RTV Utrechtquote:AMERSFOORT - In Amersfoort is vanmorgen een voetganger aangereden door een stadsbus. De man is met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeluk gebeurde even voor tien uur maandagmorgen. De voetganger liep over het Stationsplein toen hij door de bus werd geschept. De politie onderzoekt de toedracht.
Net als dat ProRail de doorrijhoogte op de perrons bewust ging verlagen door de aankomst borden lager te hangen, zodat Ambulances niet meer op het perron konde komen - dit zorgde voor "Gevaarlijke situaties op het perron", aldus prorail.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef MathijsvdHurk het volgende:
Nee oke, dat kan ik begrijpen... Ik denk dat die bekeuring voor fout parkeren nog wel komt.. Hij stond buiten het vak. haha.
Ik heb dus alleen maar gezien dat ze weer instapten.. Maar ik denk dat de arts te voet sneller was dan de arts in de auto.. Die moet helemaal omrijden...
Kutstation in amersfoort ook
Heli zou sowieso naar UTR gaan (ambu ook, indien (kans op) hersenletsel).quote:Op maandag 11 februari 2008 11:41 schreef MathijsvdHurk het volgende:
Ik denk dat de ambulance vanaf de berg naar het station sneller was, dan de heli van ams naar amersfoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |