Die gaat in een kist de poort uit. Die hangt zichzelf gelijk op met de pruik van Amanda. Als toch iets wel een stimulerende zelfmoordwerking heeft dan is het wel:quote:Op woensdag 12 december 2007 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zielig??? Dat is een haske stoere, hilarische, originele en vooral intelligente beige-actie. Dát zal Jaap gillend de poort uit doen rennen.
AARGGHHHQ! Wat doe je me aan!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Die gaat in een kist de poort uit. Die hangt zichzelf gelijk op met de pruik van Amanda. Als toch iets wel een stimulerende zelfmoordwerking heeft dan is het wel:
CORA CORA
CORA CORA
CORA CORA
Dat trekt geen mens natuurlijk.
Of misschien heeft Brian dit wel bewerkstelligd bij zijn dames om Jaap een zelfmoordpoging te laten doen.....quote:Op woensdag 12 december 2007 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zielig??? Dat is een haske stoere, hilarische, originele en vooral intelligente beige-actie. Dát zal Jaap gillend de poort uit doen rennen.
bonobo-aapje wannabee'squote:Op woensdag 12 december 2007 01:29 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind het echt niet normaal hoor dat sexleven van Brian en Amanda......niveau animal inmiddels....
Hij vond het zo denigrerend zoals Lieke zich uitsprak over gastspelers.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo voelde Lulletje Rozewater zich gekwetst? Dat die sukkel lekker linea recta richting z'n Tilburgse posse gaat.
Dat lukt dus niet, achter zal er wel een slotje opgegooid hebben of zoiets.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef noekje het volgende:
Lieke zit dus achter de computer en delete alles, hoop ik.
Ze wilde een boodschappenlijst uitprinten.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:55 schreef Kaleddis het volgende:
Huh, Lieke delete alles van de 1e PC en terwijl ze met de 2e bezig is verschijnt het Word-document weer op de eerste...
Loop achter weer lekker te fucken![]()
(en hoezo ging Lieke eigenlijk gelijk na de paarden achter de pc zitten ?)
klopt ze had weer zo n dronkenhoerenuitdrukking in haar ogenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:58 schreef Kaleddis het volgende:
Goh, Amanda is ziekies volgens Palma![]()
Vannacht had ze anders nergens last van. Zal wel weer een kater zijn, want ze heeft flink aan de Martini fles gehangen gisterenavond.
De dames hebben gisteren lekker zitten pimpelen, zeker? Of heeft Lieke hun ziek gemaakt? Zo is ze, die Hitlerette.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:02 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda tegen Selene: Ben je ook ziek ?
Selene: Ja
Sjonge jonge. Hoog tijd voor een drill instructor daar, slappe zooi
de prinsesjes vinden het tijd om wat passieve agressie te gaan vertonen.....quote:Op woensdag 12 december 2007 10:02 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda tegen Selene: Ben je ook ziek ?
Selene: Ja
Sjonge jonge. Hoog tijd voor een drill instructor daar, slappe zooi
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
De dames hebben gisteren lekker zitten pimpelen, zeker? Of heeft Lieke hun ziek gemaakt? Zo is ze, die Hitlerette.
Met haar eczeemkop zoals Brian gisteren poëtisch sprak.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
De dames hebben gisteren lekker zitten pimpelen, zeker? Of heeft Lieke hun ziek gemaakt? Zo is ze, die Hitlerette.
Heel fout grapje in spoiler gezet.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Waarom loopt Brian met een natte lap voor zijn schjmoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel fout grapje in spoiler gezet.Die is idd heel erg (leuk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
[..]
Heel fout grapje in spoiler gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Go hard or go home
[..]
Heel fout grapje in spoiler gezet.Hoezo werken die spoilers nooit bij mij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is nothing but a collective hunch.
Linkermuisknop ingedrukt houden.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoezo werken die spoilers nooit bij mij ?
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkermuisknop ingedrukt houden.
Welke lay out heb je?quote:
ja of een stoere milvaquote:Op woensdag 12 december 2007 10:14 schreef Kaleddis het volgende:
Maar serieus. Als Palma nou toch een tijdje uit de roulatie is vanwege haar rug, gooi er dan for the time being een stoere marinier / legermannetje in die dient als drill instructor![]()
Leuk voor ons om te zien, sjaggo koppen aan de ontbijttafel en dus ruzie, en als extra verhaallijn, Lieke die op de instructor valt.
[..]
Heel fout grapje in spoiler gezet.Wat is daar fout aan? Mag toch in dit specifieke geval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist, kijken of Luc ook ziek is, ze waren alle vier aan het drinkenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:16 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zegt dus ook ziek te zijn. Aan z'n ogen te zien heeft ook hij gewoon last van een kater
Kan Palma even extra gillen deze morgen ?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Juist, kijken of Luc ook ziek is, ze waren alle vier aan het drinken
ze staan wel erg reisklaar maar ik heb hem niet zien inpakken wel uitpakken (colbert)quote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Zie ik het nu goed, heeft Luc zijn koffers gepakt?
Waaaatttttt, waar ?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Zie ik het nu goed, heeft Luc zijn koffers gepakt?
Volgens mij rechtermuisknop indrukken en eroverheen scrollen. Maar voor de zekerheid heb ik je maar even gePM'd.quote:
Ik vind 'm op het randje, en mijn randje is best breed. Dus heb 'm voor teerdere zieltjes maar even verborgenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:17 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is daar fout aan? Mag toch in dit specifieke geval?
Dat was hem !quote:Op woensdag 12 december 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij rechtermuisknop indrukken en eroverheen scrollen. Maar voor de zekerheid heb ik je maar even gePM'd.
Dat zei ik van de week ook al, verschrikkelijk toch, vooral die witte nepdingen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Nu dacht ik gisteren bij de Mc Donalds de lelijkste kerstbomen ooit te hebben gezien, zwart met geel maar die in dgk scoren ook erg hoog qua lelijkheidsgehalte. Goedendag zeg, wat een cheapo uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |