Goed punt. Wat mij betreft maken we er meteen 10 jaar van.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:53 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk zouden ze toch een regel moeten instellen dat platen minstens 5 jaar oud moeten zijn en dus bewezen moeten hebben eeuwigheidswaarde te hebben.
tien jaar is ovedreven hoor. Ik vind één jaar eigenlijk goed genoeg, maximum drie jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:24 schreef fasthand13 het volgende:
[..]
Goed punt. Wat mij betreft maken we er meteen 10 jaar van.
Welke dan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:59 schreef TheArt het volgende:
De lijst begint met een fantastisch nummer, die het niet verdient om zo laag te staan
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Welke dan?
(Ik heb tergend traag internet. Opzoeken duurt letterlijk minuten)
Diesel - Sausalito Summernightquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Welke dan.
Diesel - Sausolito Summernightquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Welke dan.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:39 schreef Adelante het volgende:
i-net radio
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik zet net de nieuwe Wu Tang op, die zal ik maar even eerder moeten afkappenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
En ik ben zo dom geweest om een cd van Pavement op te zetten. Die wil ik dus altijd compleet horen. Geen begin van de top-2000 voor mij.
je mag hier wel even voor op de stoep gaan zitten, geef ik m'n pass wel door en heb je 20mb i-net!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:46 schreef -skippybal- het volgende:
Neuh. Hebben beveiliging er opEn met die burenruzie wil 'ie 'm denk ik ook niet delen voor een tijdje
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
je mag hier wel even voor op de stoep gaan zitten, geef ik m'n pass wel door en heb je 20mb i-net!
Neem aan zoals ze dat overal doen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:53 schreef TheArt het volgende:
Weet iemand overigens hoe zo'n lijst samen wordt gesteld? Want ik neem aan dat er nogal wat nummers zijn met hetzelfde aantal stemmen. Hoe wordt dan bepaald wat hoger eindigt in de lijst?
je kon toch geen rangorde aangeven bij het stemmen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neem aan zoals ze dat overal doen.
Dus de meeste eerste plaatsen, enz.
kerstgedachte ftw!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]!
Alleen vind ik de Spijkerbuurt (toch?) iets te ver weg om dit tijdstip
Niet? Weet het niet, heb niet gestemdquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kon toch geen rangorde aangeven bij het stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |