Er zijn problemen, maar dit is gelul in de marge. Ik heb liever dat het CDA en de PVV zich druk maken over de kut Marokkanen op straat die gezeik uithalen, dan over Islamitische begraafplaatsen. Dit soort geneuzel in de marge is DE reden dat ik de PVV en Gekke Geert absoluut niet serieus kan nemen. Vooral de PVV maakt een karikatuur van zichzelf en het CDA, ach ja, die zijn gewoon bang en naief.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, misschien is het overdreven maar de problemen zijn er en worden niet verzonnen.
dat wordt ook niet ontkentquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet ik zeg alleen dat het overdreven is maar er zijn wel degelijk bepaalde problemen in Nederland dat kan niet helemaal ontkent worden.
Dat ben ik met je eens, er zijn belangrijkere zaken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er zijn problemen, maar dit is gelul in de marge. Ik heb liever dat het CDA en de PVV zich druk maken over de kut Marokkanen op straat die gezeik uithalen, dan over Islamitische begraafplaatsen. Dit soort geneuzel in de marge is DE reden dat ik de PVV en Gekke Geert absoluut niet serieus kan nemen. Vooral de PVV maakt een karikatuur van zichzelf en het CDA, ach ja, die zijn gewoon bang en naief.
Er zijn zeker problemen. Zo was vandaag bij Bakkerij Putmans in Appelscha het bladerdeeg opquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet ik zeg alleen dat het overdreven is maar er zijn wel degelijk bepaalde problemen in Nederland dat kan niet helemaal ontkent worden.
Je woont in Utrecht zie ik, merk je nou echt helemaal niks van bepaalde dingen die daar gebeuren, jij wordt nooit lastig gevallen enz.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er zijn zeker problemen. Zo was vandaag bij Bakkerij Putmans in Appelscha het bladerdeeg op
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:09 schreef Meki het volgende:
[..]
achgut de Moslimhater sektehater is erweer
Anders lees je eens mijn post van 18:20.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je woont in Utrecht zie ik, merk je nou echt helemaal niks van bepaalde dingen die daar gebeuren, jij wordt nooit lastig gevallen enz.
Kanaleneiland en sommige delen van OVervecht zijn een ramp, maar het valt verder wel mee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je woont in Utrecht zie ik, merk je nou echt helemaal niks van bepaalde dingen die daar gebeuren, jij wordt nooit lastig gevallen enz.
Flevolandquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want we hebben genoeg ruimte om iedereen te begraven?
Dat kwam vast en zeker door een islamitische feestdag waarbij men veel baklava gebakken heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er zijn zeker problemen. Zo was vandaag bij Bakkerij Putmans in Appelscha het bladerdeeg op
Jij had problemen met begraafplaatsen? En je was blij dat de PVV dat eindelijk aan de orde stelde?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook wel eens in Utrecht zijn en ik voel me niet veilig daar (in het centrum trouwens wel) maar ik vind het niet normaal dat ik als vrouw zijnde gewoon 's avonds beter niet in bepaalde wijken kan komen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Anders lees je eens mijn post van 18:20.
Merk het weldegelijk, lastiggevallen... hmm nee dat niet zoveel. Een keer een Marokkaan die een steen naar me gooide vanaf een brug. Die heb ik toen keihard met z'n tanden op de reling geslagen. Bloeden man, dat was mooi.
Nee als je even verder leest zie je dat ik zeg dat er belangrijkere dingen zijn om op te lossen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:30 schreef novel het volgende:
[..]
Jij had problemen met begraafplaatsen? En je was blij dat de PVV dat eindelijk aan de orde stelde?
Ik denk dat ze duidelijk bij een nieuw fenoneem behoord de zogenaamde sociaal hypochonders.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:30 schreef novel het volgende:
[..]
Jij had problemen met begraafplaatsen? En je was blij dat de PVV dat eindelijk aan de orde stelde?
Alleen had ik het niet over begraafplaatsen, ja ik weet het off-topic.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze duidelijk bij een nieuw fenoneem behoord de zogenaamde sociaal hypochonders.
niet liegen nogmaals wat is je religiequote:
Volgens mij weet je geeneens dat het merendeel van de bevolking geen religie aanhangt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:36 schreef Meki het volgende:
[..]
niet liegen nogmaals wat is je religie
je mag bij je familie die gaat wel voorquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:39 schreef N.icka het volgende:
Waarom zou ik als lijk niet tussen moslims mogen liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |