Ja?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Denk je dat ik zit te wachten op labiele, stalkende vrouwen?
Xennia de laatste tijd nauwelijks meerquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:22 schreef dawg het volgende:
wat happen jullie toch triest op kasta.![]()
vraag hem liever of hij niet oververmoeid raakt van het feit dat muus en xennia hem in 9vd10 topics waarin hij post, ook te vinden zijn.
Voor de variatie: ja. Daarnaast vind ik het nogal saai om slechts verhalen of ervaringen van één persoon te lezen. Dan wordt die persoon niet alleen een karikatuur van zichzelf, maar wordt het ook eentonig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, is het interessanter om voor de 83e keer weer zo'n "Boehoe, ik durfde-haar niet te kussen omdat ik twijfelde over de klik" te lezen dan?
valt muus ook in de/jouw categorie pittige vrouw? aangezien ze als een schoothondje achter je aan huppelt?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xennia de laatste tijd nauwelijks meer.
MUUS daarentegen... Wrrrrrrrrrrrauw.
Ik noem het zelf liever gewoon consequentquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor de variatie: ja. Daarnaast vind ik het nogal saai om slechts verhalen of ervaringen van één persoon te lezen. Dan wordt die persoon niet alleen een karikatuur van zichzelf, maar wordt het ook eentonig.
Waar komt die vraag opeens vandaag? En waarom wil je een antwoord daarop?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:29 schreef Friek_ het volgende:
Even tussendoor: MLI is toch gewoon Whoopsydaisy?
Ik heb haar vrijdag voor het eerst ontmoet en ik kan wel zeggen dat ze me qua pit, een eigen mening en adrem gedrag zeer zeker niet teleurgesteld heeft...quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
valt muus ook in de/jouw categorie pittige vrouw? aangezien ze als een schoothondje achter je aan huppelt?
Dat van die twee dates is waar. Maar daarbij vergeet je wel subtiel op te merken wat je er allemaal omheen lult. Daar hoort deze onzinnige discussie ook weer bij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daarnaast; er is geen sprake van over overdrijving en heb ik slechts verhaald over 2 dates.
Dacht ooit eens zoiets te lezen en zag laatst een post van haar. En daar wil ik een antwoord op omdat ik duidelijkheid wil. Verdomme.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Waar komt die vraag opeens vandaag? En waarom wil je een antwoord daarop?
een date tijdens een date dus? ik dacht dat je haar al kon, omdat je toen vertelde dat je naar haar toe moest omdat ze je nodig had, terwijl je eigenlijk naar je date moest? je had haar dus nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb haar vrijdag voor het eerst ontmoet en ik kan wel zeggen dat ze me qua pit, een eigen mening en adrem gedrag zeer zeker niet teleurgesteld heeft...
De eerste vrouw die me op daadwerkelijk geen énkel punt teleurstelde qua beeld dat ik van haar had.
Je bent bijzonder geinteresseerd in MLIquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:38 schreef Friek_ het volgende:
Dacht ooit eens zoiets te lezen en zag laatst een post van haar. En daar wil ik een antwoord op omdat ik duidelijkheid wil. Verdomme.
Met MUUS was geen date, maar slechts klaarstaan voor een vrouw waar ik veel om geefquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
een date tijdens een date dus? ik dacht dat je haar al kon, omdat je toen vertelde dat je naar haar toe moest omdat ze je nodig had, terwijl je eigenlijk naar je date moest? je had haar dus nog nooit gezien?
raar verhaal wel, eigenlijk.
wanneer gaan jullie trouwen, als ze alles is wat je in een vrouw zoekt?
Maar die je nog nooit ontmoet hadquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met MUUS was geen date, maar slechts klaarstaan voor een vrouw waar ik veel om geef.
Maar we gaan wel trouwen inderdaad.
ik wist niet dat jij ook week kan reageren, daar gaat je rep van botte lul.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met MUUS was geen date, maar slechts klaarstaan voor een vrouw waar ik veel om geef.
Maar we gaan wel trouwen inderdaad.
Godverdomme, geef antwoord! Ik word helemaal gek van die indirecte antwoorden!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent bijzonder geinteresseerd in MLI
Je zult het niet geloven, maar naast al dat "tig vrouwen helemaal kapót neuken" gebeuren heb ik ook nog een behoorlijk aantal platonische relaties, oftewel, "gewone" vriendinnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar die je nog nooit ontmoet had
En die had perse jou nodig
Ik snap m
Maar die je nog nooit ontmoet hadquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar naast al dat "tig vrouwen helemaal kapót neuken" gebeuren heb ik ook nog een behoorlijk aantal platonische relaties, oftewel, "gewone" vriendinnen.
En voor die vrouwen sta ik altijd onvoorwaardelijk klaar.
Das een fulltimejob op zich! Dat geloof ik dus nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar naast al dat "tig vrouwen helemaal kapót neuken" gebeuren heb ik ook nog een behoorlijk aantal platonische relaties, oftewel, "gewone" vriendinnen.
En voor die vrouwen sta ik altijd onvoorwaardelijk klaar.
...en die ik al een jaar of 8(?) ken...quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar die je nog nooit ontmoet had
En die toch perse jou nodig had
Ja als ik het nou nog een keer moet herhalenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
...en die ik al een jaar of 8(?) ken...
Mwah, valt mee... Zovaak wordt er niet misbruik van gemaaktquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:52 schreef katerwater het volgende:
[..]
Das een fulltimejob op zich! Dat geloof ik dus niet
Zoals ik een paar posts geleden al aangaf; dat overkomt je wel vakerquote:
Mooie manier om geen antwoord te gevenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals ik een paar posts geleden al aangaf; dat overkomt je wel vaker.
Tja, als jij denkt dat het vrijwel onmogelijk is om na 8 jaar veel om een vrouw te geven vanwege het simpele feit dat je haar nog nooit gezien hebt, dan lijkt het me bij voorbaat al verspilde moeite...quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mooie manier om geen antwoord te geven
Dat had gekund ja, maar het is er nooit van gekomen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:10 schreef liefie_ het volgende:
Dat zei ik niet
Ik zei had je dan niet eerder af kunnen spreken in 8 jaar
En waarom moest jij perse op komen draven?
Nee, zo ga ik antwoord geven Friek_quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme, geef antwoord! Ik word helemaal gek van die indirecte antwoorden!
Ik vraag alleen maar wat. Waarom zoek je er toch zoveel achter? Waarom ga je er toch zo op in? Ben je soms gefascineerd door mij? Misschien moet je me een PM sturen om het verdere mysterie van mijn o-zo geheimzinnige persoonlijkheid te ontrafelen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar wat mij bezig houdt is waarom jij daar opeens mee aan komt zetten en wat je eraan fascineert?
Hahaha! Nee Friekske, ik ben niet gefascineerd door jouquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik vraag alleen maar wat. Waarom zoek je er toch zoveel achter? Waarom ga je er toch zo op in? Ben je soms gefascineerd door mij? Misschien moet je me een PM sturen om het verdere mysterie van mijn o-zo geheimzinnige persoonlijkheid te ontrafelen!
Ow, dat zag ik pas na mijn post. Soz.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:06 schreef Emel het volgende:
Mag het weer ontopic?de rest per PM ofzo
Is goed hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dat zag ik pas na mijn post. Soz.
wie nietquote:
Hij moest niet op komen draven. Ik heb nergens om gevraagd, dat doe ik nooit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:10 schreef liefie_ het volgende:
Dat zei ik niet
Ik zei had je dan niet eerder af kunnen spreken in 8 jaar
En waarom moest jij perse op komen draven?
Nobel gebaar van hem.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij moest niet op komen draven. Ik heb nergens om gevraagd, dat doe ik nooit.
Als je het persé wilt weten : ik had een onmeunig grote kutdag gehad en zat er even helemaal doorheen. Er was een ongeluk gebeurd en ik was als eerste bij het slachtoffer. Van haar gezicht was weinig over en het bloed stond zo'n beetje tot aan mijn enkels. Gillen, schreeuwen, ogen weggedraaid, de hele rambam.
Ik kom thuis, van slag, en heb iemand nodig die me even heel snel, heel hard terug op de grond kan zetten. Dan spreek ik kasta aan, want die zegt gewoon dat het wel weer goed komt en die gaat niet mee zitten piepen zodat ik nog meer in de put zak.
Hij bood onmiddelijk zelf aan om meteen alles te laten vallen. Ik heb zeker nog gezegd dat hij naar zijn date moest gaan, maar voor ik het wist zat hij in de auto. Hij vond dat hij er voor me moest zijn.
Waarom we elkaar nog nooit gezien hadden? Omdat ik heel terughoudend ben en bovendien woont kasta ook nog eens erg ver van me vandaan. Wel spraken we elkaar al jaren veel via mail en de telefoon.
Da's ook de reden dat we vaak in dezelfde topics zitten, want mensen die je graag mag die zoek je op FOK! op. Da's niet zo heel raar, lijkt me. Uiteraard moet daar weer een heel sneu ze-wil-je-neuken-verhaal aan hangen omdat de één een lul heeft en de ander een kut. Dat zijn we inmiddels ook wel gewend. Sterker nog, daar hebben we jaren terug al een geintje mee uitgehaald.
Maar goed, ik was dolblij dat kasta voor de deur stond. Zulke dingen doen mensen niet snel voor je en het heeft me écht goed gedaan.
Gewoon er voor iemand zijn, alles laten vallen, zonder dubbele bodem, da's vrij uniek.
Zo, en mijn schoenmaat is 40. Verder nog iets?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:28 schreef MUUS het volgende:
Pleur ik toch nog persoonlijke meuk op internet, omdat dit me ineens verkeerd schiet.
Bleugh..
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:28 schreef MUUS het volgende:
Pleur ik toch nog persoonlijke meuk op internet, omdat dit me ineens verkeerd schiet.
Bleugh..
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:43 schreef Q. het volgende:
Date je veel, Emel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |