Juistquote:Op woensdag 12 december 2007 12:49 schreef BenjaminFranklin het volgende:
heeft glennis grace trouwens niet een keer gewonnen?
Ik lees dat de Kenau onder zeeniveau ligt voor een deel. Ik heb ook geen zin in een discussie, dus vragensteller beslist lijkt me wel verstandig.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Vragensteller beslist, ik kan me discussie van vorige keer nog herinneren...
Klopt maar in zijn geheel is hij hoger dan de mount everest, betekend niet dat hij hoger gelegen is. De mount everest is de hoogste berg op landniveau, de Kea ter wereld. (weliswaar vanaf zeeniveau)quote:Op woensdag 12 december 2007 13:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik lees dat de Kenau onder zeeniveau ligt voor een deel. Ik heb ook geen zin in een discussie, dus vragensteller beslist lijkt me wel verstandig.
O ja! De Volkerslachtgedenk .... en dan nog watquote:Op woensdag 12 december 2007 13:08 schreef Mobster273 het volgende:
nee, het is Leipzig, geen idee hoe dat ding heet....
Hmmm, Volkerslachtgedenkturm??quote:Op woensdag 12 december 2007 13:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Elizabeth close!
dankquote:Op woensdag 12 december 2007 13:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja! De Volkerslachtgedenk .... en dan nog wat
Puntje!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dank
Völkerslachtdenkmal
oh ja, Leipzig moest er ook bij in 1 post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |