quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:26 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, ik moet m'n FCDB-verhaal nog.
Tot wanneer kan ik nog..?
quote:Op zondag 23 december 2007 19:15 schreef rubbereend het volgende:de speling is wel wat ruimer hoor, ik ga er na de kerst mee aan de slag
Ooh, mijn idee heeft toch niet veel uitwerking van Rubber meer nodig denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, gatje hup hup, moeten we nou alwéér op jou wachten dan
morgen doe ik even een nieuwe inventarisatiequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef methodmich het volgende:
Heb gister eea verzonden, is dat aangekomen eend?
Laat mijn stuk maar vervallen, vond hem niet echt geweldig. Misschien kom ik met iets beters!quote:Op woensdag 26 december 2007 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
morgen doe ik even een nieuwe inventarisatie
Nu verwar je de held met de kneus.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje een leuk algemeen beeld over de hoofdrolspelers daar. (DG en FCDB OP's, t postgedrag bij ups en downs) Waarom die reeks na de top 3 t grootste is? De Barry Powell mania, de Theo Bos for president acties, weet ik veel wat.
Ik lees er 105, dus niet zeikenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan dit toch nooit volledig maken?!
55 topics... moet ik ze nu allemaal na gaan lezen ofzo.
Een goede reden om die quiz te boycotten.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
Ik moet nog beginnen, vind Eend vast niet erg.
Ja hallooooo, KerstQuiz etc. Goed excuus.
Net of jij dat toch niet doet. Al die vragen van voor 2003 weet jij geen eensquote:Op woensdag 26 december 2007 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een goede reden om die quiz te boycotten.
Leeftijdsdiscriminatie, die quiz.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net of jij dat toch niet doet. Al die vragen van voor 2003 weet jij geen eens.
Je hebt wat cijfers ontvangen als het goed is.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan dit toch nooit volledig maken?!
55 topics... moet ik ze nu allemaal na gaan lezen ofzo.
Idd, top man!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je hebt wat cijfers ontvangen als het goed is.
Effe flink doorgewerkt!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, top man!
Ik ga er meteen mee aan de slag.
Echt nietquote:Op donderdag 27 december 2007 02:10 schreef Yeahinho het volgende:
TR moet morgen nog maar even iets over mijn persoontje tikken,
volgens mij nog niet, dus bij deze aan jou de eerquote:Op donderdag 27 december 2007 12:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wordt al iets over het Drafttopic gedaan?
Ga ik anders vandaag wel mee aan de slag
Zojuist verzonden, is er in ieder geval iets over het draften.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij nog niet, dus bij deze aan jou de eer
ik zag hem binnenvallenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zojuist verzonden, is er in ieder geval iets over het draften.
voor een deel en jouw inzending is binnen jaquote:Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef methodmich het volgende:
Al zitten inventariseren eend en zo ja, is mijn bijdrage aangekomen? Anders stuur ik nogmaals.
een overzicht is onderwegquote:Op donderdag 27 december 2007 16:11 schreef toma het volgende:
Misschien is het makkelijk voor de users die nog van plan zijn iets te maken dat je even post over welke topics je al iets ontvangen hebt.
Wie heb je daar nog meer allemaal voor benaderd dat laatste? Tong ook neem ik aan?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:48 schreef rubbereend het volgende:
hulde trouwens voor alle ingestuurde dingen!echt heel erg tof
buiten de reeksen zijn persoonlijke stukken en ervaringen ook heel erg welkom, over hoe je hier terecht bent gekomen of hoe je in de loop der tijd hier alles beleefd hebt
Ja, ik ookquote:Op donderdag 27 december 2007 16:49 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben benieuwd naar EnGCatjuh's bijdrage
Tong, SCH zo even uit mn hoofd, Dylan Dog ook nog voor de award reeksquote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie heb je daar nog meer allemaal voor benaderd dat laatste? Tong ook neem ik aan?
Ik ook, heeft er veel tijd ingestoken als ik het allemaal goed heb meegekregenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:49 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben benieuwd naar EnGCatjuh's bijdrage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |