Een bar .. in het centrum.. beetje ruige tent.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve schatten, het geografische middelpunt van Nederland ligt in Ede, in het dorp Otterloo om precies te zijn...
*eens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Q. het volgende:
Het kadastrale middelpunt van Nederland ligt wel midden in de Lange Jan, waar ik nu op uit kijk.
Wat voor bar? Waar? Vind ik het leuk?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Een bar .. in het centrum.. beetje ruige tent.
Word veel metal en rock gedraaid.. ken je de intertoys ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat voor bar? Waar? Vind ik het leuk?.
De Flame zat van oudsher op het Mooiersplein (daar waar nu het Drakennest is) en is eigendom van de motorclub (maar dat geldt ook voor Brutus en zo ongeveer de hele Krankeledenstraat), maar het kan er wel gezellig zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lunteren is helaas gemeente Ede, maar het midden van NL valt wel onder Lunteren...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ag uit het lood... Maar in het Ede dus nog steeds...
Hier overigens nog meer middelpunten
er wordt rock en metal gedraaid, er zijn bandjes-avonden, zatedag avond vol met 16-jarige, rest van de week wél leuk, grote overdekte rookruimte achter, fuctioneert ook als clubhuis van the confederates (motorclub) veel hout, pooltafel, met lekker weer terras voor en erg leuk personeel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lunteren is helaas gemeente Ede, maar het midden van NL valt wel onder Lunteren...
Je gaat Kootwijk toch ook geen Barneveld noemen?
Omdat het 17 km verderop ligt?!quote:
Ag, in liefde, oorlog en trots is alles geoorloofdquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het 17 km verderop ligt?!
Een locatie noem je nou eenmaal blij de plaatsnaam waar die locatie onder valt, dat het onderdeel is van een of andere gemeente boeit verder weinig.
Als je in Leusden een ongeluk krijgt terwijl je in Achterveld woont, dan staat er ook niet in de krant dat je in je woonplaats een ongeluk kreeg.
Je suggereert nu toch niet dat je trots bent op Ede hè?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ag, in liefde, oorlog en trots is alles geoorloofd
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je suggereert nu toch niet dat je trots bent op Ede hè?![]()
Ik bedoel... mên... Ede![]()
![]()
Is een niet al te beste wijk nee.. maarja .. het ligt er natuurlijk wel aan wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:19 schreef burger het volgende:
Ik ben van plan een appartement aan te schaffen in Amersfoort.
Ik hoor van veel mensen dat Liendert niet zo'n beste buurt is.
Kan iemand mij vertellen of Liendert nu echt zo slecht is of dat het een goede en slechte kant heeft ?
Ik ben geintereseerd in de buurt rondom sportschool Boersma.
ik heb van m'n tweede tot vierde in liendert gewoond, heb dat altijd als heel prettig ervaren, veel vriendjes veel buitenspelen, maarja als twee-jarige ben je niete cht bewust van wat er verder op straat gebeurt... ligt er ook heel erg aan aan welke kant je van liendert woont, opzich, als je er een leuk goedkoop huisje kunt krijgen zou ik het niet zomaar afslaan, tis ook relatief best lekker dichtbij de stad.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:19 schreef burger het volgende:
Ik ben van plan een appartement aan te schaffen in Amersfoort.
Ik hoor van veel mensen dat Liendert niet zo'n beste buurt is.
Kan iemand mij vertellen of Liendert nu echt zo slecht is of dat het een goede en slechte kant heeft ?
Ik ben geintereseerd in de buurt rondom sportschool Boersma.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je suggereert nu toch niet dat je trots bent op Ede hè?![]()
Ik bedoel... mên... Ede![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |