Effe flink doorgewerkt!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, top man!
Ik ga er meteen mee aan de slag.
Echt nietquote:Op donderdag 27 december 2007 02:10 schreef Yeahinho het volgende:
TR moet morgen nog maar even iets over mijn persoontje tikken,
volgens mij nog niet, dus bij deze aan jou de eerquote:Op donderdag 27 december 2007 12:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wordt al iets over het Drafttopic gedaan?
Ga ik anders vandaag wel mee aan de slag
Zojuist verzonden, is er in ieder geval iets over het draften.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij nog niet, dus bij deze aan jou de eer
ik zag hem binnenvallenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zojuist verzonden, is er in ieder geval iets over het draften.
voor een deel en jouw inzending is binnen jaquote:Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef methodmich het volgende:
Al zitten inventariseren eend en zo ja, is mijn bijdrage aangekomen? Anders stuur ik nogmaals.
een overzicht is onderwegquote:Op donderdag 27 december 2007 16:11 schreef toma het volgende:
Misschien is het makkelijk voor de users die nog van plan zijn iets te maken dat je even post over welke topics je al iets ontvangen hebt.
Wie heb je daar nog meer allemaal voor benaderd dat laatste? Tong ook neem ik aan?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:48 schreef rubbereend het volgende:
hulde trouwens voor alle ingestuurde dingen!echt heel erg tof
buiten de reeksen zijn persoonlijke stukken en ervaringen ook heel erg welkom, over hoe je hier terecht bent gekomen of hoe je in de loop der tijd hier alles beleefd hebt
Ja, ik ookquote:Op donderdag 27 december 2007 16:49 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben benieuwd naar EnGCatjuh's bijdrage
Tong, SCH zo even uit mn hoofd, Dylan Dog ook nog voor de award reeksquote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie heb je daar nog meer allemaal voor benaderd dat laatste? Tong ook neem ik aan?
Ik ook, heeft er veel tijd ingestoken als ik het allemaal goed heb meegekregenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:49 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben benieuwd naar EnGCatjuh's bijdrage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |