Ik ben altijd al op IRC voordat ik hier wat postquote:Op zondag 16 december 2007 16:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Woei ben je zo ook gezellig op IRC?[/s] Je bent er al!
quote:Op zondag 16 december 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
Zo ook weer terug van een weekend zondag klussen
Flauwquote:Op zondag 16 december 2007 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Een poes een vissenkop voor ze knar houden ftw. Beest werd helemaal gek en begon dat ding aan te vallen
!
ik ook, kwam aan op plek van bestemming, klop.quote:
nee, dat zijn we niet tegen gekomen...quote:Op zondag 16 december 2007 20:57 schreef Geqxon het volgende:
Vermoedelijk heeft de vorige eigenaar ooit een glory hole in een muur geboord.
Klussen gaat goed, van het weekend weer een hoop gedaan:quote:Op zondag 16 december 2007 23:56 schreef phluphy het volgende:
Hoe vordert het klussen, JortK?
En Sjowhan, hoe was je intake eigenlijk gegaan?
Kerstvakantie wat is dat?quote:Op maandag 17 december 2007 08:37 schreef mschol het volgende:
nog 4 dagen les en ik heb weer kerstvakantie..
Gaat goed manquote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Klussen gaat goed, van het weekend weer een hoop gedaan:Alle muren zijn geschilderd Lampen hangen Plinten zijn eraf Kozijnen zijn geschilderd
Badkamer en toilet zijn helemaal af, bed is besteld, meubelen
Vandaag laminaat halen
Je huis is nooit af, JortKquote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Klussen gaat goed, van het weekend weer een hoop gedaan:Alle muren zijn geschilderd Lampen hangen Plinten zijn eraf Kozijnen zijn geschilderd
Vandaag laminaat halen
Klopt, maar daarom heb ik een vrouw die voor het interieur zorgtquote:Op maandag 17 december 2007 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je huis is nooit af, JortK.
Maar het vordert aardig dus.
Ik zie niet echt de post, kan je 't even quoten?quote:Op maandag 17 december 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:
Sjowhan, kijk eens hier!
Oh ja, goedemorgen!
[Slowchat #200] Bier en taart voor iedereen!quote:Op maandag 17 december 2007 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zie niet echt de post, kan je 't even quoten?
Lekker Jort!quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaag laminaat halen
Daar heb ik wat aanquote:Op maandag 17 december 2007 10:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[Slowchat #200] Bier en taart voor iedereen!
Van donderdag? Was iemand die meer ervaring had dan ik, die werd dus gekozenquote:Op zondag 16 december 2007 23:56 schreef phluphy het volgende:
Hoe vordert het klussen, JortK?
En Sjowhan, hoe was je intake eigenlijk gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |