quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor om her en der stenen neer te zetten![]()
Vooral langs drukke wegen, als de A28 en de stadsring
Precies, ze moeten wel opvallen. Dan levert het de stad misschien nog een bijnaam op. Amersfoort, de Steenstad. Of iets in die richting.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor om her en der stenen neer te zetten![]()
Vooral langs drukke wegen, als de A28 en de stadsring
Kroegen zat in Amersfoort, en ook wel een paar leuke in Leusden, maar waar je in A'foort moet zijn hangt onder andere af van je leeftijd en levensstijl...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:55 schreef Burdie het volgende:
Hoi! Wat is leuk in Amersfoort?
Kan je er stappen, is er een theater, welke restaurants zijn goed, etc?
Ik ga over drie weken verhuizen naar Leusden, dus zal dan wel wat vaker in Amersfoort komen.
Leusden is toch een soort Zeist van Utrecht?
In Leusden weet ik alleen een soort stamkroeg naast "de Korf", waar bekenden van mij heen gaan. Voorderest moet je toch eerst je leeftijd en levensstijl/muzieksmaak vertellen voor we je kunnen vertellen wat wel en niet leuk zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:51 schreef Burdie het volgende:
Nieuwegein vind ik toch een stuk minder leuk dan Leusden.
Wat voor kroegen heb je in Leusden??? Ik ben zelf 27 en op zoek naar een leuke 'stamkroeg'.
Ik heb in Leusden enkel zo'n 'levensliedcafé' gevonden op internet, maar da's niet helemaal wat ik zoek, zegmaar.
Tips voor Amersfoort zijn uiteraard ook altijd welkom.
Komend weekend ben ik alleen al helemaal volgepland. Zo'n verhuizing is druk!
Oke, ikzelf ben 18 en ik kan me dan ook niet echt inleven in jouw leeftijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:16 schreef Burdie het volgende:
Ik ga gewoon de hele boel daar langzaam maar zeker aflopen.
Leeftijd had ik al gezegd (27) en levensstijl/muzieksmaak... niet te kakkerig, niet te alternatief. Qua muziek vind ik top40 leuk, ik hou ook van dance en trance en van clubbin'. kan je daar iets mee?
.
Long John, Irish Pubquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:16 schreef Burdie het volgende:
Ik ga gewoon de hele boel daar langzaam maar zeker aflopen.
Leeftijd had ik al gezegd (27) en levensstijl/muzieksmaak... niet te kakkerig, niet te alternatief. Qua muziek vind ik top40 leuk, ik hou ook van dance en trance en van clubbin'. kan je daar iets mee?
.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Leusden weet ik alleen een soort stamkroeg naast "de Korf", waar bekenden van mij heen gaan. Voorderest moet je toch eerst je leeftijd en levensstijl/muzieksmaak vertellen voor we je kunnen vertellen wat wel en niet leuk zou kunnen zijn.
Flame en boothill zijn nou niet echt mainstream. Leuk als je stoned wil worden en de voordeur fungeert als klapgat, maar daar blijft het ook een beetje bijquote:Zelf ga ik het liefst naar the Flame (rock/metal motorrijderskroeg), Boothill (Alternatieve kroeg waar het leuk is om s'middags te zitten) en de Kelder (hét poppodium van amersfoort met concerten en veel electronica/drum'n'bass/jazz dingetjes). Als terras het liefst café marktzicht, voorderest 3 poolgelegenheden (zoldertje 1, 2 en 3) en ga zo maar door.
Nu voel ik me oudquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke, ikzelf ben 18 en ik kan me dan ook niet echt inleven in jouw leeftijd.
Je hebt het weerbericht niet gezien?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:29 schreef Burdie het volgende:
Als het mooi weer is vanmiddag even naartoe fietsen.
Als je met de bus komt uitstappen waar je de achterkant van de C&A ziet (met het C&A logo...) en dan iets naar links lopen, dan loop je zo het st. joris plein op.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:11 schreef Burdie het volgende:
Waarvoor dank.
Nu nog uitzoeken waar het St.Jorisplein is.
Vandaag welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
70,78,80 wat jij wilt. Ook goed te fietsen hoor. Je bent alleen wel doorweekt.
Ik woon sinds iets meer dan twee maanden in Leusden, vlakbij dusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Burdie, waar woon je en sinds wanneer
Hoe is het trouwens verder in het uitgaansleven met het rookverbod? Ik ben alleen nog in Boothill en Flame geweest, bij the Flame is er een rookhok gemaakt maar nu is het zo dat de helft van de kroeg daar staat. Bij de boothill ga ze een overdekking maken over het terras geloof ik, staan nu nog een paar parasollen. Bij de Karseboom staat altijd zo een rij waar je weer inmoet als je daar uit bent gegaan, dat werkt toch niet met het rookverbod lijkt me
In den vollen pot, Amersfoort.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik woon sinds iets meer dan twee maanden in Leusden, vlakbij dus.
Over het rookverbod kan ik niets zinnigs zeggen, daarvoor ga ik te weinig uit... vooral in Amersfoort ben ik nog niet echt uit geweest, weet niet goed waar ik moet zijn. Uit eten doen we dan wel weer vaak, daarvoor weten we intussen al een paar fijne tentjes met goede kwaliteit en service
.
Ik ken wel iemand met een piano en stemmen in dr hoofd, in Leusden, mag dat ook?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand toevallig een goede pianostemmer in Amersfoort/Leusden?
Present.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:46 schreef Burdie het volgende:
Emiclaer zegt me niks, maar ik ben ook pas nieuw.
Vanavond ga ik naar de Kelder, nog meer mensen van hier die kant op?.
Stoerquote:
Hoe kom ik in ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:46 schreef Burdie het volgende:
Emiclaer zegt me niks, maar ik ben ook pas nieuw.
Vanavond ga ik naar de Kelder, nog meer mensen van hier die kant op?.
Hemelsbreed 300 meter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:28 schreef k_man het volgende:
Hoogland? Als je van Hoogland naar Emiclaer moet lopen ben je wel even bezig. Emiclear is in Kattenbroek.
Valt reuze mee, 10 minuutjes fietsen, half uurtje lopen en je bent vanaf hier in hoogland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:28 schreef k_man het volgende:
Hoogland? Als je van Hoogland naar Emiclaer moet lopen ben je wel even bezig. Emiclear is in Kattenbroek.
Doe je aan snelwandelen ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Valt reuze mee, 10 minuutjes fietsen, half uurtje lopen en je bent vanaf hier in hoogland.
Ik wel, langs die fietspaden over dat grote grasveld, beetje crossen door de straatjes en je bent in hoogland..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:13 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Doe je aan snelwandelen ofzo?![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik vaak hoogland-emiclaer gefietst heb en terug... Maar dat deed ik niet in 10 minuten.
Ik heb het in 20 minuten gelopen. Als je op googlemaps kijkt zit er ook maar een klein stuk tussen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:13 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Doe je aan snelwandelen ofzo?![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik vaak hoogland-emiclaer gefietst heb en terug... Maar dat deed ik niet in 10 minuten.
Het was zoooooo gaaf!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef peristilius het volgende:
Moet te herkennen zijn.
Mij herken je aan mn bezopen loopje en kleine oogjes, maar dat gaat voor meer mensen op denk ik.
Breng daar eens verandering in danquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:37 schreef cemeteryslut het volgende:
whoa! een amersfoort topic!
en dan gaat het over hoogland...
Iedereen en z'n moeder heeft weleens ruzie gehad op de hof.quote:Op maandag 1 september 2008 00:17 schreef cemeteryslut het volgende:
uh.. nou... iemand onlangs nog ruzie gehad op de hof?
haha nee he.quote:Op maandag 1 september 2008 11:47 schreef Burdie het volgende:
Mijn buurvrouw had het over een leuk 30+ cafe op de hof. Ik kon me daar niks bij voorstellen.
Heeeee, niks mis met hoogland he! Ben dr opgegroeidquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:37 schreef cemeteryslut het volgende:
whoa! een amersfoort topic!
en dan gaat het over hoogland...
Oei, das inderdaad een rotgevoel, net zoiets als naar huis fietsen terwijl mensen alweer onderweg naar hun werk zijnquote:Op maandag 1 september 2008 11:37 schreef cemeteryslut het volgende:
ik ook nog nooit! ohnee, tijdens de gay pride nog trouwens. pff...
rotplein.
het ergste vind ik, als je om een uur of 4 op vrijdagnacht uit de kroeg rolt dat ze al bezig zijn de markt op te bouwen!
Heb ik dus vrijdag weer, de eerste trein terug vanaf een feest in arnhem, 8 uur in je bedje liggenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef cemeteryslut het volgende:
ja! precies.
vooooral op zaterdag ochtend langs het station. mên. da's kut.
tsss, new in town en nu al zo luidruchtigquote:Op woensdag 3 september 2008 19:20 schreef cemeteryslut het volgende:
ja ik was die donderdag per ongeluk op de verkeerde plek (lieve vrouweplein, krankeledenstraat) dat waren een hoop eerstejaartjes! heb ik verder niets op tegen, maar het leek toch even een ware invasie. en ze waren luidruchtig!
ik voel me oud
Ik heb een fotoboekquote:Op woensdag 10 september 2008 20:20 schreef cemeteryslut het volgende:
ja da's het mooie aan de joy, vind het superlekker om gewoon met ál m'n vrienden (metalheads, gottiks, hippe chick, techno-ers, hiphoppers) naar 1 kroeg te kunnen. joy is echt geweldig wat dat betreft.
en jij eerst een foto
Ja , jelle jonker en tim huisman bedoel jequote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef cemeteryslut het volgende:
hah!
oke ik (her)ken je niet, maar! je speelt bij de untouchebles, wat heel grappig is want daar zou ik in een grijs verleden nog een keer voor cheer-en.
en verder ben je van mijn leeftijd, en je komt uit hoevelaken dus je móet haast wel Tim (lange blonde gozer) of jelle etc of Thomas (kort zwart haar) kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |