Gewoon op het einde van je scherm kleine en snelle horizontale of vertikale lijntjes maken (ligt er dus aan waar je naartoe wilt rollen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm, ik krijg de somersault niet onder de knie
iemand die het me even in jip en janneke taal kan uitleggen?
ik doe wel kleine cirkeltjes maken, maar hij blijft alleen maar met z'n zwaard zwaaien?
Verrek, je begint smaak op het gebied van games te ontwikkelenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
Grappig het eerste level van Apollo Justice: Ace Attorney is online te spelen
Het leek me niet echt een leuk spel maar heb het even gespeeld en het is toch best wel gaaf
Ik begreep er eerst ook geen hol van. Ik zat direct naast zelda te proberen. Maar je moet dus helemaal aan het einde van het schermpje kleine cirkelbewegingen maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, ik krijg die somersault niet voor elkaar hoor
zo heel af en toe lukt er per ongeluk 1, maar dat is dan ook alles
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Verrek, je begint smaak op het gebied van games te ontwikkelen![]()
Moet je ook maar de Phoenix Wright games gaan spelen, ben je bezig met echt goede games IPV die mediocre 360 games die het "Aquila Approved Seal" krijgen toegewezen
Ja, vast welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Approved!
Dan weet je dat je goed zit!
Ik speel trouwens ook al alle goede spelen maar daar hoor je nooit wat over![]()
doe ik ook, maar dan gaat hij lopen of met z'n zwaard stekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik begreep er eerst ook geen hol van. Ik zat direct naast zelda te proberen. Maar je moet dus helemaal aan het einde van het schermpje kleine cirkelbewegingen maken.
Hééle kleine cirkeltjes zo ver mogelijk bij het randje? Anders maak ik wel een filmpje ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe ik ook, maar dan gaat hij lopen of met z'n zwaard steken
Zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Dragonwizard het volgende:
Heheh ik ging gewoon als een bezetene doelloos cirkeltjes maken en toen deed Zelda opeens zijn ding.
http://guides.ign.com/guides/694756/index.htmlquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:05 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik ook, blijkbaar niet nerdy genoeg om het zelf op te kunnen lossen.Waar kijken jullie dan voor cheats?? Sites? Gimme links!
Vind het vechten met die stylus trouwens echt briljant..
Vooral dat "steken" of om je heen zwaaien met het zwaard.. En die geluidjes erbij.. Zo kom ik wel aan mn agressie-fix hoor
Mario Kart DS, Tetris DS, 42 All-Time Classics , Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis, Picross DS, Pokémon Diamond.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
Welke spellen hebben jullie allemaal die Wifi hebben en ook online kunnen? Misschien kunnen we een lijstje maken van iedereen, want via 'worldwide' vind ik haast nooit iemand. Vooral niet met Ultimate Mortal Kombat.
Lijstje zonder dat duizend keer mensen hetzelfde neer gooien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Ohja, en wat zijn nou echt leuke spellen? Spellen die je dagenlang kan spelen zonder erop uitgekeken te raken? Tuurlijk is dat persoonlijk, maar misschien dat ik wat ideeen op kan doen.
Zelf speel ik nog steeds Mario DS, Mario Kart, Ultimate Mortal Kombat, Zelda Phantom Hourglass, Picross. De rest heb ik vaak spijt van.
Brain Training, Meer Brain Training, Phoenix Wright deel 1,2,3, Pokémon Diamond, New Super Mario Bros, Trauma Center en Cooking Mama 2 zijn spellen die ik naast de spellen die jij noemde (behalve mortal kombat) nog wel regelmatig speel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Ohja, en wat zijn nou echt leuke spellen? Spellen die je dagenlang kan spelen zonder erop uitgekeken te raken? Tuurlijk is dat persoonlijk, maar misschien dat ik wat ideeen op kan doen.
Zelf speel ik nog steeds Mario DS, Mario Kart, Ultimate Mortal Kombat, Zelda Phantom Hourglass, Picross. De rest heb ik vaak spijt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |