Hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
Kan, of tape...maar ismeren met secondelijm werkt inderdaad ook.
Ook wel gehad de ringvinger van de 'slaghand'. Helemaal open geragd. Plastic kunstnageltje gehaald, beetje seconde lijm eronder, die eroverheen plakken en doorraggen. Werd keihard, en nergens last meer van
Ja, er is geen wondvocht of zo. Ik heb als kind ook wratten op m'n handen gehad.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Gitarist het volgende:
Weet je zeker dat je geen blaren bedoeld?
Per maand?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef Aresdreams het volgende:
tja... dik 300 euro, we kunnen er in wanneer we willen, eigen spul hebben we er staan, en nog veel meer kwijt kunnen voor opslag
Hmm... heel apart. Maar waarom denk je dat dit door het gitaar spelen komt dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:27 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan.
[..]
Ja, er is geen wondvocht of zo. Ik heb als kind ook wratten op m'n handen gehad.
Of de wratten er met een scherp geval eruit lepelt...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Hmm... heel apart. Maar waarom denk je dat dit door het gitaar spelen komt dan?
Het lijkt me stug dat die dingen zo snel groeien, dat je dit echt daaraan kunt toeschrijven.
Maar anyway, om ervan af te komen raad ik je dus Formule W aan. Wat bij mij nog beter hielp was een bezoekje aan de dokter (in mijn geval de doktersassistent), die de wrat aanstipt met stikstof.
En dat je mag eten en drinken in je repetitiehok...quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Wtf300 is wel heeeel duur
Ben blij dat we geinvesteerd hebben in eigen materiaal voor in de eigen oefenruimte. Helemaal geen kosten meer en dat geld hebben we er al eigenlijk zo goed als uit nu al![]()
En voordeel dat je kan spelen wanneer je wil
Ow dat mocht eerst ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dat je mag eten en drinken in je repetitiehok...
Nah... bij ons was dat strikt verboden... de repetitiehokken waren altijd brandschoon. Rookverbod = geen gore nicotinelucht, dus dat was ook fijntjes. En in de ontmoetingsruimte (waar dat wel mocht) had je een automaat, waar je voor weinig gekoeld bier kon scoren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow dat mocht eerst ook
maar idden een paar meter verwijderd van de bank/koelkast/tv/pokerset/frituur/enz
Onze repetitieruimte ligt in een andere provincie... zo relaxed issiequote:Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef Deansensitized het volgende:
Ik hoef alleen maar een trap op om in de oefenruimte te geraken, nu jullie weer
| 1 2 3 | G|3-3-3-3-3-3-3-3-|-2-2-2-2-2-2-2-2| D|3-3-3-3-3-3-3-3-|-0-0-0-0-0-0-0-0| x4 |
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:36 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand een snel, kort en übersimpel solootje voor over:
[ code verwijderd ]
Dat tokkelde ik laatst op m'n strak gespannen schaamhaar. Klonk nog best leuk al zeg ik het zelf!quote:
Ik zou iets in F en D doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:36 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand een snel, kort en übersimpel solootje voor over:
[ code verwijderd ]
bedoelde de voorgestelde soloquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Kramtried
Euj? Tab?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou iets in F en D doen. [afbeelding].
Doe gewoon lekker pentatonisch...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:21 schreef Deansensitized het volgende:
Uhm, zit wat met wat losse noten uit die akkoorden te pielen, maar komt niet echt iets spannends uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |