dacht ik al, hoofddoekje van mequote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb niet eens gekeken, gilnicht
LOL, geen sympathieke man vond ik hem. Niet aangenaam om naar te luisteren.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:49 schreef milagro het volgende:
Ja, meneer vanVerWaayen, ook hij verdient veel poen met wat hij doet, ongelofelijk, hè
okay, wellicht geen 3.5 miljoen pond per jaar, maar soit
nee, niet sympathiek komt hij over idd, maar ja lekker belangrijlk met zo'n inkomenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, geen sympathieke man vond ik hem. Niet aangenaam om naar te luisteren.
Kan ik een klinker kopen?quote:
quote:
Hij is ook benoemd tot 'Honorary Bag Filler'.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:51 schreef golfer het volgende:
Vanwege zijn inzet voor deze wederopstanding van de Britse telecomsector is Verwaayen door de Britse koningin Elizabeth geridderd tot 'Honorary Knight Commander of the Order of the British Empire'.
een Qus is toch een varken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:09 schreef milagro het volgende:
[..]
nee
![]()
ik geef je er 1, de Q![]()
van Qus![]()
ik ga lief slapen nu
quote:Vanavond in Pauw & Witteman: veel aandacht voor de zaak Holleeder en de uitspraak vandaag en een gesprek met Clarence Seedorf
De zaak Holleeder
Vandaag kwam een voorlopig einde aan de zaak tegen Willem Holleeder. Tijdens de uitspraak die uren in beslag nam, werd Holleeder veroordeeld tot negen jaar gevangenisstraf voor het leiden van een criminele organisatie, 'afpersing in vereniging meermalen gepleegd', witwassen, mishandeling en bedreiging. De rechtbank achtte bewezen dat Holleeder de vastgoed- en hasjhandelaar Kees Houtman afperste. Tegen Holleeder was twaalf jaar geëist.
Op 2 april jonstleden begon het proces letterlijk met een knal, toen de de rechtbank werd bestook met een granaatwerper. In februari trad Holleeders vaste advocaat Moszkowicz terug. Het proces werd stilgelegd omdat de Heinekenontvoerder het aan zijn hart kreeg. Holleeder kwam op de proppen met 'keukentapes' om aan te tonen dat de geliquideerde vastgoedmagnaat Willem Endstra niet zuiver op de graat was. De belangrijke getuige Bram Zeegers stierf onder mysterieuze omstandigheden.
Te gast zijn Holleeders advocaat Jan-Hein Kuijpers, zijn voorganger Bram Moszkowicz, VVD-Kamerlid en voormalig crimefighter Fred Teeven en persrechter Jacqueline Dubois.
Lees het dossier Holleeder op de site van 'Het Parool'
Clarence Seedorf
Een exclusief interview met Clarence Seedorf, Nederlands succesvolste clubvoetballer. Seedorf won vier keer de Champions League, een keer met Ajax en Real Madrid en twee keer met AC Milan. In het seizoen 2006/2007 werd hij uitgeroepen tot beste middenvelder in de Champions League. Seedorf is net terug uit Japan waar hij met AC Milan de Wereldbeker won, de tweede uit zijn carrière. Het gesprek met Seedorf gaat over het geheim van AC Milan, zijn band met Suriname, het werk voor zijn eigen foundation Champions for Children en natuurlijk over Marco van Basten en Oranje.
Ja, dat kan je volgens mij zien als voorlichter van de rechtbank.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef Wup het volgende:
persrechter?
ja dank je wel, ik kende de term niet, raar woord ook wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
Ja, dat kan je volgens mij zien als voorlichter van de rechtbank.
Waarom begonnen ze nou te klappen bij die flauwe vergelijking van Bram. Zo stom was die vraag niet.
Vooral W niet, dat is gewoon genant.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
P&W moeten gewoon GEEN sporters interviewen
quote:Vandaag in Pauw & Witteman
Maandag 7 januari, 23.00 – 23.50 uur, Ned1
Vanavond ontvangen Jeroen Pauw en Paul Witteman:
Zanger Guus Meeuwis tourt langs de theaters.
Roeier Ralph Tuijn wilde de Pacific oversteken, maar strandde na 15.000 kilometer vol ontberingen.
Erik van Muiswinkel roept sporters op niet naar Peking te gaan.
Oud-burgemeesterskandidaat Ralph Pans doet een boekje open
Kansloos.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:50 schreef Aoristus het volgende:
Meeuwis werd wel professioneel afgezeken, daar kijken we voor
Wie had gedacht dat als je 3x kedengkedeng opschrijft dat het een hit wordt.quote:
Briljant toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:54 schreef Aoristus het volgende:
Wie had gedacht dat als je 3x kedengkedeng opschrijft dat het een hit wordt.
Nou?
Da's een echte opsteker he?quote:
Top.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Charles Groenhuijsen morgen over de verkiezingen.
Gaat zeker kijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Charles Groenhuijsen morgen over de verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |