die andere thomas dan. gok ik. kort heel zwart haar (sinds vorige week trouwens helemaal zonder haar)quote:Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja , jelle jonker en tim huisman bedoel jewhaha welke thomas ? ik ken er 2 .. thomas ruitenbeek en een andere .. die is wat groter
en komt veel in de boothill.
Heet jij dan roos ? of was dat weer een ander vriendinnetje van hemquote:Op woensdag 10 september 2008 20:28 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
die andere thomas dan. gok ik. kort heel zwart haar (sinds vorige week trouwens helemaal zonder haar)
en TIM HUISMAN!!! hahahaha toen ik 14 was, was dat mijn vriendje :] 2 jaar lang.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Heet jij dan roos ? of was dat weer een ander vriendinnetje van hemen ik ben nog langer als tim haha.
Vetquote:Op woensdag 10 september 2008 20:32 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ik heet Roos.
haha. jesus.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Vetdan heb ik nog verhalen over je gehoord
![]()
Ik werkte met tim bij hetzelfde bedrijf .. was altijd lachen.
Ook in Hoevelaken lekker levenloos werk.. maar ik kende hem daarvoor ook al hoor .. hij had ook altijd een foto van jouw in zn portemonnee maar toen zag je er heul anders uitquote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
maar... die verhalen he... naja... ik hoef het niet te weten maar, mên da's wel 6 jaar geleden, dus. ja. dus.
was dat die fabriek achtige toestand dan?
zag er toen idd heul anders uit, gelukkig wordt iedereen een beetje ouder en wijzerquote:Op woensdag 10 september 2008 20:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ook in Hoevelaken lekker levenloos werk.. maar ik kende hem daarvoor ook al hoor .. hij had ook altijd een foto van jouw in zn portemonnee maar toen zag je er heul anders uit![]()
Maar hij was er toen wel kapot van toen het uit ging whaha dat kan ik me nog wel herinneren
De Blitz ... echt een droevige tentquote:Op woensdag 10 september 2008 20:42 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
zag er toen idd heul anders uit, gelukkig wordt iedereen een beetje ouder en wijzer
en juah, aaawww die arme jongen. ik hoorde dat die nu in uhm, putten woont :S heb hem al hele tijd niet meer gesproken, jelle enzo ook niet.
hoe heette dat jeugdhonk/buurthuis in hoevelaken?
de blitz! jesus. jeugdsentiment.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
De Blitz ... echt een droevige tentwas vroeger helemaal hip in Hoevelaken .. maar ja .. ik heb tim ook al een tijdje niet meer gesproken.. zn broer zie ik wel wat vaker .. die zit vaak in de brutus.. maar tim heeft natuurlijk wel flink wat voor zn kiezen gekregen de afgelopen jaren.. als je snapt wat ik bedoel.
Whehe wel grappig dat ik jouw via via via vaag ergens van ken
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
de blitz! jesus. jeugdsentiment.
komt Tim z'n broer in de brutus? zal hem dan vast wel gezien hebben maar gewoon niet herkend.
ja vaag he, naja ik/we/jij ken/kennen/kent vast nog wel meer mensen van dit forum. maaaaar daar kom je gewoon niet zo snel achter.
Ja dat kan ik natuurlijk nu niet zeggen .. Tom ? uit hoevelaken .. uuh ja .. Sabrina ? en nog meer uit dat clubje van Tim en jelle.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef cemeteryslut het volgende:
teveel
laatste weken eigenlijk wel, veel op het terras van de joy of flame.
maar heb nu ook geen roze haar, dus niet zo heel makkelijk herkenbaar
wie ken je nog emer die ik ook ken?
ohja sabrina! die was er ook nog. heb jij ooit chter het stadhuis gehangen?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja dat kan ik natuurlijk nu niet zeggen .. Tom ? uit hoevelaken .. uuh ja .. Sabrina ? en nog meer uit dat clubje van Tim en jelle.
Neequote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ohja sabrina! die was er ook nog. heb jij ooit chter het stadhuis gehangen?
ja nee niets, gewoon pubers die daar beetje rondhingen en jointjes rookte.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Neetim vroeg wel of ik mee ging maar daar heb ik nooit ruig gedaan nee.. watdan ? wat werden daar voor dingen gedaan behalve gewoon hangen ?
Uuhm .. Marjolein van de berg roel schaap jorrit voerman ja .. meestal met een hele groep uit hoevelakenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ja nee niets, gewoon pubers die daar beetje rondhingen en jointjes rookte.
met wat voor mensen/wie ga je nu uit dan? (aangezoien heel amersfoort elkaar toch kent)
Annemarie doet een belletje rinkelenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:44 schreef cemeteryslut het volgende:
zegt me niet zo heul veel.
ik met uhm vaste-flame-gangers (maar wel die van boven de 18) en Annemarie (is dan weer de ex van Thomas uit hoevelaken) en haar collega's (zandfoort) en siep en sijmen (ken je die?) en weer vrienden van hun. en ja. mensen
De joy kan iedereen heen :pquote:Op woensdag 10 september 2008 22:23 schreef Burdie het volgende:
Jee, incrowdkliekje hier.
Wat is die Joy voor een tent? Is het daar ook leuk voor (bijna) dertigers?.
Zelfs bejaarden van in de 40?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
De joy kan iedereen heen :p
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeg!.
Edit: oh, je had het over jezelf.
Niemand heeft me tot nu toe nog over de streep getrokken voor minimaal kabaal/communication gebeurenquote:Op zondag 14 september 2008 16:53 schreef cemeteryslut het volgende:
waren er nog mensen bij minimaal kabaal gisteren?
Achja, ik kom er sinds een half jaartje bijna elk weekend wel en nog nooit zoiets als dit meegemaakt. Verder wel mensen die eruit "geschopt" worden enzo maar dit was in mijn ogen nog best heftig (zelfs een rondvliegende barkrukquote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef cemeteryslut het volgende:
gevecht flame zaterdagnacht? niets van gehoord, was om 4 uur nog lekker aan het bouncen in de kelder
maar... opzich.... is toch wel vaker gezeik in de flame. doe je niets aan. (ik heb een tijdje de 'bouncer' van de flame gedate (overigens niet die er nu zit) en ik heb toch heul veel dingen zien en horen gebuerenmaar opzich, gebeurt in elke kroeg wel, zeker zo laat en zeker zo dronken,
leuk, waarvan dan?quote:Op maandag 15 september 2008 13:56 schreef cemeteryslut het volgende:
haha ja ik herken jou wel.
Een bar .. in het centrum.. beetje ruige tent.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve schatten, het geografische middelpunt van Nederland ligt in Ede, in het dorp Otterloo om precies te zijn...
*eens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Q. het volgende:
Het kadastrale middelpunt van Nederland ligt wel midden in de Lange Jan, waar ik nu op uit kijk.
Wat voor bar? Waar? Vind ik het leuk?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Een bar .. in het centrum.. beetje ruige tent.
Word veel metal en rock gedraaid.. ken je de intertoys ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat voor bar? Waar? Vind ik het leuk?.
De Flame zat van oudsher op het Mooiersplein (daar waar nu het Drakennest is) en is eigendom van de motorclub (maar dat geldt ook voor Brutus en zo ongeveer de hele Krankeledenstraat), maar het kan er wel gezellig zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lunteren is helaas gemeente Ede, maar het midden van NL valt wel onder Lunteren...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ag uit het lood... Maar in het Ede dus nog steeds...
Hier overigens nog meer middelpunten
er wordt rock en metal gedraaid, er zijn bandjes-avonden, zatedag avond vol met 16-jarige, rest van de week wél leuk, grote overdekte rookruimte achter, fuctioneert ook als clubhuis van the confederates (motorclub) veel hout, pooltafel, met lekker weer terras voor en erg leuk personeel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lunteren is helaas gemeente Ede, maar het midden van NL valt wel onder Lunteren...
Je gaat Kootwijk toch ook geen Barneveld noemen?
Omdat het 17 km verderop ligt?!quote:
Ag, in liefde, oorlog en trots is alles geoorloofdquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het 17 km verderop ligt?!
Een locatie noem je nou eenmaal blij de plaatsnaam waar die locatie onder valt, dat het onderdeel is van een of andere gemeente boeit verder weinig.
Als je in Leusden een ongeluk krijgt terwijl je in Achterveld woont, dan staat er ook niet in de krant dat je in je woonplaats een ongeluk kreeg.
Je suggereert nu toch niet dat je trots bent op Ede hè?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ag, in liefde, oorlog en trots is alles geoorloofd
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je suggereert nu toch niet dat je trots bent op Ede hè?![]()
Ik bedoel... mên... Ede![]()
![]()
Is een niet al te beste wijk nee.. maarja .. het ligt er natuurlijk wel aan wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:19 schreef burger het volgende:
Ik ben van plan een appartement aan te schaffen in Amersfoort.
Ik hoor van veel mensen dat Liendert niet zo'n beste buurt is.
Kan iemand mij vertellen of Liendert nu echt zo slecht is of dat het een goede en slechte kant heeft ?
Ik ben geintereseerd in de buurt rondom sportschool Boersma.
ik heb van m'n tweede tot vierde in liendert gewoond, heb dat altijd als heel prettig ervaren, veel vriendjes veel buitenspelen, maarja als twee-jarige ben je niete cht bewust van wat er verder op straat gebeurt... ligt er ook heel erg aan aan welke kant je van liendert woont, opzich, als je er een leuk goedkoop huisje kunt krijgen zou ik het niet zomaar afslaan, tis ook relatief best lekker dichtbij de stad.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:19 schreef burger het volgende:
Ik ben van plan een appartement aan te schaffen in Amersfoort.
Ik hoor van veel mensen dat Liendert niet zo'n beste buurt is.
Kan iemand mij vertellen of Liendert nu echt zo slecht is of dat het een goede en slechte kant heeft ?
Ik ben geintereseerd in de buurt rondom sportschool Boersma.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je suggereert nu toch niet dat je trots bent op Ede hè?![]()
Ik bedoel... mên... Ede![]()
![]()
En in Leusden, en in Amersfoort, en in ....quote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve schatten, het geografische middelpunt van Nederland ligt in Ede, in het dorp Otterloo om precies te zijn...
Jij zit elke dag gezellig met bier en tuinstoel voor je huisquote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef Liezl het volgende:
Ik woon in Kruiskamp, wat door minister Vogelaar is aangesteld als een 'probleemwijk'. Het is echter heel gezellig en lekker wonen! Het is wat je er zelf van maakt.
Tuinstoel? Bier komt niet voor niets per krat hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij zit elke dag gezellig met bier en tuinstoel voor je huis?
yubb, de oude flame was gezellig. Waar nu dat mislukte drakenest kinderwinkelcentrumwaarnooitiemandkomt zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Flame zat van oudsher op het Mooiersplein (daar waar nu het Drakennest is) en is eigendom van de motorclub (maar dat geldt ook voor Brutus en zo ongeveer de hele Krankeledenstraat), maar het kan er wel gezellig zijn![]()
In de Flame en Boothill mocht gewoon gerookt worden zaterdag ,bij de boothill om 12 uur al en the flame kwam ik pas later maar daar zal het ook wel zo zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:50 schreef NiksTeVerbergen het volgende:
[..]
yubb, de oude flame was gezellig. Waar nu dat mislukte drakenest kinderwinkelcentrumwaarnooitiemandkomt zit.
Standaard eerst naar de headshop (er zat een coffeeshop in die straat) en dan in de oude flame met t trappetje naar boven om op een oud bankstel stoned te worden. Heerlijk, vrijdagmiddagen.
Ik neem aan dat je sinds het rookverbod niet meer mag blowen in de flame? was voor mij eigenlijk de enige reden om erheen te gaan.
Over krankeledenstraat: is het daar wat rustiger geworden sinds de boekanier weg is? het kon weleens uit de hand lopen daar
Omdat je ongezellig bent?quote:Op maandag 15 december 2008 15:42 schreef Q. het volgende:
Gezellig? In Amersfoort? Waarom denk je dat ik er weg gegaan ben? En vanaf 1/2 werk ik er ook al niet meer.
Ik was zelf altijd een groot fan van Longjohn. Je zit alleen wel vast aan de weekenden jaquote:Op maandag 15 december 2008 15:44 schreef MasterMido het volgende:
tsjongzit ik hier dus helemaal verkeerd
moet ik met de trein maar naar utrecht :S
Onder de lange (long) jan (John)quote:Op maandag 15 december 2008 16:00 schreef Burdie het volgende:
Waar zit Long John dan eigenlijk? Ik had het aan een vriendinnetje gevraagd, maar die kende het niet.
Nachtbus?quote:Op maandag 15 december 2008 16:17 schreef MasterMido het volgende:
okej zal daar eens kijkenik zie dat utrecht ook niet echt een optie is. De trein gaat maar terug tot 0:50 :S en dan pas weer rijden na 5:40 :S of hadden jullie daar oplossing voor om ongeveer 3:00 naar huis te kunnen. Moet wel werke volgende dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |