Alles is volkomen legaal en origineel, alleen de bonnetjes heb ik niet meerquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:58 schreef jslavenburg het volgende:
Ondanks dat het er niet bij staat wil ik het toch even vragen:
Zijn alle dvd's legaal gekocht, dus origineel?
Alleen als je het niet erg vind als ik FMJ, Memento en Fight Club zonder doosje stuur, dus alleen het hoesje en de dvd. Anders stel ik voor dat we de verzendkosten delen, dan wordt het ¤28.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:00 schreef MrManiak het volgende:
Full Metal Jacket
Trainspotting (2DVD)
Memento
AI
Fight Club
25 inc?
Kopieën mag je hier sowieso niet aanbieden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:58 schreef jslavenburg het volgende:
Ondanks dat het er niet bij staat wil ik het toch even vragen:
Zijn alle dvd's legaal gekocht, dus origineel?
Akkoord, mail me maar even.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Trainspotting (The Definitive uncut filmmaker's version 2DVD)
Poltergeist
12 euro incl?
Akkoord, mail me maar, dan kunnen we het afhandelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:41 schreef MaxPower het volgende:
Being John Malkovich
Closer
Full Metal Jacket
Jacob's Ladder
Magnolia
25 inclusief.
Dat is een dvd, ik citeer:quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Joss Stone's soulsessions, is dat een DVD? of alleen audio?
Indien DVD heb ik er wel 5 euro voor over. Hangt wel af van of ik mn keyboard verkocht krijgt. Anders moet het ff tot januari wachten
Edit: Grote en vooral dure typo
Ik denk dat we een deal hebben. Moet alleen ff wachten op mn saldoquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:54 schreef desliz het volgende:
[..]
Dat is een dvd, ik citeer:
"Mind, Body & Soul Sessions: In Concert, the first DVD from Joss Stone, was filmed during her sold-out concert at Irving Plaza. This acclaimed performance includes songs from both of her multi-platinum albums, The Soul Sessions and Mind Body & Soul, delivered with an intensity and intimacy that can only come from a live show."
Full Metal Jacket en Poltergeist zijn verkocht, de rest heb ik allemaal nog.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:06 schreef Patch het volgende:
American Beauty
Full Metal Jacket
I Heart Huckabees
Life Aquatic
Platoon
Poltergeist
Punch Drunk Love (2 Disc Special Edition)
Heb je bovenstaande nog?
nopequote:Op vrijdag 14 december 2007 18:58 schreef MisterTata het volgende:
Joss Stone - Mind Body & Soul Sessions
Katie Melua - On The Road Again (2DVD)
10,- incl
Ja dat is natuurlijk mooi onderhandelen hequote:
Doe niet alsof je niet begrijpt dat de prijs van ¤5 excl. verzendkosten is. Ik heb een bod staan van ¤10 incl. voor Joss Stone, dus als je nog interesse hebt doe je maar een beter bod.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:33 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk mooi onderhandelen he, in je OP zeg je 5,- p/s, precies wat ik je bied. Als je er dan toch meer voor wilt hebben doe dan een tegenbod
American Beauty is al verkocht, de overige 6 mag je hebben voor ¤30 incl. Ik moet er trouwens bij vermelden dat de Ice Age een Spaanse uitvoering is (taal kun je kiezen tussen Engels en Spaans).quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:41 schreef najtreB het volgende:
American Beauty
American History X
Fight Club
Ice Age
Memento
Snatch
Trainspotting
30 incl. ?
Als er 5 p/s wordt gevraagd vind ik 10 incl niet zo'n gek bod, aagezien ik dan 2 dvd's van je afneem (die ook nog eens in 1 envelop passen). Blijkbaar vind jij dat te weinig, maar doe dan iig een tegenbod van bijvoorbeeld 10 excl. als het zo op de verzendkosten hangtquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:53 schreef desliz het volgende:
[..]
Doe niet alsof je niet begrijpt dat de prijs van ¤5 excl. verzendkosten is. Ik heb een bod staan van ¤10 incl. voor Joss Stone, dus als je nog interesse hebt doe je maar een beter bod.
die had ik al gekocht. heb mn post even iets duidelijker gemaaktquote:Op woensdag 19 december 2007 16:19 schreef sexylexy het volgende:
Reservoir Dogs - The Special 2 Disc Edition (metalcase)
Hoeveel wil je voor deze hebben?
Jammer dat ze op Fok! geen feedbackscore hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:57 schreef MaxPower het volgende:
DVD's ontvangen. Lekker snel. A+++++++++ ebayer!
Ik heb een foutje gemaakt met Trainspotting, deze versie is al verkocht, ik heb wel nog een gewone versie liggen. ¤12 incl. voor beiden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:19 schreef sexylexy het volgende:
Reservoir Dogs - The Special 2 Disc Edition (metalcase)
Hoeveel wil je voor deze hebben?
wel degelijk (alleen niet in puntenvorm)quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef desliz het volgende:
[..]
Jammer dat ze op Fok! geen feedbackscore hebben
Ik geef ¤9,00 voor beiden, ik hoor van jequote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef desliz het volgende:
[..]
Ik heb een foutje gemaakt met Trainspotting, deze versie is al verkocht, ik heb wel nog een gewone versie liggen. ¤12 incl. voor beiden.
Dat is ¤3 te weinig, helaas.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef sexylexy het volgende:
[..]
Ik geef ¤9,00 voor beiden, ik hoor van je
Vooruit, mail me maar.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:48 schreef Trusten het volgende:
Lola Rennt
Artificial Intelligence
11 euro inc?
Ik heb een fout gemaak zie ik, Snatch en Fight Club zijn al verkocht. Baise Moi mag je hebben voor ¤5 incl.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:36 schreef Strychnine het volgende:
Hoeveel voor Snatch en Baise Moi incl. verzenden?
Snatch, Baise Moi en Fight Club 15 incl?
Ook akkoord, mail me maar even.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef rudedeltadude het volgende:
2x norah jones voor een 12,00 inc?
edit:
2x norah en trainspotting voor 17,50 inc?
Akkoord, ik PM je even.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:33 schreef desliz het volgende:
[..]
Ik heb een fout gemaak zie ik, Snatch en Fight Club zijn al verkocht. Baise Moi mag je hebben voor ¤5 incl.
Jacob's Ladder is inmiddels al verkocht, de andere twee mag je hebben voor 11 incl.quote:Op maandag 24 december 2007 14:38 schreef OneMe het volgende:
Jacob’s Ladder
Life Aquatic
Together
Voor 14,- inclusief verzendkosten?
Heb je nog interesse, heb niets meer van je vernomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef rudedeltadude het volgende:
2x norah jones voor een 12,00 inc?
edit:
2x norah en trainspotting voor 17,50 inc?
Akkoord, mail me maar, ik heb trouwens geen interesse in de dvd van Kane.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:24 schreef MisterTata het volgende:
Aangezien ik zie dat ze nog niet verkocht zijn doe ik een nieuw bod![]()
Joss Stone - Mind Body & Soul Sessions
Katie Melua - On The Road Again (2DVD)
12,- incl.![]()
Gr. MisterTata
Edit: Ik heb hier trouwens ook nog een muziekdvd van Kane (February) liggen, als je ev. interesse hebt in een ruil
Je hebt mailquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:18 schreef desliz het volgende:
[..]
Akkoord, mail me maar, ik heb trouwens geen interesse in de dvd van Kane.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |