0:20 uur op SBS.quote:over het wel en wee van de bewoners van twee geïsoleerde dorpen aan de rand van Rotterdam.
In dit deel staan Lau en Tiny centraal, het is een verhouding van haat en liefde. Lau, als een Archie Bunker uit de toenmalige Amerikaanse soapserie All in the family, scheldt op alles en iedereen, vooral zijn vrouw Tiny moet het ontgelden. Ze denkt zelfs aan scheiden. Toch zijn ze nog altijd bij elkaar, want ze kunnen ook niet zonder elkaar.
Niet, serie is afgelopen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:18 schreef F04 het volgende:
wanneer komt het weer?
Gelukkig heb ik die allemaal in divxquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:59 schreef Urquhart het volgende:
Iemand moet deze serie op internet gaan zetten. Of SBS moet een dvd uitbrengen. Kunnen ze Probleemwijken er ook direct op zetten.
Kan je ze (Indianendorp) afleveringen misschien op usenet ofzo zetten? Of Stage6, of torrent?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:58 schreef boskameel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die allemaal in divx.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:57 schreef F04 het volgende:
Ik heb zojuist te horen gekregen van Roy (de producent) dat hij een poging gaat wagen bij SBS op hem op herhaling te krijgen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:48 schreef F04 het volgende:
Is er al wat meer bekend?
quote:Gordon op vakantie met Tiny en Lau
18 Februari 2008 12:02: Herman Roggeveen
Binnenkort komt RTL 4 weer met het 'reisprogramma' Gillend naar Huis. Gordon trok hiervoor opnieuw op met mensen waarmee hij in het gewone leven nooit op vakantie zou gaan. Eén aflevering wordt een besliste must-see: Gordon gaat daarin naar IJsland met het Rotterdamse stel Tiny en Lau, bekend uit de SBS 6-docu Nooddorp/Indianendorp.
SBS 6 zond de documentaire in december aan de rand van de nacht uit. Zappen was meteen fan. De bekendheid kwam toen het AD het duo half januari wat meer exposure gaf. Sindsdien hebben talloze media aandacht besteedt aan het duo. Tiny en Lau zijn spraakmakend door hun voorkomen; Lau vloekt de hele dag door bij het minste of geringste, Tiny laat zich dit allemaal welgevallen.
Stel je eens voor: Tiny, Lau en Gordon bij een geiser in IJsland die opeens zijn warme water spuit. Of die constante zwavellucht, die sterk doet denken aan rotte eieren. Ja, moet een mooie aflevering worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |