quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niets mooier dan een vriendschappelijke wedstrijd te organiseren met volop bier na afloop
En al mijn tournamentsquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef WeebI het volgende:
Al mijn tournaments
en de andere tournaments misschien ook wel..
Inderdaad. Door iemand die al vanaf het begin actief meedoet. Of door methodmich de oprichter, of het geworden is wat hij wilde (hoewel ik hem er nooit meer zie).quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:29 schreef Rumille het volgende:
Voetbalfoto-onderschrift competitie
Daar MOET wat over in.
Als dat te regelen zou zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niets mooier dan een vriendschappelijke wedstrijd te organiseren met volop bier na afloop
ik denk dat ik wel iemand weet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Door iemand die al vanaf het begin actief meedoet. Of door methodmich de oprichter, of het geworden is wat hij wilde (hoewel ik hem er nooit meer zie).
Is daar al iets over, rubbereend/een-andere-goede-mod ?
Die is daar veels te oud voor joh...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel iemand weet.
Hij lijkt ongeveer hier op:
[ afbeelding ]
Heeft ie mooi de tijd om stukjes te schrijvenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:39 schreef Crack_david het volgende:
Jammer dat tong80 er even niet is
olifanten kunnen ook heel oud worden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die is daar veels te oud voor joh...
ga je gangquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:29 schreef Rumille het volgende:
Voetbalfoto-onderschrift competitie
Daar MOET wat over in.
ga je gangquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef WeebI het volgende:
Al mijn tournaments
en de andere tournaments misschien ook wel..
ga je gangquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
En al mijn tournaments
En sowieso al mijn geweldige bijdragen!
dat zeg ik, voor de grote reeksen wordt sowieso iets geschrevenquote:
kan jij geen leuk stuk schrijven over de Marco van Basten reeks?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk initiatief!
Het werd een complete sportquote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
O, en MM en de ingezonden vragen bij Voetbal Insite
Jij moet jouw stuk beginnen met [QU0TE] en eindigen met [/QU0TE].quote:Op woensdag 12 december 2007 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het werd een complete sport.
Linkje?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Ik had er 9!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:23 schreef RayMania het volgende:
De nachtelijke bagger van BS & VoreG om vier op een rij te krijgen.
Yup.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef rubbereend het volgende:
dat was toch de nacht van de grote ontslagronde onder de mods nav de staking?
Oh ja, was ik zelfs al vergeten. Komt er ook wel bij!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |