abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55201655
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Heb niets te verbergen hoor, had het gisteren al verteld, dus ga ik nu niet ineens heel preuts doen. Trouwens, wat is er mis met een beetje: Paradise by the dashboardlight?
Kramp dat is er mis mee
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55201720
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Als je wilt stuur ik de dvd door !!! Lijkt me wel een leuke aktie .. Postzegels zijn geheel voor mijn kosten
Dan kun je beter een echte natuurflim opsturen. Hier betreft het maar één klein, relatief onschuldig moment. Het idee is overigens wel leuk....dvd's laten rouleren....

Of...verassingspakketje. Ik heb dat jaren gedaan met iemand uit Roemenië. Die had ik mijn username en wachtwoord bij Bol.com gegeven. Eens per maand bestelde hij op mijn account een film en het was iedere keer weer een leuke verassing wat er binnen kwam.
pi_55201735
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Als je wilt stuur ik de dvd door !!! Lijkt me wel een leuke aktie .. Postzegels zijn geheel voor mijn kosten
Lijkt me wel top Soury! En je kunt het ook onder rembours verzenden, vind het niet meer dan normaal om in ieder geval de porto te betalen.
pi_55201896
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan kun je beter een echte natuurflim opsturen. Hier betreft het maar één klein, relatief onschuldig moment. Het idee is overigens wel leuk....dvd's laten rouleren....

Of...verassingspakketje. Ik heb dat jaren gedaan met iemand uit Roemenië. Die had ik mijn username en wachtwoord bij Bol.com gegeven. Eens per maand bestelde hij op mijn account een film en het was iedere keer weer een leuke verassing wat er binnen kwam.
Leuk idee ..!! Ik heb nl. zoiets met films gezien en thats is.. Ik wil ze niet hebben. Geen verzameling hier. Ik heb er meer dan 4000 gehad . Maar das een ander verhaal. Ik kijk een film en daarna is het een glas onderlegger zeg maar Maar ik ben eruit .. Blurk is de volgende !!
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55202143
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Leuk idee ..!! Ik heb nl. zoiets met films gezien en thats is.. Ik wil ze niet hebben. Geen verzameling hier. Ik heb er meer dan 4000 gehad . Maar das een ander verhaal. Ik kijk een film en daarna is het een glas onderlegger zeg maar Maar ik ben eruit .. Blurk is de volgende !!
Oh ja ik heb er één bewaard van de videobanden collectie.
The Party met Peter Sellers
pi_55202228
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe komt een mens aan 4000 films.....Videotheek leeg gekocht die failliet was? Dat is ongeveer 6000 uur kijken...iedere dag één film, meer dan tien jaar lang.....
pi_55202293
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Kramp dat is er mis mee
Lees dit nu pas, hahaha.....nooit last van gehad gelukkig, misschien mijn partner wel, maar dit wist dat dan meesterlijk te verbergen
pi_55202369
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoe komt een mens aan 4000 films.....Videotheek leeg gekocht die failliet was? Dat is ongeveer 6000 uur kijken...iedere dag één film, meer dan tien jaar lang.....
Heb een videotheek gehad .Met mijn zus samen. Wat een drama ..... Deed dat naast mijn werk ook nog . Vet druk . En boel stress.. Mijn zus was het na 2 jaar zat en ik te trots om het op te geven. Uiteindelijk nog redelijk goed verkocht. (zucht wat een opluchting)
pi_55202459
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Heb een videotheek gehad .Met mijn zus samen. Wat een drama ..... Deed dat naast mijn werk ook nog . Vet druk . En boel stress.. Mijn zus was het na 2 jaar zat en ik te trots om het op te geven. Uiteindelijk nog redelijk goed verkocht. (zucht wat een opluchting)
En vermoedelijk net op tijd......ze gaan de laatste jaren bij bosjes failliet of worden franchiser, knecht dus....
pi_55202638
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En vermoedelijk net op tijd......ze gaan de laatste jaren bij bosjes failliet of worden franchiser, knecht dus....
Klopt ik heb nog net het grijze gebied van regio 1 dvd's meegemaakt . Dat was top !!! Domweg bestellen op het internet.
En verhuren Ik was de bioscoop voor zeg maar (regels daarvoor waren er niet ). Dat was lache !! Maar ben er op tijd mee gekapt. De gene die alles heeft overgenomen heeft het ook niet gered.
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:41:38 #61
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55202687
ik heb gewoon een paardenwinkelbanner
én bedankt Veulen...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55202731
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb gewoon een paardenwinkelbanner
én bedankt Veulen...
Waarom heb je een ban
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:44:09 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55202759
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom heb je een ban
om Danny blij te maken
misschien kunnen we m beter Banny noemen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55202789
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

om Danny blij te maken
Wie is Danny
Grapje
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:45:49 #65
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55202803
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Wie is Danny
goeie vraag
pi_55202884
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

goeie vraag
Heb jij een ban? Waarvoor in vredesnaam? Wat gebeurt er allemaal vandaag!
pi_55202993
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

goeie vraag
Gaat het al wat beter met je ? Ik las over voorhoofdshalte ontsteking. En moet je zeggen dat ik daar zéér veel last van heb gehad toen ik jong was. (nu gelukkig niet meer)Zooooo pijnlijk ik lag tegen de muren te schoppen met mijn ogen dicht..Mijn huisarts gaf me dan pillen die de boel opdroogde zegmaar. Heb je ook wat gescored ?
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:54:23 #68
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55203051
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

nee, een Banner over paarden
pi_55203069
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dit is een banner....

dinsdag 11 december 2007 @ 21:56:01 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55203101
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Gaat het al wat beter met je ? Ik las over voorhoofdshalte ontsteking. En moet je zeggen dat ik daar zéér veel last van heb gehad toen ik jong was. (nu gelukkig niet meer)Zooooo pijnlijk ik lag tegen de muren te schoppen met mijn ogen dicht..Mijn huisarts gaf me dan pillen die de boel opdroogde zegmaar. Heb je ook wat gescored ?
nee, zwaar ruk nog... ga zo ff stomen en dan maar naar bed gok ik zo. De huisarts zegt toch eerst een poosje aankijken... Dus paracetamol erin en gaan.... is het donderdag nog niet beter, in de zin van minder erg, ga ik vrijdag wel ff een kuur halen....

-edit- maar als ik het goed begrijp is het mijn leeftijd die dit veroorzaakt?
pi_55203181
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nee, zwaar ruk nog... ga zo ff stomen en dan maar naar bed gok ik zo. De huisarts zegt toch eerst een poosje aankijken... Dus paracetamol erin en gaan.... is het donderdag nog niet beter, in de zin van minder erg, ga ik vrijdag wel ff een kuur halen....

Dan krijg je toch niet van die gore antibiotoca die meestal voorgeschreven wordt
pi_55203287
quote:

[..]

Die kut artsen van nu.. Sorry hoor maar er zijn wel degelijk goeie medicijnen voor. Ik baal hier wel es van. Ik ben vet ziek geweest jaren geleden en de vraag was toen. Rook je ? .. uhh ja nou dan schiet het niet op was het antwoord. En medicatie geven ging zeer moeizaam
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:01:00 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55203288
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan krijg je toch niet van die gore antibiotoca die meestal voorgeschreven wordt
jups, amoxiciline
Maar ik ga dus alleen als alles wat ik zelf probeer écht niet werkt. Dus stomen, sprayen, homeopatie...
Vervolgens kijk ik het één a twee weken aan. Afhankelijk van de pijn...
Mijn huisarts is niet scheutig met kuren. En ik vermoed dan ook dat ik doorverwezen word naar de KNO nu. het wordt de derde kuur dit jaar namelijk.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:04:10 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55203394
Maar ik ben dus ff stomen....

tot morgen.
pi_55203396
quote:

[..]

Ik heb voorholte onstekingen juist gehad toen ik jong was ... Ben er nu al tig jaren goddank vanaf .. Ieder mens is anders blijkbaar.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:04:48 #76
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55203413
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb voorholte onstekingen juist gehad toen ik jong was ... Ben er nu al tig jaren goddank vanaf .. Ieder mens is anders blijkbaar.
dat zeg ik, het is mijn leeftijd
pi_55203441
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:

tot morgen.
Sterkte dan maar..
pi_55203506
quote:

tot morgen.
Sterkte....
pi_55203576
quote:

[..]

Dan gaat het vast nog wel es over. Sorry hoor
pi_55203596
Lieve Fokkers en aanverwanten....ik ga eens vroeg naar bed. Fijne avond iedereen...
pi_55203639
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve Fokkers en aanverwanten....ik ga eens vroeg naar bed. Fijne avond iedereen...
Thanks ..
pi_55203735
quote:

[..]

Beterschap Buuf!
pi_55203847
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Beterschap Buuf!
Zit ik nu ff te luisteren
http://www.youtube.com/watch?v=NrXlDWtD_tI
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 22:20:21 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55203941
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Zit ik nu ff te luisteren
http://www.youtube.com/watch?v=NrXlDWtD_tI
Jim Slim.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_55204022
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Jim Slim.
Yep op repeat
pi_55204250
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 22:36:30 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55204384
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dBCkoDJkIOc
Ben toch ff sprakeloos
Op de jaren 90-toer?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_55204476
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Op de jaren 90-toer?
Vers genoeg
pi_55204980
pi_55205073
Ik ga lekker slapen, nog 1 dag vrij en dan weer werken, zal wennen zijn, dit bevalt goed! Tot morgen allemaal! Dag Soury, jij ook slaap lekker!
pi_55205124
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga lekker slapen, nog 1 dag vrij en dan weer werken, zal wennen zijn, dit bevalt goed! Tot morgen allemaal! Dag Soury, jij ook slaap lekker!
Jep me ook .. moet weer vroeg op. Dat haat ik net zoals me bed in gaan !!! Truste slaap lekker
pi_55205420
Iedereen nu al slapen?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55205557
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen nu al slapen?
Wilde er net in duiken,maar nu blijf ik nog heel even
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 23:18:25 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55205658
quote:
Iedereen nu al slapen?
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

: http://www.youtube.com/watch?v=LzHUbTohLWo

(ga ik morgen heen, deze "band" )
pi_55205755
quote:
Iedereen nu al slapen?
Bijna bascy... Hoi nog een peukie en ben foetsie
pi_55206055
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik ben nog te wakker
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55206087
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:18 schreef Gert het volgende:

[..]

[..]

: http://www.youtube.com/watch?v=LzHUbTohLWo

(ga ik morgen heen, deze "band" )
Much Pleasure
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55206109
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Bijna bascy... Hoi nog een peukie en ben foetsie
Truste muizemuis, ik ga eerst nog fijn aan de Chocomel!!!
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:36:15 #100
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_55206197
Een paardenwinkelbanner... Bijna zonde om ze te blocken, daar klik ik meestal wel op
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')