abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55196836
quote:
Moslims stellen strenge regels aan begraafplaatsen in Nederland. Op 70 van de 3500 begraafplaatsen kunnen moslims zich volgens moslimgebruiken laten begraven. Dat betekent dat zij op een aparte akker komen te liggen, omdat zij alleen tussen geloofsgenoten begraven willen worden. Ook zijn de graven gericht naar Mekka.

Het CDA en de PVV hekelen de eis van moslims om niet naast een niet-moslim te worden begraven. ''Het is je reinste apartheid op de begraafplaats'', aldus PVV-Kamerlid Sietse Fritsma. Volgens hem staat de wens om gescheiden begraven te worden ''symbool voor het feit dat moslims geen deel willen uitmaken van de Nederlandse samenleving.''

CDA-Kamerlid Madeleine van Toorenburg vindt het ''bizar en overdreven''. ''Prima als je volgens je eigen rituelen begraven wilt worden, maar het moet geen afzetten tegen een samenleving worden'', aldus de CDA-politica.

Ook de wens van moslims om het graf eeuwig in stand te houden, valt niet in goede aarde bij CDA en PVV. Gezien de beperkte ruimte in Nederland, zouden ook moslimgraven op den duur geruimd moeten kunnen worden.

VVD ziet geen probleem

Oppositiepartij VVD heeft geen enkel probleem met de islamitische begrafenispraktijk. Zij vinden het een teken van integratie dat moslims überhaupt in Nederland begraven willen worden.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)oslimgrafakkers.html

Wat een boevenstreek is dit
Wilders zegt maar niks over Joodse begravenissen maar bemoeit zich alleen maar Moslimsgraven.

Ik wil de gestoorden stemmers die op Wilders hebben gestemd die geen hersens hebben en oliedom en eenzaam zijn wil ik bedanken wie zij in de tweede kamer hebben neergezet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_55196909
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Bij jodengraven denk ik vooral aan de graven die uit de tweede wereldoorlog stammen.

Overigens zie ik het niet als een 'afzetting tegen een samenleving'. Boeiend of een lijk met z'n kop richting Mekka ligt of niet, daar kwets je imho geen hond mee.
Vivre
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:05:44 #3
52558 agRESSIV-e
kan je rekenen?
pi_55196971
Ik wil alle moslims bedanken voor Wouter Bos in de tweede kamer.

................reken er maar niet op.
pi_55196992
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:05 schreef agRESSIV-e het volgende:

En voor het jatten van m'n fiets

/end onzin.

Vivre
pi_55196994
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:05 schreef agRESSIV-e het volgende:

Je voelt je aangesproken
pi_55197009
Wat is het verschil tussen een dooie "moslim" en een niet of anders gelovige? Rotten doen ze allemaal als ze de pijp aan maarten gegeven hebben.

[ Bericht 13% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:26:22 ]
pi_55197016
Ah, wederom willen het CDA en de PVV de vrijheid van mening en van godsdienst inperken. Stelletje vuile anti-liberalen.
pi_55197040
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:27:36 ]
pi_55197049
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

Wat is het verschil tussen een dooie "moslim" en een niet of anders gelovige? Rotten doen ze allemaal als ze de pijp aan maarten gegeven hebben.
wat is een verschil van respecteren -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:29:35 ]
pi_55197063
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:08 schreef Nielsch het volgende:
Ah, wederom willen het CDA en de PVV de vrijheid van mening en van godsdienst inperken. Stelletje vuile anti-liberalen.
CDA de vrijheid van godsdienst inperken?
Whahahahahaha
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:10:33 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_55197065
Ze mogen zich van mij zo laten begraven als ze willen. Als het maar wel allemaal zelf betalen dan.
pi_55197067
Joden hebben ook hun eigen begraafplaatsen. Moslims, Christenen en atheisten zijn daar ook niet welkom. Daar hoor je Gekke Geert dan weer niet over. Om misselijk van te worden, de hypocrisie van die man.
pi_55197086
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

CDA de vrijheid van godsdienst inperken?
Whahahahahaha
andere godsdiensten dan hun eigen
pi_55197092
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef remlof het volgende:
Ze mogen zich van mij zo laten begraven als ze willen. Als het maar wel allemaal zelf betalen dan.
Precies, als je een eeuwig graf wil moet je daar gewoon voor betalen.
pi_55197138
Er is een hele simpele oplossing voor "het probleem".

Publieke begraafplaats: regels volgen die er gelden

Prive begraafplaats: lekker doen wat je zelf wil
pi_55197175
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Precies, als je een eeuwig graf wil moet je daar gewoon voor betalen.
Gewoon ¤1,- per jaar laten betalen. ¤1,- x eeuwig = ¤veel,-

Oja, graag wel vooruit betalen.
pi_55197180
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:13 schreef Nielsch het volgende:
Er is een hele simpele oplossing voor "het probleem".

Publieke begraafplaats: regels volgen die er gelden

Prive begraafplaats: lekker doen wat je zelf wil
Net zoals Joden nu een eigen begraafplaats hebben.
Ik snap het probleem dan ook niet zo, het enige argument wat je kan gebruiken is dat de grond op gegeven moment vol zit, maar ja daar komen die beheerders van de begraafplaats op gegeven moment zelf wel achter.
pi_55197183
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef remlof het volgende:
ze betalen het ook
dat geldt toch ook voor christenen
pi_55197192
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef Nielsch het volgende:
Joden hebben ook hun eigen begraafplaatsen. Moslims, Christenen en atheisten zijn daar ook niet welkom. Daar hoor je Gekke Geert dan weer niet over. Om misselijk van te worden, de hypocrisie van die man.
daar kan hij natuurlijk geen punten mee scoren bij zijn achterlijke achterban.. dus niet echt hypocriet maar juist geslepen
pi_55197220
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Net zoals Joden nu een eigen begraafplaats hebben.
Ik snap het probleem dan ook niet zo, het enige argument wat je kan gebruiken is dat de grond op gegeven moment vol zit, maar ja daar komen die beheerders van de begraafplaats op gegeven moment zelf wel achter.
Er is ook geen probleem. De PVV heeft gewoon een bureau dat zoveel mogelijk problemen verzint en daar dan de woorden moslim en islam in verwerkt. Zodra het PVV bureau zo'n "probleem" heeft opgesteld, is het zaak er een 2de kamer lid bij te vinden die er iets over kan zeggen. Het riekt haast naar propaganda.
pi_55197226
dus is dit een discriminerende uitspraak
pi_55197253
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er is ook geen probleem. De PVV heeft gewoon een bureau dat zoveel mogelijk problemen verzint en daar dan de woorden moslim en islam in verwerkt. Zodra het PVV bureau zo'n "probleem" heeft opgesteld, is het zaak er een 2de kamer lid bij te vinden die er iets over kan zeggen. Het riekt haast naar propaganda.
Je kan zeggen wat je wilt, misschien is het overdreven maar de problemen zijn er en worden niet verzonnen.
pi_55197262
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:17 schreef Meki het volgende:
dus is dit een discriminerende uitspraak
Eigenlijk wel ja.
pi_55197280
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wilt, misschien is het overdreven maar de problemen zijn er en worden niet verzonnen.
welke problemen
-edit- Kap daar ne eens mee, Meki

[ Bericht 12% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:30:55 ]
pi_55197306
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:19 schreef Meki het volgende:

[..]

welke problemen
Nee, helemaal niet ik zeg alleen dat het overdreven is maar er zijn wel degelijk bepaalde problemen in Nederland dat kan niet helemaal ontkent worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:31:27 ]
pi_55197307
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Er zijn problemen, maar dit is gelul in de marge. Ik heb liever dat het CDA en de PVV zich druk maken over de kut Marokkanen op straat die gezeik uithalen, dan over Islamitische begraafplaatsen. Dit soort geneuzel in de marge is DE reden dat ik de PVV en Gekke Geert absoluut niet serieus kan nemen. Vooral de PVV maakt een karikatuur van zichzelf en het CDA, ach ja, die zijn gewoon bang en naief.
pi_55197316
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet ik zeg alleen dat het overdreven is maar er zijn wel degelijk bepaalde problemen in Nederland dat kan niet helemaal ontkent worden.
dat wordt ook niet ontkent
pi_55197360
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er zijn problemen, maar dit is gelul in de marge. Ik heb liever dat het CDA en de PVV zich druk maken over de kut Marokkanen op straat die gezeik uithalen, dan over Islamitische begraafplaatsen. Dit soort geneuzel in de marge is DE reden dat ik de PVV en Gekke Geert absoluut niet serieus kan nemen. Vooral de PVV maakt een karikatuur van zichzelf en het CDA, ach ja, die zijn gewoon bang en naief.
Dat ben ik met je eens, er zijn belangrijkere zaken.
pi_55197361
quote:

[..]

Er zijn zeker problemen. Zo was vandaag bij Bakkerij Putmans in Appelscha het bladerdeeg op
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:25:16 #30
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_55197409
Ruimen van graven
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_55197432
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er zijn zeker problemen. Zo was vandaag bij Bakkerij Putmans in Appelscha het bladerdeeg op
Je woont in Utrecht zie ik, merk je nou echt helemaal niks van bepaalde dingen die daar gebeuren, jij wordt nooit lastig gevallen enz.
pi_55197435
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Kebab het volgende:
Ruimen van graven
Want we hebben genoeg ruimte om iedereen te begraven?
pi_55197458
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:09 schreef Meki het volgende:

[..]

achgut de Moslimhater sektehater is erweer
pi_55197474
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Je woont in Utrecht zie ik, merk je nou echt helemaal niks van bepaalde dingen die daar gebeuren, jij wordt nooit lastig gevallen enz.
Anders lees je eens mijn post van 18:20.

Merk het weldegelijk, lastiggevallen... hmm nee dat niet zoveel. Een keer een Marokkaan die een steen naar me gooide vanaf een brug. Die heb ik toen keihard met z'n tanden op de reling geslagen. Bloeden man, dat was mooi.

Daarbij, ik woon in een goede buurt

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2007 18:29:11 ]
pi_55197484
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Kanaleneiland en sommige delen van OVervecht zijn een ramp, maar het valt verder wel mee.
pi_55197486
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef VoreG het volgende:

[..]

Want we hebben genoeg ruimte om iedereen te begraven?
Flevoland
pi_55197488
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat kwam vast en zeker door een islamitische feestdag waarbij men veel baklava gebakken heeft.

Ik denk dat we daar morgen kamervragen door gekke geert en consorten over krijgen.
pi_55197513
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]
Wat is jou religie ??
pi_55197525
quote:

[..]

Jij had problemen met begraafplaatsen? En je was blij dat de PVV dat eindelijk aan de orde stelde?
pi_55197544
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Anders lees je eens mijn post van 18:20.

Merk het weldegelijk, lastiggevallen... hmm nee dat niet zoveel. Een keer een Marokkaan die een steen naar me gooide vanaf een brug. Die heb ik toen keihard met z'n tanden op de reling geslagen. Bloeden man, dat was mooi.
Ik moet zelf ook wel eens in Utrecht zijn en ik voel me niet veilig daar (in het centrum trouwens wel) maar ik vind het niet normaal dat ik als vrouw zijnde gewoon 's avonds beter niet in bepaalde wijken kan komen.
Misschien dat voor jou ook wel allemaal anders is omdat je een man bent.
pi_55197555
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:30 schreef novel het volgende:

[..]

Jij had problemen met begraafplaatsen? En je was blij dat de PVV dat eindelijk aan de orde stelde?
Nee als je even verder leest zie je dat ik zeg dat er belangrijkere dingen zijn om op te lossen.
pi_55197591
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:30 schreef novel het volgende:

[..]

Ik denk dat ze duidelijk bij een nieuw fenoneem behoord de zogenaamde sociaal hypochonders.
pi_55197632
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat is jou religie ??
Sneeuwitje en de zeven dwergen
pi_55197644
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze duidelijk bij een nieuw fenoneem behoord de zogenaamde sociaal hypochonders.
Alleen had ik het niet over begraafplaatsen, ja ik weet het off-topic.
pi_55197661
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sneeuwitje en de zeven dwergen
niet liegen nogmaals wat is je religie
pi_55197715
Belachelijk natuurlijk, dat het CDA en de PVV eeuwenoude rituelen met hun lange tenen denken te mogen betreden.

Zoals gezegd: als er betaald wordt voor een dergelijk privilege, is er helemaal níks aan de hand. Het wordt pas problematisch als dit de norm wordt, en die kans is lachwekkend klein, gezien het feit dat een begrafenis een uitgesproken persoonlijke gebeurtenis is.

Ergo: onzin, en dat een stel stennismakers het in dit topic daarom maar over 'andere dingen' wil hebben maakt dat alleen maar duidelijker.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:39:30 #47
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55197716
Waarom zou ik als lijk niet tussen moslims mogen liggen.
pi_55197722
Het moslim pesten is op deze manier wel heel triest aan het worden....waar het op neer komt is dat de PVV eigenlijk wil dat er aparte wetten voor moslims ingevoerd worden, want wie heeft er nou last van Islamitische, Joodse, katholieke begraafplaatsen?

De vrijheid wordt op deze mnaier weer een stukje verder ingeperkt.
pi_55197741
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:36 schreef Meki het volgende:

[..]

niet liegen nogmaals wat is je religie
Volgens mij weet je geeneens dat het merendeel van de bevolking geen religie aanhangt.

Maar oké, mijn bijbels zijn de boeken van Grimm.
pi_55197747
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:39 schreef N.icka het volgende:
je mag bij je familie die gaat wel voor
neem ik aan of wil je dat als provocatie ??
pi_55197750
Al die kut-religie's afschaffen. Al dit gezeik om niks. Gewoon met de kop naar beneden begraven al die gelovigen, als de struisvogels die het zijn.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55197753
als moslims moslimgraven willen dan moeten ze ook accepteren dat ze na een paar jaar geruimd en verbrand worden.
pi_55197763
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:39 schreef N.icka het volgende:

De vraag is meer waarom jij op een moslim begraafplaats zou willen liggen.
pi_55197764
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Volgens mij weet je geeneens dat het merendeel van de bevolking geen religie aanhangt.

Maar oké, mijn bijbels zijn de boeken van Grimm.
Hoe ben je geboren ??
pi_55197795
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:41 schreef Triptamine het volgende:
Al die kut-religie's afschaffen. Al dit gezeik om niks. Gewoon met de kop naar beneden begraven al die gelovigen, als de struisvogels die het zijn.
Ja joh. We schaffen 'al die religie's af', want dan stoppen mensen vast wel met geloven.

Pleur toch op met dat fanatheistische gezeik.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:43:20 #56
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55197802
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:41 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De vraag is meer waarom jij op een moslim begraafplaats zou willen liggen.
Ik zou geen enkel bezwaar hebben als er allemaal moslims om mij heen zouden liggen , waarom zouden zij dat bezwaar wel tegen mij hebben?
pi_55197827
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:43 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik zou geen enkel bezwaar hebben als er allemaal moslims om mij heen zouden liggen , waarom zouden zij dat bezwaar wel tegen mij hebben?
Hoezo in je comment ben je altijd anti-moslims
en nou mogen ze naast je zitten
pi_55197828
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe ben je geboren ??
Niet iedereen wordt automatisch met een religie geboren hoor.
Of bedoel je dat niet?
pi_55197854
quote:

[..]

Hoe ben je geboren ??
kan je op meerdere manieren geboren worden dan
pi_55197855
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Niet iedereen wordt automatisch met een religie geboren hoor.
Of bedoel je dat niet?
Nee ze gaf een keer toe dat ze een religie had ik weet het ... maar zij is het blijkbaar vergeten
pi_55197859
quote:

[..]

Het is vrij simpel....er zijn Joodse, katholieke, islamistische- en weet ik veel wat voor soort begraafplaatsen....ook genoeg voor mensen die het niet uitmaakt....kies degene (heerlijk....keuzevrijheid!) die jouw het meeste aanspreekt en er is geen enkel probleem.
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:45:51 #62
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55197865
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoezo in je comment ben je altijd anti-moslims
en nou mogen ze naast je zitten
Ik altijd anti moslim??? Wat bedoel je?
pi_55197867
quote:

[..]

Hoe ben je geboren ??
Met m'n hoofd als eerste er uit te steken.
pi_55197873
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:43 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ja joh. We schaffen 'al die religie's af', want dan stoppen mensen vast wel met geloven.

Als je niet snapt wat ik bedoel, reageer dan niet. Het enige wat voor komt uit geloven is gezeik om niks. Verbieden die handel. Ze willen roken verbieden omdat dat slecht is voor me. Dan vind ik dat ze geloven ook moeten verbieden, dat is ook slecht voor me, indirect.
pi_55197876
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:43 schreef Nosh het volgende:

[..]

nazisisme is toch ook verboden, in Duitsland moet je niet met zo'n symbool lopen, niet alle religies moeten afgeschaft worden maar een paar wel.
pi_55197890
het probleem is het ruimen
pi_55197914
-edit- Kap eens met dat rellen.

[ Bericht 87% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:44:49 ]
pi_55197924
==

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:45:19 ]
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:49:08 #69
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55197929
Meki geef eens antwoord op mijn vraag
pi_55197936
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:46 schreef glaschol het volgende:

[..]

nazisisme is toch ook verboden, in Duitsland moet je niet met zo'n symbool lopen, niet alle religies moeten afgeschaft worden maar een paar wel.

We kunnen mensen met een ongewenste religie ook een ster opspelden, zodat ze meteen herkenbaar zijn!
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:49:48 #71
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55197946
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:48 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

jullie lijken op elkaar
Over wie heb je het ???
pi_55197956
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:48 schreef Meki het volgende:

[..]

ben jij woordvoerder van Wilders
ik zeg wat het grootste probleem in mijn ogen is

het ruimen, of wil je beweren dat die islamietjes niet tegen ruimen zijn ?

als wel, dan raad ik ze aan om zoals de overige 90% gewoon zich te laten begraven in hun eigen landen
pi_55197969
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Kingstown het volgende:

[..]

We kunnen mensen met een ongewenste religie ook een ster opspelden, zodat ze meteen herkenbaar zijn!
wil jij nu ras en religie over 1 kam scheren ?

straks ga je anti-christelijke metal nog uitmaken voor nazi

ow trouwens, de gele ster komt van de moslims vandaan, de nazis hebben zich laten inspireren door hun

http://en.wikipedia.org/w(...)_in_Muslim_countries
pi_55197989
-edit- Compleet nutteloos

[ Bericht 92% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:47:06 ]
pi_55198001
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:46 schreef glaschol het volgende:

[..]

zo d8 ieamand in jaren 30 er ook over
pi_55198011
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:46 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Als je niet snapt wat ik bedoel, reageer dan niet. Het enige wat voor komt uit geloven is gezeik om niks. Verbieden die handel. Ze willen roken verbieden omdat dat slecht is voor me. Dan vind ik dat ze geloven ook moeten verbieden, dat is ook slecht voor me, indirect.
Prima, we zetten een onvrijwillige keuze als meeroken op één lijn met een individuele keuze als religie.

Godwin's law hebben we ook al gehad, dus dit topic is weer meesterlijk!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:53:26 #77
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55198033
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:51 schreef Meki het volgende:

[..]

dr.nicka ofzo iets
Owwwwwwww dus je leest niet goed en schuift me dus gewoon wat in de schoenen , goed bezig Meki

Maar nu aan jou de vraag , waarom mag ik niet tussen de moslims liggen als ik dood ben , Ze zijn wel welkom om naast mij te liggen
pi_55198051
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:53 schreef N.icka het volgende:

[..]

Owwwwwwww dus je leest niet goed en schuift me dus gewoon wat in de schoenen , goed bezig Meki

Maar nu aan jou de vraag , waarom mag ik niet tussen de moslims liggen als ik dood ben , Ze zijn wel welkom om naast mij te liggen
als je zo graag bij de moslims wilt .. wordt je maar Moslima
pi_55198053
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:52 schreef Meki het volgende:

[..]

zo d8 ieamand in jaren 30 er ook over
ja, zijn naam was Stalin
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:54:43 #80
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55198072
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef Meki het volgende:

[..]

als je zo graag bij de moslims wilt .. wordt je maar Moslima
Dat is geen antwoord op mijn vraag
pi_55198078
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:52 schreef Nosh het volgende:

[..]

Prima, we zetten een onvrijwillige keuze als meeroken op één lijn met een individuele keuze als religie.

Het is toch ook niet mijn keuze om bestookt te worden met de wensen van een bepaalde bevolkingsgroep die in een duizend jaar oud sprookje geloofd? Het is toch te gek voor woorden dat we in onze maatschappij die zo modern is hier uberhaupt nog een kern van waarheid in zien?
pi_55198083
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:53 schreef N.icka het volgende:

[..]

Omdat moslims anders omgaan met hun doden dan andere gelovigen, ook na de begrafenis.

Daarom.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55198104
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:52 schreef Nosh het volgende:

[..]

Als ik veel wordt geconfronteerd met religie vind ik dit ook een onvrijwillige keuze.
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:56:02 #84
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55198106
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:55 schreef Nosh het volgende:

[..]

Omdat moslims anders omgaan met hun doden dan andere gelovigen, ook na de begrafenis.

Daarom.
Wat doen ze dan anders na de begravenis?
pi_55198108
quote:

[..]

Om dezelfde redenen die Joden en Christenen hebben om jou van hun begraafplaats te weren. Bovendien zijn die begraafplaatsen gewoon priveterrein waar je geen fuck te zoeken hebt. Je loopt ook niet zomaar iemands huis binnen zonder zijn of haar goedkeuren.
pi_55198110
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Het is toch ook niet mijn keuze om bestookt te worden met de wensen van een bepaalde bevolkingsgroep die in een duizend jaar oud sprookje geloofd? Het is toch te gek voor woorden dat we in onze maatschappij die zo modern is hier uberhaupt nog een kern van waarheid in zien?
. Geef het op.

Je wórdt niet bestookt met 'wensen van een bepaalde bevolkingsgroep', want die bevolkingsgroep betaalt het allemaal uit eigen zak, en ondertussen kan jij je gewoon laten invriezen, cremeren of verwerken tot compost.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:56:51 #87
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_55198127
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:50:06 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_55198138
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:56 schreef SpecialK het volgende:
-edit-
Nou, in deze heeft hij zowaar eens een keer gelijk...

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 11-12-2007 21:50:34 ]
pi_55198140
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef N.icka het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag
voor mij is dat wel een antwoord
Wij weten wat er gaat gebeuren als we dood zijn
Jij weet dat niet
pi_55198148
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:56 schreef Nosh het volgende:

[..]

. Geef het op.

Je wórdt niet bestookt met 'wensen van een bepaalde bevolkingsgroep', want die bevolkingsgroep betaalt het allemaal uit eigen zak, en ondertussen kan jij je gewoon laten invriezen, cremeren of verwerken tot compost.
pi_55198156
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:57 schreef Meki het volgende:

[..]

voor mij is dat wel een antwoord
Wij weten wat er gaat gebeuren als we dood zijn
Jij weet dat niet
_!
pi_55198170
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:56 schreef Nosh het volgende:

[..]

. Geef het op.

ruimen ruimen ruimen

waarom mogen moslims niet geruimd worden ?
pi_55198184
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:56 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat doen ze dan anders na de begravenis?
Weinig uiterlijke opsmuk (grafstenen e.d. zijn uit de boze), evenals geen rouwbezoeken naderhand.
Slechts het oplezen van koran-teksten bij willekeurige graven, voor de zielerust van de doden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55198200
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:58 schreef glaschol het volgende:

[..]

ruimen ruimen ruimen

Als ze niet meer betalen denk ik dat ze daar geen reet over te zeggen hebben.
pi_55198210
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:57 schreef Triptamine het volgende:

[..]

.

Zodra de sharia hier ingevoerd is, mag je voor mijn huis een gigantisch 'told you so'-bord neerzetten. Op dit moment worden mijn persoonlijke vrijheden meer beperkt door dit walgelijk conservatieve kabinet dan moslims, dus hey.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55198221
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:58 schreef glaschol het volgende:

[..]

ruimen ruimen ruimen

Omdat het lichaam na de dood met rust gelaten moet worden. Daarom.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:02:23 #97
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_55198244
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou, in deze heeft hij zowaar eens een keer gelijk...
Meki heeft nooit gelijk. Als meki zegt dat zwart zwart is zou ik me sterk af gaan vragen of dit ook wel klopt.

En nee zelfs als ik serieus moet in gaan op dit topic heeftmeki niet gelijk. Zelfs niet "dit keer eff een keertje".
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_55198257
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:01 schreef Nosh het volgende:

[..]

.

Zodra de sharia hier ingevoerd is, mag je voor mijn huis een gigantisch 'told you so'-bord neerzetten. Op dit moment worden mijn persoonlijke vrijheden meer beperkt door dit walgelijk conservatieve kabinet dan moslims, dus hey.
De gristenen zijn idd ook lekker bezig ja, met zeggen wat goed voor mij is en wat niet.
Ik vind dat ik dat zelf wel bepaal.
pi_55198297
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:01 schreef Nosh het volgende:

[..]

.

Zodra de sharia hier ingevoerd is, mag je voor mijn huis een gigantisch 'told you so'-bord neerzetten
. Op dit moment worden mijn persoonlijke vrijheden meer beperkt door dit walgelijk conservatieve kabinet dan moslims, dus hey.
Daar hou ik je aan, gaan we daarna effe zeppelin luisteren

pi_55198341
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

De gristenen zijn idd ook lekker bezig ja, met zeggen wat goed voor mij is en wat niet.
Ik vind dat ik dat zelf wel bepaal.
Ik ook.

Daarom vind ik het zo lachwekkend dat mensen hier aan de ene kant helemaal voor persoonlijke vrijheden zijn, en zich bedreigd voelen door gelovigen, maar aan de andere kant wel zitten te springen om diezelfde persoonlijke vrijheden van anderen te beperken, onder het mom van 'wat goed is voor mij, is ook goed voor een ander'.

En dat allemaal onder leiding van de PVV, een partij waar de naam en het gedachtengoed zelden zo ver van elkaar af hebben gestaan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55198384
Ik zie het probleem niet zo. Je hebt toch al "speciale" begraafplaatsen? Mensen moeten vooral zelf weten hoe en waar ze begraven worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')