Om extra angst te zaaien onder de burgerbevolking.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef Chancard het volgende:
Woei!
(Tactisch wel niet slim, waarvoor diende die sirene dan? Om burgers te waarschuwen bij een bombardement?)
OK, eventjes wqchten, vraagje komt er zo aan.
Precies het omgekeerde dus.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:00 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Om extra angst te zaaien onder de burgerbevolking.
Ja, die bombardementen op burgerdoelen hadden weinig tactisch/strategische waarde en waren bedoeld als pure terreur.quote:
Die heb ik ook gezien, was erg goed. Nu heeft Tim Burton die dus verfilmd, met Johnny Depp in de rol van Sweeney.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ik ken wel de musical Sweeney Todd, hier uitgevoerd met Simone Kleinsma en Ernst Daniël Schmid...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef Yurithemaster het volgende:
sopie pis?
Ik heb het niet zo op verflimde musicals, ben geen filmliefhebber...quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, was erg goed. Nu heeft Tim Burton die dus verfilmd, met Johnny Depp in de rol van Sweeney.
Jeanneke Pis is juist ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Sjanneke Pis dus...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
Je bedoelt de concertante uitvoering met Colm Wilkinson en Michael Ball?? Uit 1995?? Die heb ik op video en kijk ik nog regelmatig. Echt geweldig!!
OK, misschien moet ik me er maar eens aan overgeven...quote:Die Phantom uitvoering heb ik ook op DVD en die is werkelijk zo slecht nog niet.
Ow!! Issie op DVD?? *start cdwow.com op* Dan moet ik die ook hebben, mijn video is dus van 1995 of 96 ofzo, en niet meer je van het!! Thanks for the tip!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Had het ooit eens op video opgenomen van de BBC, met al die internationale Jean Valjean's op het iend, maar kwam toen in Gibraltar de DVD- tegen. Kopen!!!
[..]
OK, misschien moet ik me er maar eens aan overgeven...
Is dat Westpoint in Tilburg?quote:
Yep, ook in CD-uitvering overigens...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
Ow!! Issie op DVD?? *start cdwow.com op* Dan moet ik die ook hebben, mijn video is dus van 1995 of 96 ofzo, en niet meer je van het!! Thanks for the tip!
Nee, het is ergens in het Gooi...quote:Is dat Westpoint in Tilburg?
Daar moet volgens mij nog centrum tussenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
Hilversum Beeld en geluid?
Ik vind het prima...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
Hilversum Beeld en geluid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |