quote:Klant: Ja ik wil graag importeren
Ik: Wat wilt u importeren?
Klant: Weet ik eigenlijk ook niet
Simpel... dat die eerst maar eens moet gaan bepalen wat die wil importerenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
DOen we ook![]()
. Wat heb je geantwoord?
ik geenquote:
Lekker?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef phluphy het volgende:
Ik eet het ook niet voor mijn gezondheid, maar omdat ik het lekker vind!
Ja, lekker! Je weet wel, als zowel smaak als substantie positief ervaren worden door de papillen, zenuwen, slijmvliezen, etc. Zoals bij een mandarijntje dus!quote:
Zit logica in....quote:Op woensdag 12 december 2007 19:47 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, voor de utter noob. Core 2 Duo E2*** = Eerste generatie, Core 2 Duo E4*** = Tweede generatie en Core 2 Duo E6**** = Derde generatie?
Wordt een lange als ik het zo hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo eindelijk ff eten. Kan me avond ook eens beginnen
.
Foei! Te lang gewerkt?!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo eindelijk ff eten. Kan me avond ook eens beginnen
.
Jij hebt iets met die politie smilie hequote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Foei! Te lang gewerkt?![ afbeelding ]
quote:Processors from the E2000 series only get a 1MB L2 cache, while the E4000 series offers a much bigger 2MB L2 cache and then finally for the ultimate in dual-core technology we have the 4MB L2 cache E6000 series of processors.
Is ie alquote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Wordt een lange als ik het zo hoor
Nee kwam een vriend tegen en ff blijven hangenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Foei! Te lang gewerkt?![ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |