quote:Op maandag 10 december 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Almost everyone who reads this will try to lick their elbow.
Jij bent net zo snel als de echte politie!quote:Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Gert het volgende:
Heeft iedereen het nog naar z'n zin hier?
+ 1quote:Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NAMEN EN RUGNUMMERS!1!!!1111!!!!!
Wat heeft hij geschreven?
Je mag mijn strap-on wel lenenquote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helpt het tegen reuma??
![]()
* moet vaker rukken![]()
Zat net lekker een soepstengel met sesamzaadjes te eten, meteen geen trek meerquote:Op maandag 10 december 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Noem mij pathetisch ziekelijk figuur, vanavond lig jij weer eenzaam aan je zaadstengel te rukken!
Misschien zou jij ook iets minder vaak als een loopse geit uit je stekker kunnen gaan?quote:Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders ik wel, overjarige rukkers die lopen te druipen als je er niet bij bent
Zou dat niet het logo van fisters united kunnen zijn?quote:Op maandag 10 december 2007 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
"rukkers united vormen een front"![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wil je mij er buiten laten? Dankjewel...quote:
Bedankt voor de krampquote:Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben dus niet 'almost everyone'.
http://nl.youtube.com/watch?v=rA2wH2JW-nsquote:Op maandag 10 december 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Ik word schijtziek van dat gemekker.
Dat had ik nou met mn broodje haringsalade.quote:Op maandag 10 december 2007 20:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zat net lekker een soepstengel met sesamzaadjes te eten, meteen geen trek meer
Als ik niet wilde dat je het zou lezen, dan had ik wel gebeld......sommigen doen dat namelijk....quote:Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders ik wel, overjarige rukkers die lopen te druipen als je er niet bij bent
quote:Op maandag 10 december 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou dat niet het logo van fisters united kunnen zijn?![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Gert het volgende:
Heeft iedereen het nog naar z'n zin hier?
quote:Op maandag 10 december 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou dat niet het logo van fisters united kunnen zijn?![]()
Ik mis toch geen feestje hé?quote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar chocoladekoeken eten hoor....
Hij 'Neemmijnietserieus' tussen half 7 en 8 uur 's avonds, in de wetenschap dat wij elkaar niet liggen, ging hij wel erg ver. een beetje vent zegt het recht in mijn bek, maar als je hem er na vraagt, draait 'ie omslachtig omheen.quote:Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NAMEN EN RUGNUMMERS!1!!!1111!!!!!
Wat heeft hij geschreven?
Effe uit laten razen, druk van de ketel, etc..quote:Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent net zo snel als de echte politie!
quote:Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent net zo snel als de echte politie!
ja voor je het weet zijn je kaken ontgrendeldquote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar chocoladekoeken eten hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |