Goed punt. Wat mij betreft maken we er meteen 10 jaar van.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:53 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk zouden ze toch een regel moeten instellen dat platen minstens 5 jaar oud moeten zijn en dus bewezen moeten hebben eeuwigheidswaarde te hebben.
tien jaar is ovedreven hoor. Ik vind één jaar eigenlijk goed genoeg, maximum drie jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:24 schreef fasthand13 het volgende:
[..]
Goed punt. Wat mij betreft maken we er meteen 10 jaar van.
Welke dan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:59 schreef TheArt het volgende:
De lijst begint met een fantastisch nummer, die het niet verdient om zo laag te staan
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Welke dan?
(Ik heb tergend traag internet. Opzoeken duurt letterlijk minuten)
Diesel - Sausalito Summernightquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Welke dan.
Diesel - Sausolito Summernightquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Welke dan.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:39 schreef Adelante het volgende:
i-net radio
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik zet net de nieuwe Wu Tang op, die zal ik maar even eerder moeten afkappenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
En ik ben zo dom geweest om een cd van Pavement op te zetten. Die wil ik dus altijd compleet horen. Geen begin van de top-2000 voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |