Het begin van de ellendequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:46 schreef remlof het volgende:
Mag ik Versiertrucs voor lelijke mensen nu opruimen?
pfffffffff LOL zegt een mongool met een gtst avatar plus username..quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:48 schreef LudoSanders het volgende:![]()
Ga msnen ofzo, aandachtgeile kutuserts.
En jij bent?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:51 schreef beverton het volgende:
[..]
pfffffffff LOL zegt een mongool met een gtst avatar plus username..
Jij kunt aan mijn fobo zien dat ik aandachtsgeil ben? Knapquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:02 schreef DeLarge het volgende:
* DeLarge kijkt fobo ladi.
eens met ludo.
230 pagina's aan postsquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij kunt aan mijn fobo zien dat ik aandachtsgeil ben? Knap
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:59 schreef cerror het volgende:
Ah, dus hier is de gehandicaptenopvang.
Kijk eens wat meer naar Sex Sense op Discovery Channel. Dan snap je hoe je zoiets wat meer subtieler kan oplossen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef RickoKun het volgende:
Het is al goed, Ladidadida
Ooit kom je weleens de liefde van je leven tegen. Trek je niets van Wurm meer aan. Ik weet dat het moeilijk is voor je maar je moet begrijpen dat er meerdere mensen zijn op deze aarde...*legt hand van ladidadida op broek* ... Echt, ik begrijp je volkomen en ik wil dat je je gevoelens met mij deelt.
Ik sta namelijk altijd open voor mensen en ik help ze graag een handje *schuift ladidadida's hand naar kloppende penis* maar dan verwacht ik ook een handje terug....ja.....begrijp je? hMmm? ja? hmmmmmhmmm?hmmm! oohh jaa....JA! JA EN NU GA IK JE KEIHARD VUISTEN!
Zou je TS niet willen misbruiken? Ze heeft t al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef RickoKun het volgende:
Het is al goed, Ladidadida
Ooit kom je weleens de liefde van je leven tegen. Trek je niets van Wurm meer aan. Ik weet dat het moeilijk is voor je maar je moet begrijpen dat er meerdere mensen zijn op deze aarde...*legt hand van ladidadida op broek* ... Echt, ik begrijp je volkomen en ik wil dat je je gevoelens met mij deelt.
Ik sta namelijk altijd open voor mensen en ik help ze graag een handje *schuift ladidadida's hand naar kloppende penis* maar dan verwacht ik ook een handje terug....ja.....begrijp je? hMmm? ja? hmmmmmhmmm?hmmm! oohh jaa....JA! JA EN NU GA IK JE KEIHARD VUISTEN!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef WurM het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |