Het kan wel altijd feest zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Radonir het volgende:
Limburg, Noord-Brabant, Zeeuws-Vlaanderen en Belgisch Vlaanderen samenvoegen tot de Zuidelijke Nederlanden. Beetje jammer dat we dan waarschijnlijk worden opgezadeld met Antwerpen als hoofdstad, maar het kan niet alleen maar feest zijn. :-)
daar hebben wij volgens mij helemaal geen ministaer voor nodig. Noord Nederland, ja, die kunnen er wel een gebruiken...quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Radonir het volgende:
Maken we Johan Vlemmix dan Minister van Feest?
Strak plan! Ik heb niet zoveel met boven de rivieren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Radonir het volgende:
Limburg, Noord-Brabant, Zeeuws-Vlaanderen en Belgisch Vlaanderen samenvoegen tot de Zuidelijke Nederlanden. Beetje jammer dat we dan waarschijnlijk worden opgezadeld met Antwerpen als hoofdstad, maar het kan niet alleen maar feest zijn. :-)
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef DoctorB het volgende:
je druk maken om wat randstedelingen van je vinden.... zoooooooo jammer.
Noem mij nog één keer een separatisch en ik vil je levend.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ons vlaams seperatistje ruikt bloed.
Dat zou je 20 jaar geleden ook gezegd hebben van een discussie over de onafhankelijkheid van bijvoorbeeld Litouwen. Nu is dat realiteit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef DS4 het volgende:
Een non-discussie (want geen enkele realiteitszin) en dan toch naar een deel 2?
en in die vergelijking is Nederland de Soviet-Unie ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zou je 20 jaar geleden ook gezegd hebben van een discussie over de onafhankelijkheid van bijvoorbeeld Litouwen. Nu is dat realiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |