ga je gangquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:48 schreef borisz het volgende:
IS er al wat over de toernooien van VBL ?
zo nee dan ga ik zo even wat op papier proberen te zetten
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef SCH het volgende:
Oh fuk, daar heb ik bericht over gehad, helemaal vergeten. I:@
k heb de komende dagen tijd en zal er naar kijken
*verkapt, ik heb ook nog een leven naast fok post*quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef rubbereend het volgende:
heb nog niet kunnen kijken ben voor het eerst in 24 uur online, zal het straks even opzoeken
Jij ook al?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar het onderschriften-stuk
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:19 schreef Doc het volgende:
Ik dacht het op 1 januari geplaatst zou worden.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je gangik ga proberen alles 1 januari online te gooien ander 2 januari
Verhaal is allang af.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
Als je nog iets wilt weten over het ontstaan dan PM je maar.
De zenuwen gieren hier door mijn keel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, het maakt het allemaal nog wat spannender.
Dat ik het idee kreeg door een Engels voetbalforum.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verhaal is allang af.
Achja, wat meer zou ik moeten weten over het ontstaan dat dat het door jou is opgericht? Het is in de tussentijd zo veel veranderd... (vandaar dat jij ook niet meer meedoet volgens mij...)
Bij TheVulture ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De zenuwen gieren hier door mijn keel.
Achja, het idee is eigenlijk al zo oud als de weg naar Rome. Het kon overal vandaan komen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat ik het idee kreeg door een Engels voetbalforum.
Mwah, denk t niet.quote:
quote:
Ik vergeleek het in mijn stuk met Dit Was Het Nieuwsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat ik het idee kreeg door een Engels voetbalforum.
Ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar het onderschriften-stuk
Daar zit het ook in, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vergeleek het in mijn stuk met Dit Was Het Nieuws.
Volgens mij ging VI.nl het later doen dan wij, maar daar ben ik niet zeker meer van. Dan zou je deel 1 moeten terugzoeken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar zit het ook in, inderdaad.
Maar VI.nl heeft het ook, etc.
Dat zou inderdaad wel kunnen hoor, maar ik weet niet precies wanneer VI ermee begonnen is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij ging VI.nl het later doen dan wij, maar daar ben ik niet zeker meer van. Dan zou je deel 1 moeten terugzoeken.
Dan maak je maar tijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb geen tijd.
Van twi dacht ik ja. De reeks dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
komt er ook nog een verslag van dit geniale topic?
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
Als ik nou iets meer tijd hadquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
wat een leuk topicquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
wordt dus morgen, het feestgedruis heeft erin gehakt de afgelopen dagenquote:
Prima - ik was slechts nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt dus morgen, het feestgedruis heeft erin gehakt de afgelopen dagen
mijn complimenten voor de stukken tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |