Vond het wel reuze stoer destijds....ik was 15 en werd door haar opgehaald en weer thuis gebracht.....relaxed...quote:Op maandag 10 december 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihihihihi heb ik es gehad toen ik werd thuisgebracht .. En juist toen liep mijn vader langs met de hond ... Oeps. Gelukkig was ie net zo kippig als ik en zag de beslagen ramen niet
Ja, hij heet Albert.quote:Op maandag 10 december 2007 21:51 schreef Jappie het volgende:
Oe..heb jij een goeie afhaal Indier ontdekt ?
Ik vind dat je alsnog moet proberen en misschien kun je hier verslag uitbrengen.....quote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Ik heb het volgens mij nog nooit in een auto gedaan.....moet ik nu doot ?
De Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen adviseert Mercedes... voor al uw rommeltjes in de autoquote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Ik heb het volgens mij nog nooit in een auto gedaan.....moet ik nu doot ?
Pics or it didn't happen?quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je alsnog moet proberen en misschien kun je hier verslag uitbrengen.....
Turkenauto?quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen adviseert Mercedes... voor al uw rommeltjes in de auto
quote:Op maandag 10 december 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... ik snap ook niet waar ik de inspiratie vandaan haal![]()
Die smerige bende vreet je zelf maar op.quote:
Wel graag de goede "ster" pakken.....quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen adviseert Mercedes... voor al uw rommeltjes in de auto
't Blijt een echte metropool hè.quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die smerige bende vreet je zelf maar op.![]()
Volgens mij bestaan ze ook niet he ? De enige die ik ken met Indisch voer zijn van die combi afhalers..heb je shoarma/pizza/spareribs etcetera onder 1 dak.
Let me sleep on it.quote:Op maandag 10 december 2007 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
Stop right there, I wanna know right now..do you love me, do you love me forever do you need me, will you never leave me, will you take me forever for the rest of my life, will you make me so happy will you make me your wife , I wanna no right now, will you love me forever....
Klassieker
Daar heb ik een kloon voor.quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun jij er geen hendig sjieke paint van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |