Dat zijn juist niet de hielen likkers, maar ik snap nu wel dat jij je buiten gesloten voeltquote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik niet wilde dat je het zou lezen, dan had ik wel gebeld......sommigen doen dat namelijk....
AM PM ? Teveel zoekwerkquote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[quote] tussen half 7 en 8 uur 's avonds
Die kunnen beter op slot gezet worden zo af en toe......quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja voor je het weet zijn je kaken ontgrendeld
Geintje Gert..je weet toch "wink wink"quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe uit laten razen, druk van de ketel, etc..![]()
Nee hoor, was idd niet online, en na de ene na de andere pagina vol persoonlijke grofheden te hebben gelezen, wordt het tijd op het fluitje te blazen. Want de druk gaat helemaal niet van de ketel.![]()
Dus: [ afbeelding ]
Let's change the subject.
SC [ # 511] Vakantieliefdequote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zijn juist niet de hielen likkers, maar ik snap nu wel dat jij je buiten gesloten voelt
Uiteraard... Chocolade pindakoeken combineren niet echt met rukken lijkt mequote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar chocoladekoeken eten hoor....
Daar heb ik APK dan niet over gehoordquote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kunnen beter op slot gezet worden zo af en toe......
Gert, lees gisteravond ff na, ik heb een uur mijn bek gehouden, na provovocaties, lees die slapjanus van een NMNS ff na.quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, was idd niet online, en na de ene na de andere pagina vol persoonlijke grofheden te hebben gelezen, wordt het tijd op het fluitje te blazen. Want de druk gaat helemaal niet van de ketel.![]()
Bookmark 'm dan gewoon.quote:Op maandag 10 december 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk post ik voornamelijk zodat ik af en toe op het linkje naar Bounty en Trees kan klikken om te zien of er al nieuwe verwikkelingen zijn.
Nou...het kán wél hoor...hapje..rukje...hapje...quote:Op maandag 10 december 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard... Chocolade pindakoeken combineren niet echt met rukken lijkt me
Doe niet zo zielig, en zeg wat je dwarszit, stumper.quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
SC [ # 511] Vakantieliefde
Heb ik ook, maar da's niet zo leuk als dit.quote:
Nope, de gedachte was er eerst en de wens is daarna (gelukkig) niet gekomen.quote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Proef ik hier een: "de wens is de vader van de gedachte" ?![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kunnen beter op slot gezet worden zo af en toe......
Had de wink wel gezien hoor. Ik heb je immers niet verrot gescholden.quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geintje Gert..je weet toch "wink wink"
Btw...wanneer word ik eik blauw ?
Proberen?....quote:Op maandag 10 december 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard... Chocolade pindakoeken combineren niet echt met rukken lijkt me
Zal ik anders voor de gein eens vertellen wat mij dwars zit?quote:Op maandag 10 december 2007 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig, en zeg wat je dwarszit, stumper.
Je zei zelf nog dat íe het moest zeggen waar ik bij was, of iets in die trantquote:
Ik ga alvast dekking zoekenquote:Op maandag 10 december 2007 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik anders voor de gein eens vertellen wat mij dwars zit?
Krulspeldenquote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dirty minds are a Joy foreverquote:Op maandag 10 december 2007 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, de gedachte was er eerst en de wens is daarna (gelukkig) niet gekomen.
verwees eigenlijk naar de posting waar ik zei dat ik ging stoppen.....quote:Op maandag 10 december 2007 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig, en zeg wat je dwarszit, stumper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |