Schrijf er eens een brief overquote:Op woensdag 12 december 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter toch op met je "on-topic" graag......... ten eerste werd er door je vriendinnetje zelf gereageerd op een nowlive-brief die op VOL gequote is en vervolgens hier weer gelinkt werd, daarop gaat ze zelf door nadat ik er een opmerking over maak en zou ik, na al die off-topic bagger waarmee jullie 14 uur per dag (ieder dag) de COS zo vervuilen dat ie vrijwel onleesbaar is, on-topic moeten blijven??
Als je het met een drukfles op hem gaat schieten, is het kleine beetje vertrouwen wat 'ie nu in je heeft in één shot weg. Zolang je nog geen vlooien bent tegen gekomen in huis, zou ik nog lekker ff wachten.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Das ff lastig bij Bounty. Trees heeft het al gehad (asiel) en ze raden me al aan om het gewoon met een drukfles op hem te schieten. Maar dat lijkt me niet handig, dan zit het overal en likken ze die troep weg. Nou ja het gaat me wel lukken binnenkort. Zo snel vlugt ie niet meer.
Dankjewel Ian, voor deze nuttige informatie, zal er mijn voordeel mee doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Leren met Ian.
Vandaag, lieve Blurkje, gaan we het hebben over IB4TL.
IB4TL is een afkorting van In Before The Lock, wat zoveel betekend als Binnen voor het slotje.
Meestal gaat deze leus gepaard met een gifje (geanimeerde afbeelding) van een personage uit de Star Trek serie die nog net voordat de deur sluit eronder door weet te rollen en dus "binnen is voor het slotje".
De afgelopen dagen wint de afkorting aan populariteit op Fok! maar of het een blijver is zullen we natuurlijk moeten zien.
Over deze informatie zal géén overhoring plaats vinden.
In de hoop je genoeg te hebben geinformeerd,
Kusjes, IaN.
Helemaal mee eens. Een paar vlooien kunnen geen kwaad, een bange en doodongelukkige kat die denkt dat ie niet welkom is, is erger.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je het met een drukfles op hem gaat schieten, is het kleine beetje vertrouwen wat 'ie nu in je heeft in één shot weg. Zolang je nog geen vlooien bent tegen gekomen in huis, zou ik nog lekker ff wachten.
quote:
Precies dat ga ik ook niet doen. Ik kan redelijk dicht in de buurt komen dus dan krijgt ie de volle ladingquote:Op woensdag 12 december 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je het met een drukfles op hem gaat schieten, is het kleine beetje vertrouwen wat 'ie nu in je heeft in één shot weg. Zolang je nog geen vlooien bent tegen gekomen in huis, zou ik nog lekker ff wachten.
Ik weet niet over welke keuring je het hebt, maar je hebt je weer geweldig laten kennen. En, het ziet er niet fraai uit, Leandroquote:Op woensdag 12 december 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tering wat een zielig mannetje ben je toch, het zit je kennelijk nog steeds dwars dat je destijds niet door de keuring kwam hè....... gewogen en te licht bevonden.
Accepteer het nou maar, je hebt gewoon de kwaliteiten niet
En laat mij lekker met rust, dat doe ik met jou ook, maar helaas grijp jij iedere kans aan om nog ff tegen mij te zeiken... zielepiet
En zorg ervoor dat je hem daarna iets supperlekkers kan geven, verse vis of gekookte kipfilet....quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies dat ga ik ook niet doen. Ik kan redelijk dicht in de buurt komen dus dan krijgt ie de volle lading
GEEN KUSJES!!?!?1?1?!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dankjewel Ian, voor deze nuttige informatie, zal er mijn voordeel mee doen.
Tevens ben ik blij dat er geen proefwerk aankomt, ben bang dat ik die spanning niet aankan.
In afwachting van de volgende les verblijf ik
hoogachtend
Blurk
Ga je vrouwtje ff naar naailes brengen joh..... of mag ze zelf rijden in haar Yaris... een fatsoenlijke auto zal ze wel niet mogen hebben want echte auto's zijn voor mannen hè...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke keuring je het hebt, maar je hebt je weer geweldig laten kennen. En, het ziet er niet fraai uit, Leandro
Heb je een Yaris besteldquote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GEEN KUSJES!!?!?1?1?!
*doet zelfmoordpoging
Mensen die in een Yaris rijden:quote:
Eigenlijk heb ik ook geen ideequote:Op woensdag 12 december 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die in een Yaris rijden:![]()
![]()
![]()
Mensen die hun vrouw in een Yaris laten rijden:![]()
![]()
![]()
Mensen die over een Yaris lopen te klagen terwijl ze zelf niet eens weten wtf het voor auto is: Ik
Wat zuig jij hard uit je duim. Ervaring mee?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga je vrouwtje ff naar naailes brengen joh..... of mag ze zelf rijden in haar Yaris... een fatsoenlijke auto zal ze wel niet mogen hebben want echte auto's zijn voor mannen hè...
Je bent niet alleen verschrikkelijk dom, je bent ook nog een enorme seksist, en ik heb al veel domme seksisten meegemaakt maar jij overtreft ze zo ongeveer allemaal
Het is zo'n typische vrouwen-auto.. klein en wendbaar, zo'n auto die vrouwen van hun man krijgen als ze "het vrouwtje" genoemd worden... maar dan vooral omdat hun vent het niet nodig vindt dat ze met een fatsoenlijke auto rijden maar het een te groot risico vinden om haar de kinderen in een Suzuki Alto te laten vervoeren.quote:
Voilaquote:
Toen we elkaar nog op MSN spraken wel... je moeder meen ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat zuig jij hard uit je duim. Ervaring mee?![]()
Mijn meisje rijdt geen auto, ze is nog student. Ik ken verder niemand in mijn omgeving met een Yaris.
Ik ben niet in staat een mening te hebben over een autoquote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila [ afbeelding ]
Niet eens zo verkeerd
Had jij geen BMW gereden??quote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila [ afbeelding ]
Niet eens zo verkeerd
Of in Amsterdam wonen en dikwijls tussen de bomen moet parkeren en aan de passagierskant eruit moet klimmenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zo'n typische vrouwen-auto.. klein en wendbaar, zo'n auto die vrouwen van hun man krijgen als ze "het vrouwtje" genoemd worden... maar dan vooral omdat hun vent het niet nodig vindt dat ze met een fatsoenlijke auto rijden maar het een te groot risico vinden om haar de kinderen in een Suzuki Alto te laten vervoeren.
Of die vrouwen voor zichzelf kopen omdat ze niet kunnen rijden en/of parkeren...
En dan de volgende dag je auto uit de kilo's vogelschijt moeten gravenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Of in Amsterdam wonen en dikwijls tussen de bomen moet parkeren en aan de passagierskant eruit moet klimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |