Laatste case was inderdaad pittig, maar daardoor niet minder geweldigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
bij phoenix wright (deel 1) zit ik nu enorm vast, bij de laatste case. Echt alles al geprobeerd, maar de rechter vindt het allemaal niet tof
Je DS mag niet stof gaan happen voordat je alle Gayakuten Saiban games hebt gespeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:38 schreef Laniboekje het volgende:
Children of Mana uitgespeeld.
Nu mag mijn DS eigenlijk een beetje stof gaan happen tot ik weer wat leuks in de gameshops aantref.
Gayakuten wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je DS mag niet stof gaan happen voordat je alle Gayakuten Saiban games hebt gespeeld
Phoenix Wright....(heb de japanse versies die dus zo heten...)quote:
Import!!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, Phoenix Wright. Daar wil ik ook wel aan gaan beginnen. Ik stond laatst met het eerste deel in mijn handen, alleen die krengen kosten nog steeds 45 euro. Maar het is niet echt ergens goedkoper te vinden of wel?
4 zeker niet? 4 bestaat nog niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
(1 weet ik niet zeker, 4 zeker niet)
Importeren uit Amerika. Door de lage dollar is dat zeer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, Phoenix Wright. Daar wil ik ook wel aan gaan beginnen. Ik stond laatst met het eerste deel in mijn handen, alleen die krengen kosten nog steeds 45 euro. Maar het is niet echt ergens goedkoper te vinden of wel?
In Japan heet dat spel Gayakuten Saiban 4, dus weldegelijk het vierde deel. Spel is al een redelijk lange tijd uit in Japan en heeft dus niet de optie om de game in het engels te spelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
4 zeker niet? 4 bestaat nog niet?
Deel 4 word dus zeg maar ''Deel 1'' van Apollo Justice, niet meer met Phoenix.
Maar die is naar mijn wete nnog niet in Japan uit.
Correct me if i'm wrong.
Houd select in als je op de test druktquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer aan Braintraining dat je niet meteen alle spelletjes kunt doen -.-
Ik heb geen zin om elke keer weer een dag te wachten voordat ik mijn records kan verbreken.
Nog niet allemaal.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Houd select in als je op de test drukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |