu niet echt aan te raden.
wat moet ik met een topic vol geile users?quote:Op maandag 17 december 2007 16:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aanmeldtopic KPD
Dat houdt je wel warm.
Autsjquote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef FredvZ het volgende:
en dan bij het volgende station uitstappen en de goede trein voor je neus zien wegrijden
pwnquote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef FredvZ het volgende:
en dan bij het volgende station uitstappen en de goede trein voor je neus zien wegrijden
kom toch regelmatig in een "studentenbus" maar:quote:Op maandag 17 december 2007 12:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vast nooit in een studentenbus geweest, daar stapt de helft voorin de bus in, en de helft achterin de bus. En een pokerface trekken doet het best goed als je er als een student uit ziet en je een keertje je OV bent vergeten. Anders trek ik mijn speciale portomonee met 5-cent muntjes erbij, dan is het vaak al snel zo van "Ga maar gauw zitten!".
Heb jij al eens 60 man in een bus zien stappen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
kom toch regelmatig in een "studentenbus" maar:
1) achterin instappen betekent dat je naar voren wordt geroepen, kom je niet rijdt de bus niet![]()
2) je zal een kaartje kopen of OV laten zien, anders heb je pech...
gratis mee reizen heb ik tot nog toe nog niet gezien...
zullen er geen 60 zijn geweest... maar toch wel zeker een stuk of 30 denk ik zo...quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb jij al eens 60 man in een bus zien stappen?
Scriptie heeft iig een fatsoenlijk lengtequote:Op maandag 17 december 2007 17:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is balen FredvZ, hoe is het trouwens met je scriptie afgelopen?
Het voordeel van wonen in Rotterdam is wel dat er 6 keer per uur een trein rijdt, 12 keer per uur een metro en 10 keer per uur een tram. Dus hoefde niet lang te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |