Ach, als het wat duiten oplevert, is het prima. Op die Leetjes zit ik minder te wachten.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Haha, ik had het al gelezen. Krijgen we dan van die Leetjes met heimwee?
nog een paar weekjes wachten en dan mogen wijquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zouden willen dat wij tegen Inter mochten wroeten.
Gezien zijn leeftijd wel. Maar goed, beslissing van Hedwiges Maduro zal snel bekend worden. Vertrekt hij, hoeft hij van mij niet in de basis te blijven, dan mag Edgar Davids sowieso spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Maduro iets meer toekomst heeft dan Davids. Fysiek, voetballend en commercieel gezien.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd wel. Maar goed, beslissing van Hedwiges Maduro zal snel bekend worden. Vertrekt hij, hoeft hij van mij niet in de basis te blijven, dan mag MOET Edgar Davids sowieso spelen.
+2 scherpquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
nog een paar weekjes wachten en dan mogen wij
Wat een gelul zeg :Squote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd wel. Maar goed, beslissing van Hedwiges Maduro zal snel bekend worden. Vertrekt hij, hoeft hij van mij niet in de basis te blijven, dan mag Edgar Davids sowieso spelen.
quote:Politie dreigt met acties rond voetbalduels
Volgens 'De Telegraaf' zou de vijftiende speelronde van de Eredivisie aankomend weekend wellicht geen doorgang kunnen vinden. Volgens de krant van wakker Nederland overweegt de politie acties te voeren rondom duels in de Eredivisie.
De politievakbonden dreigen met acties nu de CAO-onderhandelingen met minister van binnenlandse zaken Guusje ter Horst stukgelopen zijn. De politie wil onder meer een grotere loonstijging dan de minister bereid is te geven. Als de politie de acties doorzet, zullen de burgemeesters van steden waarin gevoetbald wordt overwegen de wedstrijden te verbieden.
Voor komend weekend staan ondermeer Feyenoord-AZ en Ajax-PSV op het programma.
Weer zo'n bangmaak /onzin bericht dusquote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef F1Bas het volgende:
Ach dat gaat echt wel door.
Vertonghen mist toch wel wat creativiteit en handelingssnelheid om op die positie te spelen. Vertonghen komt het best tot zijn recht als linksback of achterin het middenveld. Luque zou wel als 10 kunnen spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:02 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg :S
------------------ KJH-----Suarez
-----------------------*Aissati
------------------davids------gabri
-------------------------maduro
Vertonghen---vermaelen--heitinga--ogararu
--------------------Stekelenburg
Zoiets is toch veel beter?
En als Aissati niet komt zet je vertonghen daar neer en urby linksback
kan me herinneren dat het WK 2006 niet door dreigde te gaan vanwege de vogelgriepquote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weer zo'n bangmaak /onzin bericht dus
Tegen het 2e elftal, en Inter ging er niet eens voorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Chivu het volgende:
Ze speelden vanavond met 10 man tegen Inter. Wat wil je.
Net alsof ze met 11 man de sterren van de hemel zouden spelen, denk na man.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Chivu het volgende:
Inter zette geen stap teveel en het is dat die Cruz nog steeds een bril ondig heeft. Er zijn wel 5 ballen binnen de 16 hoog over geschoten.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Chivu het volgende:
Wat is het verschil met ons?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof ze met 11 man de sterren van de hemel zouden spelen, denk na man.
Er lopen veel te veel net-niet-voetballertjes rond die of gewoon helemaal niet kunnen voetballen, of gigantisch uit vorm zijn.
Dat wij individueel betere spelers hebben, en aangezien er bij PSV niet bepaald een top-coach aan het roer is is dat toch doorslaggevend.quote:
quote:,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’'
Wanneer debuteert Sikora in het Belgisch elftal?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef D1 het volgende:
[quote[,,Ik werkte hard, maar ze hebben liever dat je veertig scharen maakt en dan nog een voorzet geeft. Zo’n voetballer ben ik niet.’'
NAC-speler Victor Sikora in Panorama over zijn (mislukte) tijd bij Ajax.
,,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’’
Nogmaals Sikora.
Wanneer debuteert Sikora in het Belgisch elftal?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef D1 het volgende:
[quote[,,Ik werkte hard, maar ze hebben liever dat je veertig scharen maakt en dan nog een voorzet geeft. Zo’n voetballer ben ik niet.’'
NAC-speler Victor Sikora in Panorama over zijn (mislukte) tijd bij Ajax.
,,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’’
Nogmaals Sikora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |