Mag toch hopen dat ze dat niet doen, en dat Huntelaar verstandig is, als Huntelaar vertrekt gaat hij naar Manchester Unitedquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eerste optie op Huntelaar geven en ze zijn wel stil.
Daar staan ze toch ff mooi van te kijkenquote:
Hoe denk je dat Rijkaard bij Barça terecht is gekomen?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar hoe kom jij zo duidelijk aan de link van Rijkaard naar Cruijff..? En zal je sterker vertellen.. Rijkaard is helemaal het probleem niet.. jij zit gewoon in je maag met Cruijff..
Behalve dat mag je mij ook wel eens vertellen wat jij "in mindere mate presteren" vond bij Oranje..
Wat dan nog? Zit Rijkaard dan altijd in "the pocket" bij Cruijff?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Rijkaard bij Barça terecht is gekomen?
Dat zeg ik niet, wat ik zeg, is dat Cruijf minder invloed moet krijgen bij Ajax, en nee heb geen hekel aan Cruijff, mag van mij morgen hoofdcoach worden, ik zie alleen niet dat Rijkaard het beter zou doen als Blind,quote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat dan nog? Zit Rijkaard dan altijd in "the pocket" bij Cruijff?
Gaat weer lekker.quote:Supertalent verkiest Juventus boven Ajax
Juventus heeft de strijd om de 18-jarige Zweed Albin Ekdal gewonnen. Hierdoor grijpen onder anderen Ajax, Arsenal en Chelsea naast de begaafde middenvelder.
Dit bericht het Zweedse Expressen woensdag. Volgens de sportkrant betaalt de Oude Dame ruim een miljoen euro voor de begeerde tiener.
Ekdal staat onder contract bij IF Brommapojkarna, dat momenteel rode lantaarndrager is in de Zweedse Allsvenskan. Overigens is Ekdal de zoon van Lennart, in Zweden een tv-persoonlijkheid.
quote:Afgelopen zondag wist Jack van Gelder te melden dat Marco van Basten de onderhandelingen met Ajax zou hebben afgebroken. Bronnen melden dat de reden dat Van Basten dit zou hebben gedaan zou berusten op een negatief advies van Johan Cruijff. Hierdoor zou Frank Rijkaard meer in the picture zijn, maar de huidige trainer van Barcelona zou na de hectische jaren in de Catalaanse hoofdstad een sabbatical overwegen, waardoor Ajax nu ook zou denken aan Martin Jol.
I rest my casequote:
Ik begrijp het ook niet helemaal meer.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:49 schreef JeroenV het volgende:
Was Cruijff nou de adviseur van Ajax of van Van Basten?
Of zou hij eerst bij Ajax Marco hebben geadviseerd en daarna Van Basten negatief advies hebben gegeven?
Volgens mij van beide, maar JC heeft een behoorlijke vinger in de pap bij Ajax, MvB is op zijn advies ook bondcoach geworden, kan JC niet iets worden van ere voorzitter ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:49 schreef JeroenV het volgende:
Was Cruijff nou de adviseur van Ajax of van Van Basten?
Of zou hij eerst bij Ajax Marco hebben geadviseerd en daarna Van Basten negatief advies hebben gegeven?
Ja maar dat roepen we toch al jarenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal meer.
Als ik Ajax was zou ik volledig van Cruijff afstappen.
en terecht.. wordt wederom onze held na de "winterstop"quote:Op woensdag 12 december 2007 09:52 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Volgens mij van beide, maar JC heeft een behoorlijke vinger in de pap bij Ajax, MvB is op zijn advies ook bondcoach geworden, kan JC niet iets worden van ere voorzitter ofzo?
Trouwens Davids is gepolst door Gullit, of hij bij LA Galaxy wou ballen, Davids wou bij Ajax blijven...
Davids tevens onze nieuwe aanvoerder, hij gaat weer lekker kuiten bijten "rrrrquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
en terecht.. wordt wederom onze held na de "winterstop"
Als Ajax van Cruijff afstapt, krijg je weer dat gejank dat Ajax geen respect heeft voor clubiconen, maar van mij mag hij wieberenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja maar dat roepen we toch al jaren
Hoe noemen ze dat.. vechten tegen de bierkaai ofzo?
Van mij ook.. leuk zo iemand met veel verstand van zaken.. maar geen zin in iemand met zo een vinger in de pap.. bah..quote:Op woensdag 12 december 2007 10:14 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Als Ajax van Cruijff afstapt, krijg je weer dat gejank dat Ajax geen respect heeft voor clubiconen, maar van mij mag hij wieberen
Ja, hij zal lekker veel speeltijd krijgen met Rooney en Tevez in een elftalquote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze dat niet doen, en dat Huntelaar verstandig is, als Huntelaar vertrekt gaat hij naar Manchester United
Wat een onzin zeg. Arme jongen krijgt een beetje bedrijfstechnische kritiek, nou daar gaat hij idd echt dood van.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
Van Basten is de meest afgezeken persoon van het afgelopen jaar... zelfs wij Ajacieden doen daar aan mee... Vind je het gek, dat hij niet naar Ajax gaat.. Hij kan alleen maar verliezen... Al die "tegenstanders"zullen op hem letten en bij alles wat hij doet...... Met zijn allen in alle tvprogramma's lekker zeiken en zeuren.....
resultaat: weer een echte Ajacied weg gejaagd... Kan me voorstellen dat Cruijff zegt.. ga lekker naar het buitenland, daar weten ze toppers van weleer wel te waarderen... Zoals sommige over van Basten praten vind ik echt stuitend.... zowel op tv als op forums
Marco van Basten en Johan Cruijff geen invloed bij Ajax!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
Van Basten is de meest afgezeken persoon van het afgelopen jaar... zelfs wij Ajacieden doen daar aan mee... Vind je het gek, dat hij niet naar Ajax gaat.. Hij kan alleen maar verliezen... Al die "tegenstanders"zullen op hem letten en bij alles wat hij doet...... Met zijn allen in alle tvprogramma's lekker zeiken en zeuren.....
resultaat: weer een echte Ajacied weg gejaagd... Kan me voorstellen dat Cruijff zegt.. ga lekker naar het buitenland, daar weten ze toppers van weleer wel te waarderen... Zoals sommige over van Basten praten vind ik echt stuitend.... zowel op tv als op forums
Ach man stel je niet aanquote:Op woensdag 12 december 2007 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
nou dood mag ik toch niet hopen...quote:Op woensdag 12 december 2007 10:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Arme jongen krijgt een beetje bedrijfstechnische kritiek, nou daar gaat hij idd echt dood van.
Hallo, er loopt een geweldige generatie voetballers rond, en hij krijgt het voor elkaar om constant rukvoetbal te spelen, is dat een kwaliteit.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |