Kramp dat is er mis meequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb niets te verbergen hoor, had het gisteren al verteld, dus ga ik nu niet ineens heel preuts doen. Trouwens, wat is er mis met een beetje: Paradise by the dashboardlight?
Dan kun je beter een echte natuurflim opsturen. Hier betreft het maar één klein, relatief onschuldig moment. Het idee is overigens wel leuk....dvd's laten rouleren....quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je wilt stuur ik de dvd door !!! Lijkt me wel een leuke aktie .. Postzegels zijn geheel voor mijn kosten
Lijkt me wel top Soury! En je kunt het ook onder rembours verzenden, vind het niet meer dan normaal om in ieder geval de porto te betalen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je wilt stuur ik de dvd door !!! Lijkt me wel een leuke aktie .. Postzegels zijn geheel voor mijn kosten
Leuk idee ..!! Ik heb nl. zoiets met films gezien en thats is.. Ik wil ze niet hebben. Geen verzameling hier. Ik heb er meer dan 4000 gehad . Maar das een ander verhaal. Ik kijk een film en daarna is het een glas onderlegger zeg maarquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan kun je beter een echte natuurflim opsturen. Hier betreft het maar één klein, relatief onschuldig moment. Het idee is overigens wel leuk....dvd's laten rouleren....
Of...verassingspakketje. Ik heb dat jaren gedaan met iemand uit Roemenië. Die had ik mijn username en wachtwoord bij Bol.com gegeven. Eens per maand bestelde hij op mijn account een film en het was iedere keer weer een leuke verassing wat er binnen kwam.
Oh ja ik heb er één bewaard van de videobanden collectie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk idee ..!! Ik heb nl. zoiets met films gezien en thats is.. Ik wil ze niet hebben. Geen verzameling hier. Ik heb er meer dan 4000 gehad . Maar das een ander verhaal. Ik kijk een film en daarna is het een glas onderlegger zeg maarMaar ik ben eruit .. Blurk is de volgende !!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk idee ..!! Ik heb nl. zoiets met films gezien en thats is.. Ik wil ze niet hebben. Geen verzameling hier. Ik heb er meer dan 4000 gehad . Maar das een ander verhaal. Ik kijk een film en daarna is het een glas onderlegger zeg maarMaar ik ben eruit .. Blurk is de volgende !!
Lees dit nu pas, hahaha.....nooit last van gehad gelukkig, misschien mijn partner wel, maar dit wist dat dan meesterlijk te verbergenquote:
Heb een videotheek gehad .Met mijn zus samen. Wat een drama ..... Deed dat naast mijn werk ook nog . Vet druk . En boel stress.. Mijn zus was het na 2 jaar zat en ik te trots om het op te geven. Uiteindelijk nog redelijk goed verkocht. (zucht wat een opluchting)quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe komt een mens aan 4000 films.....Videotheek leeg gekocht die failliet was? Dat is ongeveer 6000 uur kijken...iedere dag één film, meer dan tien jaar lang.....
En vermoedelijk net op tijd......ze gaan de laatste jaren bij bosjes failliet of worden franchiser, knecht dus....quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb een videotheek gehad .Met mijn zus samen. Wat een drama ..... Deed dat naast mijn werk ook nog . Vet druk . En boel stress.. Mijn zus was het na 2 jaar zat en ik te trots om het op te geven. Uiteindelijk nog redelijk goed verkocht. (zucht wat een opluchting)
Klopt ik heb nog net het grijze gebied van regio 1 dvd's meegemaakt . Dat was top !!! Domweg bestellen op het internet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En vermoedelijk net op tijd......ze gaan de laatste jaren bij bosjes failliet of worden franchiser, knecht dus....
Waarom heb je een banquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb gewoon een paardenwinkelbanner![]()
én bedankt Veulen...
om Danny blij te makenquote:
Wie is Dannyquote:
Gaat het al wat beter met je ? Ik las over voorhoofdshalte ontsteking. En moet je zeggen dat ik daar zéér veel last van heb gehad toen ik jong was. (nu gelukkig niet meer)Zooooo pijnlijk ik lag tegen de muren te schoppen met mijn ogen dicht..Mijn huisarts gaf me dan pillen die de boel opdroogde zegmaar.quote:
nee, een Banner over paardenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij een ban? Waarvoor in vredesnaam? Wat gebeurt er allemaal vandaag!
Dit is een banner....quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij een ban? Waarvoor in vredesnaam? Wat gebeurt er allemaal vandaag!
nee, zwaar ruk nog... ga zo ff stomen en dan maar naar bed gok ik zo. De huisarts zegt toch eerst een poosje aankijken... Dus paracetamol erin en gaan....quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter met je ? Ik las over voorhoofdshalte ontsteking. En moet je zeggen dat ik daar zéér veel last van heb gehad toen ik jong was. (nu gelukkig niet meer)Zooooo pijnlijk ik lag tegen de muren te schoppen met mijn ogen dicht..Mijn huisarts gaf me dan pillen die de boel opdroogde zegmaar.Heb je ook wat gescored ?
Dan krijg je toch niet van die gore antibiotoca die meestal voorgeschreven wordtquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, zwaar ruk nog... ga zo ff stomen en dan maar naar bed gok ik zo. De huisarts zegt toch eerst een poosje aankijken... Dus paracetamol erin en gaan....is het donderdag nog niet beter, in de zin van minder erg, ga ik vrijdag wel ff een kuur halen....
-edit- maar als ik het goed begrijp is het mijn leeftijd die dit veroorzaakt?![]()
Die kut artsen van nu.. Sorry hoor maar er zijn wel degelijk goeie medicijnen voor. Ik baal hier wel es van. Ik ben vet ziek geweest jaren geleden en de vraag was toen. Rook je ? .. uhh jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, zwaar ruk nog... ga zo ff stomen en dan maar naar bed gok ik zo. De huisarts zegt toch eerst een poosje aankijken... Dus paracetamol erin en gaan....is het donderdag nog niet beter, in de zin van minder erg, ga ik vrijdag wel ff een kuur halen....
jups, amoxicilinequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan krijg je toch niet van die gore antibiotoca die meestal voorgeschreven wordt
Ik heb voorholte onstekingen juist gehad toen ik jong was ... Ben er nu al tig jaren goddank vanaf .. Ieder mens is anders blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
-edit- maar als ik het goed begrijp is het mijn leeftijd die dit veroorzaakt?![]()
dat zeg ik, het is mijn leeftijdquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb voorholte onstekingen juist gehad toen ik jong was ... Ben er nu al tig jaren goddank vanaf .. Ieder mens is anders blijkbaar.
Sterkte dan maar..quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ik ben dus ff stomen....![]()
tot morgen.![]()
Sterkte....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ik ben dus ff stomen....![]()
tot morgen.![]()
Dan gaat het vast nog wel es over. Sorry hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat zeg ik, het is mijn leeftijd![]()
![]()
Thanks ..quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve Fokkers en aanverwanten....ik ga eens vroeg naar bed. Fijne avond iedereen...![]()
Beterschap Buuf!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat zeg ik, het is mijn leeftijd![]()
![]()
Jim Slim.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit ik nu ff te luisteren
http://www.youtube.com/watch?v=NrXlDWtD_tI
Yep op repeatquote:
Op de jaren 90-toer?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dBCkoDJkIOc
Ben toch ff sprakeloos
Vers genoegquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:52 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8fBOCJd_ODI
Jep me ook .. moet weer vroeg op. Dat haat ik net zoals me bed in gaan !!! Truste slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga lekker slapen, nog 1 dag vrij en dan weer werken, zal wennen zijn, dit bevalt goed! Tot morgen allemaal! Dag Soury, jij ook slaap lekker!
Wilde er net in duiken,maar nu blijf ik nog heel evenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen nu al slapen?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen nu al slapen?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wilde er net in duiken,maar nu blijf ik nog heel even
Bijna bascy... Hoi nog een peukie en ben foetsiequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen nu al slapen?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wilde er net in duiken,maar nu blijf ik nog heel even
Much Pleasurequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
: http://www.youtube.com/watch?v=LzHUbTohLWo
(ga ik morgen heen, deze "band")
Truste muizemuis, ik ga eerst nog fijn aan dequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna bascy... Hoi nog een peukie en ben foetsie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |