Dat mensen geloven moeten ze zelf weten maar ik wil er niet mee lastig gevallen worden dus ik wil me dus ook niet aan hun regeltjes houden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ook.
Daarom vind ik het zo lachwekkend dat mensen hier aan de ene kant helemaal voor persoonlijke vrijheden zijn, en zich bedreigd voelen door gelovigen, maar aan de andere kant wel zitten te springen om diezelfde persoonlijke vrijheden van anderen te beperken, onder het mom van 'wat goed is voor mij, is ook goed voor een ander'.
En dat allemaal onder leiding van de PVV, een partij waar de naam en het gedachtengoed zelden zo ver van elkaar af hebben gestaan.
Geniaal. Volgens mij zijn er al eeuwen katholieke, christelijke en joodse begraafplaatsen waarop mensen op basis van geloof dus gescheiden begraven liggen.quote:Volgens hem staat de wens om gescheiden begraven te worden ''symbool voor het feit dat moslims geen deel willen uitmaken van de Nederlandse samenleving.''
hahahahahahquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:01 schreef Nosh het volgende:
[..].
Zodra de sharia hier ingevoerd is, mag je voor mijn huis een gigantisch 'told you so'-bord neerzetten. Op dit moment worden mijn persoonlijke vrijheden meer beperkt door dit walgelijk conservatieve kabinet dan moslims, dus hey.
moslim graven mogen niet geruimd worden, daar ligt het grootste probleemquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:08 schreef nikk het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Je hebt toch al "speciale" begraafplaatsen? Mensen moeten vooral zelf weten hoe en waar ze begraven worden.
Hebben ze pech, als er geen ruimte meer is worden andere graven toch ook geruimd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef glaschol het volgende:
[..]
moslim graven mogen niet geruimd worden, daar ligt het grootste probleem
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hebben ze pech, als er geen ruimte meer is worden andere graven toch ook geruimd?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef glaschol het volgende:
[..]
precies, maar ik hoor de rellen en het gezeik van de pvda en groenlinks al aankomen
Zolang men ervoor betaalt zie ik het probleem niet. Eeuwigdurende graven zijn net zo goed beschikbaar voor niet-Moslims.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef glaschol het volgende:
[..]
moslim graven mogen niet geruimd worden, daar ligt het grootste probleem
Het is maar de vraag of ze er meer voor willen betalen. Zodra je ze dat wilt laten doen krijg je meteen te horen dat je discrimineert.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Zolang men ervoor betaalt zie ik het probleem niet. Eeuwigdurende graven zijn net zo goed beschikbaar voor niet-Moslims.
Volgens mij reken jij je een beetje te rijk, 41% is geen merendeel van de bevolking.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
Volgens mij weet je geeneens dat het merendeel van de bevolking geen religie aanhangt.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.htmlquote:Roman Catholic 31%, Dutch Reformed 13%, Calvinist 7%, Muslim 5.5%, other 2.5%, none 41% (2002)
Je denkt dat Moslims die grafrechten kado zullen krijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef rgras het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze er meer voor willen betalen. Zodra je ze dat wilt laten doen krijg je meteen te horen dat je discrimineert.
Als de SP, Groenlinks en de PVDA op dreef zijn, ja!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Je denkt dat Moslims die grafrechten kado zullen krijgen?
Laat me je uit de droom helpen Meki. 'Jullie' weten dat ook niet. 'Jullie' geloven en dat is toch echt heel wat anders.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:57 schreef Meki het volgende:
voor mij is dat wel een antwoord
Wij weten wat er gaat gebeuren als we dood zijn
Jij weet dat niet
dat geloof ik ook ja, die zijn veels te bang dat er weer discriminatie geroepen gaat worden daar zijn de linkse partijen nogal gevoelig voor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:55 schreef rgras het volgende:
[..]
Als de SP, Groenlinks en de PVDA op dreef zijn, ja!
Dat is nog steeds wel de grootste groep, that's gotta count for something, right?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:46 schreef moussie het volgende:
Volgens mij reken jij je een beetje te rijk, 41% is geen merendeel van de bevolking.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.html
Ze betalen ook om zich te laten begraven in hun geboorteland, dus voor deze rechten heeft men ook geld over.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef rgras het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze er meer voor willen betalen. Zodra je ze dat wilt laten doen krijg je meteen te horen dat je discrimineert.
eeuwig ? niet, wie moet dat dan betalen ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Zolang men ervoor betaalt zie ik het probleem niet. Eeuwigdurende graven zijn net zo goed beschikbaar voor niet-Moslims.
De meeste Nederlanders zijn atheistisch ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:46 schreef moussie het volgende:
[..]
Volgens mij reken jij je een beetje te rijk, 41% is geen merendeel van de bevolking.
[..]
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.html
Jij hebt echt het verstand van een kiwi he. De begraafplaatsen waar Moslims en Joden op liggen zijn priveterrein (i.t.t. bijvoorbeeld openbare begraafplaatsen). Ligt hun priveterrein vol, dan kopen ze maar mooi nieuw terrein aan. What's the big fucking problem? Sommige mensen maken werkelijk overal een probleem van en maken zichzelf op die manier compleet belachelijk, zoals jij aan het doen bent.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:48 schreef glaschol het volgende:
wel vaag trouwens, ze geloven toch in een leven na de dood, waarom zouden hun lichamen dan niet geruimd mogen worden ? waarom zouden ze sowieso begraven moeten worden ? beter cremeren.
-edit- Nutteloosquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef rgras het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want we hebben genoeg ruimte om iedereen te begraven?
Die zijn marginaal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef Fides het volgende:
[..]
Geniaal. Volgens mij zijn er al eeuwen katholieke, christelijke en joodse begraafplaatsen waarop mensen op basis van geloof dus gescheiden begraven liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |