abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55227660
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sodemieter toch op met je "on-topic" graag......... ten eerste werd er door je vriendinnetje zelf gereageerd op een nowlive-brief die op VOL gequote is en vervolgens hier weer gelinkt werd, daarop gaat ze zelf door nadat ik er een opmerking over maak en zou ik, na al die off-topic bagger waarmee jullie 14 uur per dag (ieder dag) de COS zo vervuilen dat ie vrijwel onleesbaar is, on-topic moeten blijven??
Schrijf er eens een brief over
pi_55227663
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Das ff lastig bij Bounty. Trees heeft het al gehad (asiel) en ze raden me al aan om het gewoon met een drukfles op hem te schieten. Maar dat lijkt me niet handig, dan zit het overal en likken ze die troep weg. Nou ja het gaat me wel lukken binnenkort. Zo snel vlugt ie niet meer.
Als je het met een drukfles op hem gaat schieten, is het kleine beetje vertrouwen wat 'ie nu in je heeft in één shot weg. Zolang je nog geen vlooien bent tegen gekomen in huis, zou ik nog lekker ff wachten.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 12 december 2007 @ 21:00:33 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55227691
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Schrijf er eens een brief over

Daaaaag Tipsch
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55227702
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daaaaag Tipsch
Daaaag Leandro
pi_55227755
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Leren met Ian.

Vandaag, lieve Blurkje, gaan we het hebben over IB4TL.
IB4TL is een afkorting van In Before The Lock, wat zoveel betekend als Binnen voor het slotje.
Meestal gaat deze leus gepaard met een gifje (geanimeerde afbeelding) van een personage uit de Star Trek serie die nog net voordat de deur sluit eronder door weet te rollen en dus "binnen is voor het slotje".
De afgelopen dagen wint de afkorting aan populariteit op Fok! maar of het een blijver is zullen we natuurlijk moeten zien.

Over deze informatie zal géén overhoring plaats vinden.

In de hoop je genoeg te hebben geinformeerd,

Kusjes, IaN.
Dankjewel Ian, voor deze nuttige informatie, zal er mijn voordeel mee doen.
Tevens ben ik blij dat er geen proefwerk aankomt, ben bang dat ik die spanning niet aankan.

In afwachting van de volgende les verblijf ik

hoogachtend

Blurk
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2007 @ 21:03:19 #231
137949 Disana
pi_55227759
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Als je het met een drukfles op hem gaat schieten, is het kleine beetje vertrouwen wat 'ie nu in je heeft in één shot weg. Zolang je nog geen vlooien bent tegen gekomen in huis, zou ik nog lekker ff wachten.
Helemaal mee eens. Een paar vlooien kunnen geen kwaad, een bange en doodongelukkige kat die denkt dat ie niet welkom is, is erger.
  woensdag 12 december 2007 @ 21:07:02 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55227831
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daaaag Leandro

Tering wat een zielig mannetje ben je toch, het zit je kennelijk nog steeds dwars dat je destijds niet door de keuring kwam hè....... gewogen en te licht bevonden.
Accepteer het nou maar, je hebt gewoon de kwaliteiten niet

En laat mij lekker met rust, dat doe ik met jou ook, maar helaas grijp jij iedere kans aan om nog ff tegen mij te zeiken... zielepiet
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55228132
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Precies dat ga ik ook niet doen. Ik kan redelijk dicht in de buurt komen dus dan krijgt ie de volle lading
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55228181
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tering wat een zielig mannetje ben je toch, het zit je kennelijk nog steeds dwars dat je destijds niet door de keuring kwam hè....... gewogen en te licht bevonden.
Accepteer het nou maar, je hebt gewoon de kwaliteiten niet

En laat mij lekker met rust, dat doe ik met jou ook, maar helaas grijp jij iedere kans aan om nog ff tegen mij te zeiken... zielepiet
Ik weet niet over welke keuring je het hebt, maar je hebt je weer geweldig laten kennen. En, het ziet er niet fraai uit, Leandro
pi_55228201
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Precies dat ga ik ook niet doen. Ik kan redelijk dicht in de buurt komen dus dan krijgt ie de volle lading
En zorg ervoor dat je hem daarna iets supperlekkers kan geven, verse vis of gekookte kipfilet....
Dolf is de baas
Insaantje
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:20:49 #236
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55228248
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:03 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dankjewel Ian, voor deze nuttige informatie, zal er mijn voordeel mee doen.
Tevens ben ik blij dat er geen proefwerk aankomt, ben bang dat ik die spanning niet aankan.

In afwachting van de volgende les verblijf ik

hoogachtend

Blurk
GEEN KUSJES!!?!?1?1?!

*doet zelfmoordpoging
  woensdag 12 december 2007 @ 21:21:23 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55228263
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke keuring je het hebt, maar je hebt je weer geweldig laten kennen. En, het ziet er niet fraai uit, Leandro
Ga je vrouwtje ff naar naailes brengen joh..... of mag ze zelf rijden in haar Yaris... een fatsoenlijke auto zal ze wel niet mogen hebben want echte auto's zijn voor mannen hè...

Je bent niet alleen verschrikkelijk dom, je bent ook nog een enorme seksist, en ik heb al veel domme seksisten meegemaakt maar jij overtreft ze zo ongeveer allemaal
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55228449
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

GEEN KUSJES!!?!?1?1?!

*doet zelfmoordpoging
Heb je een Yaris besteld
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:29:38 #239
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55228521
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Heb je een Yaris besteld
Mensen die in een Yaris rijden:
Mensen die hun vrouw in een Yaris laten rijden:
Mensen die over een Yaris lopen te klagen terwijl ze zelf niet eens weten wtf het voor auto is: Ik
pi_55228547
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Mensen die in een Yaris rijden:
Mensen die hun vrouw in een Yaris laten rijden:
Mensen die over een Yaris lopen te klagen terwijl ze zelf niet eens weten wtf het voor auto is: Ik
Eigenlijk heb ik ook geen idee
(google ,,hehehehe)
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:31:00 #241
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55228578
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet wél dat het Toyota is
pi_55228593
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ga je vrouwtje ff naar naailes brengen joh..... of mag ze zelf rijden in haar Yaris... een fatsoenlijke auto zal ze wel niet mogen hebben want echte auto's zijn voor mannen hè...

Je bent niet alleen verschrikkelijk dom, je bent ook nog een enorme seksist, en ik heb al veel domme seksisten meegemaakt maar jij overtreft ze zo ongeveer allemaal
Wat zuig jij hard uit je duim. Ervaring mee?
Mijn meisje rijdt geen auto, ze is nog student. Ik ken verder niemand in mijn omgeving met een Yaris.
  woensdag 12 december 2007 @ 21:32:50 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55228646
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is zo'n typische vrouwen-auto.. klein en wendbaar, zo'n auto die vrouwen van hun man krijgen als ze "het vrouwtje" genoemd worden... maar dan vooral omdat hun vent het niet nodig vindt dat ze met een fatsoenlijke auto rijden maar het een te groot risico vinden om haar de kinderen in een Suzuki Alto te laten vervoeren.
Of die vrouwen voor zichzelf kopen omdat ze niet kunnen rijden en/of parkeren...
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:33:59 #244
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55228693
Och, is er vandaag toch nog iets goeds uit de COS gekomen.
pi_55228702
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik weet wél dat het Toyota is
Voila

Niet eens zo verkeerd
  woensdag 12 december 2007 @ 21:35:08 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55228726
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat zuig jij hard uit je duim. Ervaring mee?
Mijn meisje rijdt geen auto, ze is nog student. Ik ken verder niemand in mijn omgeving met een Yaris.
Toen we elkaar nog op MSN spraken wel... je moeder meen ik.
Daarbij vond je een Yaris voor iedere vrouw een auto die groot en/of goed genoeg was. Iets groters en beters was volgens jou voor een vrouw niet nodig

Maar goed, ik beschouw het maar als een compliment dat je mij Leandro noemt, want je neemt vrouwen sowieso niet serieus, dus het feit dat je mij een mannennaam geeft, geeft iig aan dat je mij wel serieus neemt.
Geeft verder niet hoor.... vrouwen nemen jou ook niet serieus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:35:56 #247
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55228753
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Voila [ afbeelding ]

Niet eens zo verkeerd
Ik ben niet in staat een mening te hebben over een auto
Als het kan rijden is het goed...
Ofzo.
  woensdag 12 december 2007 @ 21:36:06 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55228759
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila [ afbeelding ]

Niet eens zo verkeerd
Had jij geen BMW gereden??
Geloof me.. je wilt nog niet dood gevonden worden in een Yaris
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55228771
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is zo'n typische vrouwen-auto.. klein en wendbaar, zo'n auto die vrouwen van hun man krijgen als ze "het vrouwtje" genoemd worden... maar dan vooral omdat hun vent het niet nodig vindt dat ze met een fatsoenlijke auto rijden maar het een te groot risico vinden om haar de kinderen in een Suzuki Alto te laten vervoeren.
Of die vrouwen voor zichzelf kopen omdat ze niet kunnen rijden en/of parkeren...
Of in Amsterdam wonen en dikwijls tussen de bomen moet parkeren en aan de passagierskant eruit moet klimmen
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:37:52 #250
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55228827
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Of in Amsterdam wonen en dikwijls tussen de bomen moet parkeren en aan de passagierskant eruit moet klimmen
En dan de volgende dag je auto uit de kilo's vogelschijt moeten graven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')