ICT valt hier op het moment erg mee, maar is in het verleden erger geweest. Wel is het zo dat we de beschikking hebben over een groot aantal schijven zodat het elke keer gokken is waar iets neergezet is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef DroogDok het volgende:
Documentbeheerssystemen die werken als een groot zwart gat. Alles gaat erin, maar er komt niet meer uit (is niet te vinden). Sowieso zullen de meeste ergernissen denk ik ICT gerelateerd zijn.
Oja we moeten voor het opstellen van documenten een bepaald sjabloon gebruiken waardoor Word elk uur vastloopt.
Klopt, er zijn mensen bij ons die dingen gebruiken om documenten mee naar huis te nemen enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Of mapjes voor het intern versturen van post die ineens op zijn...
Bij ons hebben ze het klaargespeeld om de archiefserver "kwijt" te maken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:51 schreef thaduck het volgende:
99% van onze problemen bij ICT zijn niet ICT gerelateerd. Ofwel, 1% praten we over echte problemen, de rest zijn gebruikers.
Kunnen wij er wat aan doen dat gebruikers dom zijn
Wat dacht je van collega's die iets "achterlaten" in de plee? Viezerikken zijn het!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:15 schreef MaLo het volgende:
Collega's die als ze het laatste velletje wc papier gebruiken niet even de moeite nemen een nieuwe rol neer te hangen.
Laat me raden, ISBN?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Soms heb je van die dingen waar je tegenaan loopt terwijl het eigenlijk een te stom "probleem" voor woorden is.
Ik ben bezig met het veranderen van een stamboeknummer van een document, dit nummer staat al op het document en kan niet veranderd worden.
Nu kom ik erachter dat het nummer te lang is.
Het nummer bestaat nl uit 13 getallen en ik kan er maar 10 invullen.
Okee, is dus niet echt een probleem, maar ik vroeg me gewoon ineens af wat voor kleine dingetjes jullie tegenkomen op je werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |