Je verzint het toch ook niet.... gemiddeld 23 jaar en dan nog naar bed gestuurd wordenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plasma-bericht : Over een kwartier bedtijd .......
Waar gespot ?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef F04 het volgende:
Kijk eens welke jongen ik gespot heb.
[ afbeelding ]
(duidelijke op trouwens)
Ik zal weer effe moeten kijken, (hij stond in mijn pic archief van dgk)quote:
Misschien posten ze zelfs wel weer mee als ze zeker weten dat de sukkels die geen onderscheid kunnen maken tussen de FOK! user DGK_Redactie en John de Mol afwezig zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@F04, kennelijk lezen ze mee. Ze gaven een korte flits van de paardenbak, geen grote jongen meer te zien in diezelfde hoek !
Tuquote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je verzint het toch ook niet.... gemiddeld 23 jaar en dan nog naar bed gestuurd worden
Lekker snel Prospera![]()
En mooie OP![]()
Ze waren er vorige week nog...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef F04 het volgende:
user DGK_Redactie is dood sinds begin juli.
Het zou leuk zijn als ze weer kwamen posten. He past eigenlijk zo goed bij het concept van multi-media.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien posten ze zelfs wel weer mee als ze zeker weten dat de sukkels die geen onderscheid kunnen maken tussen de FOK! user DGK_Redactie en John de Mol afwezig zijn
Nope. Een paar dagen geleden schreef ik hier dat op de webpagina van de popu een fout stond. Daarop kwam reactie en ze hadden de pagina aangepast. Helaas waren er hier een paar users, die meteen een emmer over DGK_REDACTIE heengooiden en was hij weer weg.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef F04 het volgende:
Er zaten sowieso minimaal 2 personen op dat accountquote:Op woensdag 12 december 2007 01:14 schreef F04 het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik mis, want ik dacht dat diegene die op dat account zit ontslagen was.
Nietus, hij was hier van de week totdat een of andere weirdo hem binnen 2 minuten weer de COS uitklierde.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef F04 het volgende:
Idd.. het hoort er gewoon bij..... en het is jammer dat sommige users hier zich niet kunnen gedragen en vinden dat ze het recht hebben om te eisen dat hun vragen beantwoord worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze weer kwamen posten. He past eigenlijk zo goed bij het concept van multi-media.
Daarna hebben ze idd nog maar amper gepost: http://forum.fok.nl/user/history/162854quote:Op woensdag 12 december 2007 01:18 schreef F04 het volgende:
De redactie houd zich wel erg stil.
De laatste keer dat ik 'm zag was toen ik dit topic opende.
[COS # 1572] Bekvechten met z'n allen.
Ja, heel jammer dat sommigen menen DGK Tegengas te moeten gevenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. het hoort er gewoon bij..... en het is jammer dat sommige users hier zich niet kunnen gedragen en vinden dat ze het recht hebben om te eisen dat hun vragen beantwoord worden.
Volgens mij zijn dat van die outbound telesalesterroristen, die willen ook altijd heel onbeschoft alles van je weten.
Idd.. en vooral als dat niet beperkt wordt tot de keren dat ze Tipsch zijn...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, heel jammer dat sommigen menen DGK Tegengas te moeten geven
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. en vooral als dat niet beperkt wordt tot de keren dat ze Tipsch zijn...
Dat misschien wel, maar ze hebben met C-acteurs te maken, en zo'n overgang naturel acteren is kennelijk een beetje lastig (vooral omdat de shoots niet over kunnen) en dus kiest men voor de plotselinge ommezwaai.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:21 schreef Mika25 het volgende:
En "plotseling" staat Selene aan de kant van Amanda.
Kunnen die amateurs van de redaktie niet eens een scriptje in elkaar draaien en daar langer dan 3 dagen aan vast houden? Stelletje prutsers
Was het niet Amanda ? Of Lieke, zoals twee dagen geleden ook al in haar eentje ? Selene is half ziek van de menstruatie-pijn, Huub haalde juist nog een pijnstiller voor haar ........quote:Op woensdag 12 december 2007 01:25 schreef Prospera het volgende:
Aan de gilletjes te horen doet Luc zijn best.
Ik dacht Selene te horen,quote:Op woensdag 12 december 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was het niet Amanda ? Of Lieke, zoals twee dagen geleden ook al in haar eentje ? Selene is half ziek van de menstruatie-pijn, Huub haalde juist nog een pijnstiller voor haar ........
Het kind is afgelopen jaar al 3 keer klaargekomenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Ah gut, Amanda wordt een keer serieus genomen...
Volgens mij was het Amanda inderdaad en slaakte ze een gilletje omdat het anaal ging zo te zien en te horen. En dan nu douchen zou erbij passen.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was het niet Amanda ? Of Lieke, zoals twee dagen geleden ook al in haar eentje ? Selene is half ziek van de menstruatie-pijn, Huub haalde juist nog een pijnstiller voor haar ........
Luc staat met Selene onder de douche, zonder beelden.Niet dus.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:32 schreef arneaux het volgende:
Moeite waard om de streams eindelijk weer eens aan te gooien?
Het is pas half december... nog kansen zat dit jaarquote:Op woensdag 12 december 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het kind is afgelopen jaar al 3 keer klaargekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |